Spring naar bijdragen

Remco's road to Unibet Open


Remco86

Aanbevolen berichten

Oh zonde zeg Remco, zo dichtbij en toch weer veraf. Geluk speelt zo mee.

Jep, paar flipjes winnen is een must. Maargoed, opzich tevreden met m'n spel en vooral dat van de tegenstanders. En laten we wel wezen, zo'n A5 vs AK pfai hitten hoor je me verder ook niet over..;)

Smaakt in ieder geval naar meer! Antwerpen zal gezien mijn agenda moeilijk worden, maar mijn missie voor 2016 is duidelijk. Ik zal de topictitel dan ook wijzigen..

[Edit: Topictitel wijzigen lukt niet, pagina niet gevonden zegt ie dan. @JackPot, kan jij er ipv Antwerp, Unibet Open van maken?]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook 2 keer in het zicht van de haven gestrand na me omhoog gewerkt te hebben zonder iets ingelegd te hebben, wel beide keren er een leuke geldprijs aan over gehouden. De laatste was wel zuur omdat ik toen 1 plek naast het pakket piste.

Heb het nu wegens tijdgebrek al een hele tijd niet meer gedaan, ik ga het denk ik maar weer eens proberen aankomende tijd..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Ik 2 weken terug net naast ticket voor het BPC gelopen op Stars.

7.5e Hyper gewonnen voor een 82e sat.

In de 82e sat 7e geworden, eerste 5 ticket BPC twv 1100e!

Eruit met shove A5o (10 BBs) en de "bigstack" (20 BBs) callt in de SB met A7o.

Beetje boarderline call als je weet dat pos 1 en 2 nog elk 3 BBs hadden en onmiddelijk de blinds moeten betalen... gggrrr!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik 2 weken terug net naast ticket voor het BPC gelopen op Stars.

7.5e Hyper gewonnen voor een 82e sat.

In de 82e sat 7e geworden, eerste 5 ticket BPC twv 1100e!

Eruit met shove A5o (10 BBs) en de "bigstack" (20 BBs) callt in de SB met A7o.

Beetje boarderline call als je weet dat pos 1 en 2 nog elk 3 BBs hadden en onmiddelijk de blinds moeten betalen... gggrrr!

Je hebt misschien gelijk, maar ik had met zulke small stacks nog wel een fold gevonden voor de A5o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogelijks, maar als 1 van de smallstacks dubbelt sta ik na minder dan 1 ronde gelijk met hen. & dan wat natuurlijk...? Is ook maar 7 handed (en blijft tenslotte toch de btn vs blinds, had ik vergeten melden. De rest had al gefold). Indien ik de 20BBs had kon wel wat langer wachten.

Soit, nu te laat anyway :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn pa heeft een €250,- gepakt gisteren (alleen maar met €2, sats ingekocht, hopelijk wint hij een pakketje a.s. zondag :-)

Zit je nou ook al op zijn account te spelen, of speelt je pa nu ook ineens poker

Natuurlijk speel ik niet op zijn account. Hij speelt al jaren en vooral op Stars maar is zó enthousiast over de Unibet Open dat hij 'm ook een keer wil spelen! Jij moet ook een keer spelen @The_Special_One!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 jaar later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.