Spring naar bijdragen

Zaterdag 4 september - opdracht 9


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Mancaas:

Ownee deze wou ik ook aandoen haha, kan niet in hetzelfde als jou lopen die dag..

Ik draag m wel in Vegas dan 😃

https://www.opposuitsoutlet.eu/men.html Dan word je wel vrolijk van deze prijzen, veel keuze 🙂 Enjoy. In Vegas doen ik deze aan: https://www.opposuitsoutlet.eu/united-stripes.html. En de grap is dat je deze gewoon aan random mensen kan verkopen voor 100$ of meer 🙂 vinden ze geweldig daar, dus hele koffer vol met USA pakken en de eerste winst is al te pakken en je hoeft niks meer te wassen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De eerste 10 waren al door en de namen staan ook op het forum. De volgende 5 maak ik nu bekend, zodat we op een totaal komen van 15 mensen die sowieso doorgaan naar opdracht 9. Er zijn ook een aantal die er bijna zijn en sommige hebben nog wat te doen en dit ook al gecommuniceerd. Echter zijn er ook een paar (6) waar we nog niks van gehoord hebben en al lichtjes in de rode zone gaan komen met nog een kleine 2 weken voor de deadline. We worden uiteraard ook steeds strenger omdat er meer tijd is vergaan 🙂

 

Gefeliciteerd voor de volgende Onetime ambassadeurs, welll done en trots op jullie:

@SupremacyNL @Edwin_Tragter_ @Remy de rover@Arthuren de taartenmaakster @Joos-Close

  • Like 5
  • Thanks 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei TheGreatOne:

De eerste 10 waren al door en de namen staan ook op het forum. De volgende 5 maak ik nu bekend, zodat we op een totaal komen van 15 mensen die sowieso doorgaan naar opdracht 9. Er zijn ook een aantal die er bijna zijn en sommige hebben nog wat te doen en dit ook al gecommuniceerd. Echter zijn er ook een paar (6) waar we nog niks van gehoord hebben en al lichtjes in de rode zone gaan komen met nog een kleine 2 weken voor de deadline. We worden uiteraard ook steeds strenger omdat er meer tijd is vergaan 🙂

 

Gefeliciteerd voor de volgende Onetime ambassadeurs, welll done en trots op jullie:

@SupremacyNL @Edwin_Tragter_ @Remy de rover@Arthuren de taartenmaakster @Joos-Close

Van harte gefeliciteerd 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De eerste 10 waren al door en de namen staan ook op het forum. De volgende 5 maak ik nu bekend, zodat we op een totaal komen van 15 mensen die sowieso doorgaan naar opdracht 9. Er zijn ook een aantal die er bijna zijn en sommige hebben nog wat te doen en dit ook al gecommuniceerd. Echter zijn er ook een paar (6) waar we nog niks van gehoord hebben en al lichtjes in de rode zone gaan komen met nog een kleine 2 weken voor de deadline. We worden uiteraard ook steeds strenger omdat er meer tijd is vergaan
 
Gefeliciteerd voor de volgende Onetime ambassadeurs, welll done en trots op jullie:
[mention=1242]SupremacyNL[/mention] [mention=2715]Edwin_Tragter_[/mention] [mention=5308]Remy de rover[/mention][mention=243]Arthur[/mention]en de taartenmaakster [mention=1436]Joos-Close[/mention]
Hoppa en door

Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.