Spring naar bijdragen

Automatische roulette machines gemanipuleerd?


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei babboe:

Op die futura weet ik het niet , maar ik zie momenteel dit gebeuren , de software is duidelijk op de 7 sector aan het richten.14808577030582063920983.jpg

Please zet de volgende 7 draaien er ook bij @Babboe ?  Ook als het gewoon random zou zijn . Dan kunnen we kijken of er iets meer te zeggen is over het "herkennen " van het patroon . Ik zou nu 7 en 28 met 40 punten zetten ! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei TheGallant:

 

The Gallant zei : 

Zie dit ook op de futura gebeuren. Is hier dan ook sprake van correcties of kunnen we alles toch onder de noemer toeval schuiven. Hoe vaak zie je dit nou eenmaal gebeuren? Merendeels lijkt toch door elkaar te vallen.

Eerlijk gezegd , @TheGallant , is dit de eerste keer dat ik dit effect daadwerkelijk zag gebeuren op de Megastar G3 roulette. Die ik dus al speel sinds 2007 ! 

Op de Futura weet ik het niet . Ik moet zeggen dat de bal op de  Futura roulette ook behoorlijke capriolen uithaalt . Is ook leuk om te spelen . 

Ben nu ook aan het kijken bij de Spintec roulette maar tot nu toe niets verdachts geconstateerd . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1480858302948-2077353491.jpg1480858351661886955718.jpgNu gaat hij weer richting 4 buren , en ik zit hier net een kwartiertje , ik hou t in de gaten. Andere spelers weten me te vertellen dat die 7 buren veel valt , maar 4 buren zie ik ook veel. 

Edit ; de laatste maanden zie ik absurd veel repetities !! Niet normaal , en hij gaat weer naar 7 buren !1480858671029-2011255034.jpg

bewerkt door babboe (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei babboe:

1480858946994-151543028.jpgIk denk dat ik betrekkelijk rustig op 7 buren en 4 buren ga zitten , als het vaak komt ga ik pompen

Die 2 puntjes die je niet had ingezet had je ook op rood/ zwart kunnen zetten om meer clubpunten te sparen . Het lijkt marginaal maar soms heb je alle punten nodig die op je clubmeter staan. Tenzij de console naast je vrij is natuurlijk ! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terugkijkend ging het vandaag wel mooi , in eerste instantie vielen 7 buren en 4 buren zeer regelmatig , en toen hield het weer even op.

Zodra deze twee sectoren niet in beeld waren speelde ik het 1-3-2-6 systeem met 5 punten als eenheid van inzetten. Tevens had ik op mijn app. van Smart roulette Tracker de gevallen nummers steeds ingevoerd en daaruit bleek dat 23 buren zwaar dood was. Die speelde ik op een gegeven moment er rustig bij.

Mijn inzetten waren vandaag niet echt hoog , een pleintje of 12 , 13 , 14 was gemiddeld , maar dan ook wel weer echt vaak raak. Ik had ook niet echt zin om zwaar in te zetten. 

Op een gegeven moment weer dat gehannes bij die 4 en 19/21 ; toen had ik een paar fraaie 25 plein treffers. Door steeds een flink stuk van mijn clubmeter te nemen behoedde ik mezelf voor al te zwaar gepomp. 

Na nog een paar mooie treffers op de 8 en 23 die eindelijk in beeld kwamen had ik een half Chinees restaurant bij mijn unit staan , en het werden er steeds meer ! Die 8 buren is heilig bij die Chinezen hoor.....!  Toen nog een paar treffertjes op 25 die plots vaak in beeld kwam , en het was best zo.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien is het allemaal niet zo moeilijk. De Megastars die nu overal staan opgesteld , worden elke dag een dagje ouder. Elke dag ligt het wiel te draaien in zijn lagers , 60 keer per uur wordt het wiel opgestart , 60 keer per uur komt het wiel weer tot stilstand.

Ondertussen wordt er met zo'n machine nu niet bepaald zuinig omgegaan....er wordt op geslagen , geschopt , mensen leunen en hangen er op , zo nu en dan valt er een vloeibare versnapering overheen....enzovoort.

Mijn veronderstelling is dat in de loop der jaren de software dan vanzelf wel vaker gaat ingrijpen , echt bevorderlijk voor de fijnafstemming van de bewegende onderdelen is dat allemaal natuurlijk niet echt. 

Voor ons spelers die een beetje opletten heeft dit natuurlijk alleen maar reuze veel voordelen , er zal veel meer opgetreden worden door de software , dus meer gerichte worpen , veel meer repetities , veel meer herkenbare worpen.

Ik denk daarom de laatste tijd veel vaker al die bizarre series.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je ziet wat je wilt zien. Bijzonder dat tussen de postings met feiten/constateringen altijd dagen niet weken zitten en de gedachten van @eurobsgame en @babboe bevestigd worden. Nog meer fantasie verhalen? ander gaan we het Nesta-Park oprichten.

bewerkt door OneTime-Kabouter (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei OneTime-Kabouter:

Je ziet wat je wilt zien. Bijzonder dat tussen de postings met feiten/constateringen altijd dagen niet weken zitten en de gedachten van @eurobsgame en @babboe bevestigd worden. Nog meer fantasie verhalen? ander gaan we het Nesta-Park oprichten.

