Spring naar bijdragen

Jackpot's crypto beleggingen


Nomore

Aanbevolen berichten

Vanaf 1 juli zal mijn oude 'spaarprogramma' weer nieuw leven in blazen. Waar ik voorheen elke week geld stortte in de onetime cryptopool ga ik nu elke week 1 coin aankopen voor 'HODL'. Ik zal dit doen voor een bedrag van 1.000 euro per coin. Ik zal beginnen met munten uit de top 20 van de coinmarketcap (met uitzondering van de stablecoins) en laat me daarna graag informeren over mooie munten die ik volgens jullie ook zou moeten kopen. 

Ik ga deze munten aanhouden bij bitvavo en ook in Blockfolio bijhouden. 

Zijn er nog anderen die ook op deze manier een deel van hun spaargeld inzetten in crypto? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei JackPot:

Zijn er nog anderen die ook op deze manier een deel van hun spaargeld inzetten in crypto? 

Vorig jaar maart tot ongeveer juli heb ik elke week gestort en €100 van elk van tien muntjes gekocht en €500 van Bitcoin. In september was mijn inleg verdubbeld en toen de helft er uit gehaald. De rest staat er nog in en was nog eens enorm gestegen. Inmiddels weer flink gezakt natuurlijk maar nog steeds flink wat waard dat ik er eigenlijk niet nog meer in wil stoppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei JackPot:

Deze ochtend 1754 xrp gekocht voor 0.57 euro per stuk

Portefeuille:

  • 0.0383 BTC
  • 0.5521 ETH
  • 1754 Ripple

Next week Vechain

Waarom gekozen voor Ripple? Ik heb ze ook maar sta er nu nog 60,9% verlies op. Zelf zit ik redelijk in Verge XVG. Die schommelt redelijk constant tussen bepaalde waardes. Daar nu het meeste rendement op gepakt. Synthetix SNX heeft het afgelopen week ook erg lekker gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Altcoins zijn uiteraard leuk, maar uiteindelijk draait de cryptomarkt (in mijn inziens) voornamelijk om de Bitcoin. Als ik elke week een nieuw muntje koop wordt mijn totale portefeuille wel heel gespreid, met erg weinig Bitcoin.

Daarom heb ik besloten om elke vrijdag (naast mijn wekelijkse dinsdag aankoop) voor 500 euro aan Bitcoin te kopen, startende vandaag :)

Koop 0.01803 Bitcoin op 27711

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-7-2021 om 11:16 zei JackPot:

Ik heb geen flauw idee wat de beste munt is dus ik koop van alle munten een beetje. En begin bovenaan bij de grootste munten.

Heb wel enkele shitcoins (met name 200 miljard GMR Finance) maar dat is pure gok.

https://twitter.com/tehMoonwalkeR

 

Deze staat wel aardig goed bekend in de crypto wereld en hij heeft een chart met Diamond, gold en silver , uitleg staat er voor de rest wel bij.

 

MIsschien kun je daar nog wat coins van kopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.