Spring naar bijdragen

Jackpot's crypto beleggingen


JackPot

Aanbevolen berichten

Mijn crypto beleggingen hebben helaas ook een behoorlijke hit gehad, waardoor ik mijn portefeuille die ik hier aan t opbouwen was heb verkocht.

Was bezig met futures, en dan de dagelijkse funding oppikken. AMPL was het muntje, check de koers en je ziet het meteen :)

Even pas op de plaats.

LAMBO investments en algorithmic trading via Waves loopt overigens uitstekend. Ook mijn UST staking op Terra network en USDT staking op Swissborg lopen rustig door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei JackPot:

Mijn crypto beleggingen hebben helaas ook een behoorlijke hit gehad, waardoor ik mijn portefeuille die ik hier aan t opbouwen was heb verkocht.

Was bezig met futures, en dan de dagelijkse funding oppikken. AMPL was het muntje, check de koers en je ziet het meteen :)

Even pas op de plaats.

LAMBO investments en algorithmic trading via Waves loopt overigens uitstekend. Ook mijn UST staking op Terra network en USDT staking op Swissborg lopen rustig door.

Crypto is toch vooral lange termijn als je de top 10 coins koopt. Lekker houden tot na de volgende bull market en dan verkopen.

 

Je lijkt wel een wijf, die weten ook nooit wat ze willen ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...