Spring naar bijdragen

OneTime Match of the Day


Brunsie

Aanbevolen berichten

22 uur geleden zei Brunsie:

Vandaag schrijf ik hier de allerlaatste Match of the Day. Eigenlijk zou MVV - Almere City morgen om 16.30u gespeeld worden en zouden we daar met een groep OneTimers bij zijn, maar omdat de aftrap van het WK een dag vervroegd is, is ook deze wedstrijd verschoven. 

MVV
MVV heeft heel veel OneTimers afgelopen maandag een flinke knauw in hun bankroll gegeven. De nummer 2 van de Keuken Kampioen Divisie ging onderuit bij hekkensluiter Jong FC Utrecht en zag en passant PEC Zwolle de tweede plaats overnemen. Vanavond gaat de ploeg van Maurice Verberne op jacht naar eerherstel om de aansluiting met de top te behouden.

Almere City FC
Het hyperambitieuze Almere City FC werd vorig jaar het een beetje het lachtertje van de KKD omdat de geplande aanval op de top met wattenstaafjes in plaats van kanonnen geplaatst werd. Dit seizoen begon Almere ook niet overtuigend, maar inmiddels ligt de ploeg van Alex Pastoor op ramkoers. P5 is inmiddels in bezit en een zege in Maastricht brengt Almere niet alleen naast FC Eindhoven, maar ook op één punt van de derde plaats van de Maastrichtenaren.

Brunsie's Betting Tips
Tip 1: 1X (odds 1.72 bij Bet365)
Tip 2: Over 2.5 doelpunten (odds 1.53 bij Bet365)
Tip 3: BTS: Ja (odds 1.50 bij Bet365)

   (138-137)

We sluiten het Match of the Day topic met de meeste minimale voorsprong in correcte tips dat je kunt bedenken. Wellicht kan @JoEnog één keer het percentage winst berekenen.

Ik heb dit dagelijkse topic met heel veel plezier gedaan.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Brunsie:

   (138-137)

We sluiten het Match of the Day topic met de meeste minimale voorsprong in correcte tips dat je kunt bedenken. Wellicht kan @JoEnog één keer het percentage winst berekenen.

Ik heb dit dagelijkse topic met heel veel plezier gedaan.

Keek af in het topic om wat *tips* mee te spelen. Ik denk echter dat ze overal wel verliesgevend waren, maar er zaten ook echt een paar mooie parels tussen waarmee je overal zeker winnend eruit kon komen. Succes met de nieuwe website/content.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...