Wat ik zie is dat ik elke week tussen de twee en vijf ruggen winst maak met mijn fantasieverhalen. 

Dream on ,friend , en vooral niet op repetities gaan letten....dan zou je misschien nog eens kunnen winnen ! 

Is in jouw geval blijkbaar niet de bedoeling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou , om precies te zijn hangt op het patent op alles copyright. Het patent is overigens onder een andere naam ingevoegd. 

Duidelijk is dat de machines zo gemanipuleerd zijn als wat. Voor die 5 K hoef ik het niet te bewijzen , maar ik neem ook geen risico om vertrouwelijke documenten openbaar te maken. Wordt nog lastig , deze materie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okee , ze zijn dus gemanipuleerd , het originele programma ( wat dus geheim is ) is boven water.   Heb ik misschien niet , misschien wel , ingezien , wat ik wel kan zeggen dat de machines  oneindig op hetzelfde nummer kunnen mikken als de software daar opdracht toe geeft.

Probleem is dat niets van het programma gepubliceerd mag worden ( slimme zet ! ).

Het doorgeven van een link waar het programma te vinden is mag ook al niet. ( slimme zet ! ).

Het aan derden doorspelen van inhoudelijke informatie is ook al verboden. ( ze zijn werkelijk heel slim ! ).

Maar over manipulatie wordt geen woord gerept , het programma reset "onverwachte uitkomsten ". ( let wel ; dit heb ik vernomen van onze lokale dorpsgek , en zeker niet in de documenten gelezen ).

Wordt hopelijk nog wel vervolgd.

bewerkt door babboe (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 5-12-2016 om 17:54 zei OneTime-Kabouter:

Je ziet wat je wilt zien. Bijzonder dat tussen de postings met feiten/constateringen altijd dagen niet weken zitten en de gedachten van @eurobsgame en @babboe bevestigd worden. Nog meer fantasie verhalen? ander gaan we het Nesta-Park oprichten.

Het woord 'postings' verraadde je ;) welcome back too.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Samenvattend kun je gerust winnen op een Megastar. De sessies zullen echter nooit echt kort zijn , omdat je geduldig de kat uit de boom zult moeten kijken. En speel rustig , begin nooit als een idioot te pompen , standaard begin ik met 4 puntjes op 7 buren , 5 nummers met 4 punten , de 28-29 cheval. Nu heb ik er driehonderd euro in gegooid ( macht der gewoonte , en makkelijk als je besluit wat groter te gaan spelen ). 

Waar gaan we op letten ? Op nummers die zijn gerepeteerd. Als ik met mijn 7 buren gepruts bezig ben ,  ga ik 1 pleintje spelen op het nummer wat de laatste 10/15 draaien twee keer of meer in beeld is geweest.

Valt dat nummer niet , ga je gewoon zo rustig door op 7 buren en wacht je de volgende repetitie af. Het is niet gezegd dat er enige vorm van ingreep van de software gaat plaatsvinden, dus rustig spelen is wel zo veilig.

Okee , en weer kijken of een nummer twee keer valt , gebeurt dat ; dan ga je hem weer plein spelen. Heb je een treffer op het gerepeteerde nummer , dan zet je er 2 of 3  plein op. Wordt dat niks , ga je weer terug naar 7 buren ( of je eigen favoriete sector ).

En zo gaat dat maar door , je hoeft dan ook niet in de ketel te koekeloeren,  het is steeds wachten op de repetities.

Komt er weer een repetitie,  of van meerder nummers ; dan begin je weer met pleintje erbij , als je treft dan zet je weer 2 of 3 plein op het repetitie nummer , tref je met 2 of 3 plein , dan kun je een paar rondjes 10 plein spelen op de gerepeteerde nummers. Lukt het niet ; terug naar af.

Bij langere sessies zul je zien dat dit een tamelijk "veilige" manier van spelen is.

Als je besluit om stevig te gaan pompen , dan heb je dus tussendoor een mooie treffer gemaakt , dat kan op deze manier een teken zijn dat de software actief is , en de laatste maanden zie ik dit echt extreem vaak gebeuren , vooral op de oudere Megastars.

Edit ; wat me bij de wat oudere modellen Megastars ook is opgevallen is dat als mijn  7 sector langere tijd niet in beeld is geweest , en 1 van die nummers rond de 7 valt uiteindelijk toch ; dat je er haast zeker van uit kunt gaan dat de bal binnen een paar rondjes weer in die 7 sector valt. Dus een kwartier geen 7-12-18-28-29 gezien en hij valt ? Reken maar in 90% van de gevallen dat je hem kunt pakken binnen een paar draaien. (Op de nieuwe Megastars heb ik hier niet op gelet , op de Ministar ook niet , daar kan ik niks zinnigs over zeggen).

bewerkt door babboe (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De draaischijf van een automaat wordt door de software in stukken gehakt. Elk stuk is een sector.

Je kunt je dit denk ik het beste voorstellen als een grote verjaardagstaart , met een huis vol visite , die in evenredig gelijke stukken wordt verdeeld.

Bij een " zelfcontrole " controleert de software de hardware op goed functioneren. M.a.w. als de hardware ( bijvoorbeeld een afwijking in het lager , waardoor speling op de as van de rotor ontstaat ) niet naar behoren functioneert , zal de software gaan rekenen ; en bepalen in welk stuk van de taart de bal zal gaan moeten vallen.

Dat zal wel moeten. Omdat een geringe afwijking in de uiteindelijke bias ogenblikkelijk resulteert in een sector die vaker , of minder in beeld gaat komen.

Deze " zelfcontrole " acties zijn standaard geprogrammeerd in het programma. Waarom die 12 naar 30 ?

Omdat die ( zover als dat mogelijk is ) precies recht tegenover elkaar liggen op het rad. De opdracht van de software aan alle actieve hardware is simpel ; ga pingpongen tussen deze twee sectoren , zit daar een afwijking , en valt de bal niet in 12 buren na de 30 , dan gaat de software uitrekenen hoe dan te richten ; de afschietsnelheid ; het toerental ; de afremming en druk die het taatslager moet uitvoeren om versnelling of vertraging van de verticale hoofdas te bewerkstelligen. Verder heeft het programma voorgeprogrammeerde sessies ; en die zijn zeer divers. Als je dit herkent , dan kun je inderdaad schandalig treffen op die 2 na de 18. Maar andersom dus ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei rhellevo:

Ik snap het niet helemaal , mag ik een keer met je mee? kom ik naar Arnhem, en dan laat je het me zien.

ik zeg altijd na de 26 komt de 8(en die komt ook vaak) als ik jou theorie goed begrijp dan klopt dat, want de 26 zit recht tegenover de 8!!

 

Tuurlijk , het is voor mij de komende tijd beetje lastig plennen. Drukke tijden komen er aan , nu heb ik gelukkig ff niks om handen tot de 23ste, Vakantie voor de kinderen in het verschiet , met vriendin en twee dochters twee weken Benidorm . dochters 9 januari weer naar school , dan moet ik naar Straubing , ik weet niet hoelang ik daar blijf , omdat zich daar meerdere gegadigden hebben gemeld voor een chalet en een appartement.

Dan is er nog de kans dat als ik wat in Spanje heb gevonden ( iets van een vakantiehuisje ), dat ik weer terugvlieg , de prijzen voor onr. goed zijn daar bezopen laag. Beetje investeren lijkt zinvol. 

Wanneer ik hier dan weer ga klungelen weet ik eigenlijk niet , het 1-3-2-6 systeem met SSB vindt ik momenteel leuk om wat uitgebreider te testen. maar ik speel niet alleen in Arnhem haha , er zijn hier in de buurt van mijn huis in Arnhem wel een paar relaxte tentjes , en de Ministar boven bij Big Apple vind ik fantastisch vertoeven , het is daar nu helemaal rookvrij gemaakt , alleen beneden kun je op een G3 spelen in verstikkende rook.

Ook de grote Queens bij Jacks is geweldig , nadeel is dat ik daar veel kijkers heb die nieuwsgierig zijn wat ik speel , begrijp ik natuurlijk wel , iedereen wil winnen. Ben net ff in Veenendaal geweest en toch weer Fibonacci gespeeld , met hier en daar kleine aanpassing.

Dat van die nummers aan de overkant zie je goed , het herkennen van gerichte worpen is en blijft lastig (ook voor mij , en een goede vriend , die het ook beheerst). Het programma heeft ook nog een min 6 , min 7 ,min 8 ,testing. het verschil tussen de diverse getallen zal dan altijd die afstanden bedragen. En ja , hoe meer ik hier post , hoe meer ik zal vertellen. Maar om dat allemaal uit je hoofd te leren duurt ff hoor!.....Van 28/29 naar 14 buren en 2 buren is ook zo'n heerlijke combi , wat je ook ziet op een oude Megastar ; als 28/29 is geweest , speel 14 en 2....vijf keer ga je missen , zesde keer heb je een hit.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...

Terug uit Benidorm , loop ik daar op een gegeven moment een soort van flipperkast annex - wie kan het hardst tegen een boksbal rammen - toko binnen , staat daar een auto roulette die ik niet ken.

Valt wel de hele tijd de twee op dat ding , ik sta daar een tijdje te kijken , om de tien rondjes in de twee. Ik weet helemaal niet hoe dat ding werkt , muntje van 2 euro pakt hij niet , flap van 50 wel....krijg ik maar 46,90 aan credits op mijn scherm , vraag ik in gebroken Engels aan een medespeler hoe dat kan , zegt ie dat het apparaat gelijk gaat gambelen als je er papiergeld in doet.

Nou , lekker dan , die twee viel inmiddels ook al niet meer , met een beetje klooien nog 54 euro van gemaakt , aftikken...begint hij allemaal losse euro's uit te tikken en staat gelijk op bijvullen , hahaha , rare jongens ,die Spanjaarden.

Voor de rest niet gespeeld , wel super lekker weer gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.