Spring naar bijdragen

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Jimoco84

Members
  • Aantal bijdragen

    26
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

Jimoco84's Achievements

Member

Member (2/3)

3

Waardering in de gemeenschap

  1. Winhero casino is een aantrekkelijk casino met goede reviews. Het is onderdeel van sapphire group waar ik goed ervaringen mee heb. Echter deze keer is dat compleet anders! Na enkele stortingen had ik een leuke winst, en na verificatie kon ik deze laten uitbetalen. Ze garanderen een binnen 24 uur. Maar de in totaal 5 door mij aangevraagde uitbetalingen staan nu al 3 dagen op de status: “pending”. De chat medewerkster van de klantenservice zegt dat het komt door drukte. Een medewerker via het contactformulier geeft aan dat het altijd 2 werkdagen duurt. Nu keek ik zojuist naar de status, en ze staan nog allemaal op ‘pending’. Behalve 1, deze uitbetaling naar mijn Mastercard staat op: AGGREGATOR STATUS CANCELLED… Geen idee wat dat betekent. Wel wordt mijn vertrouwen in dit casino met de minuut kleiner.. wie heeft ervaringen met dit casino? En wat betekend de status: AGGREGATOR STATUS CANCELLED.?
  2. let op! Ik wacht al 8 weken op mijn uitbetaling en de klachten tegen dit casino stapelen zich alleen maar op de afgelopen weken. De website ziet er super uit, en er zijn enorm veel spellen te kiezen. Geld storten gaat supersnel maar uitbetalingen doen ze bij Betsolino niet aan! Ik wacht al 8 weken op mijn geld, verificatie is de dag na mijn aanmelding al volledig succesvol afgerond. Nu blijft het wachten op mijn geld, alhoewel ik het gevoel heb dat dit nooit meer gaat gebeuren. Ook 5bonuses casino valt onder dezelfde groep. Let dus goed op dat je hier geen geld naartoe brengt, want het zijn oplichters!
  3. Ik heb destijds ( zo’n 2 maanden geleden ) contact gehad met Loonstein en Goldstein. Ik heb benodigde formulieren ingevuld en heb van hen een voorbeeldbrief ontvangen om mijn transactie geschiedenis op te vragen bij casino’s waar ik in het verleden gespeeld heb. Het probleem is alleen dat ik bij honderden online casino’s gespeeld heb. Vele hiervan bestaan niet meer of zijn niet meer toegankelijk vanuit Nederland. Hoe hebben jullie een zo compleet mogelijk overzicht voor jezelf gekregen van alle casino’s waar je bespreekt hebt? enkelen casino’s heb ik al wel aangeschreven en ook reactie gekregen, maar het gros heeft nog niet gereageerd helaas.
  4. Ik wacht inmiddels ruim 2 weken op uitbetaling. Ze blijven maar steeds om nieuwe documenten vragen, ik heb inmiddels ook de MgA op de hoogte gebracht, maar die ondernemen natuurlijk pas actie na 4 weken ofzo. Ik ben van plan om het wel vol te houden, al is het verleidelijk om het gewonnen bedrag weer te gaan gebruiken om te spelen.
  5. Ik speel al ruim 20 jaar bij ontelbare online casino’s, en dus voor de regulering in NL in casino’s die in principe illegaal handelden. Uiteindelijk bij hulpverlening om hulp gevraagd ivm gokproblemen, waar ik nog dagelijks mee worstel. Waar moet ik in godsnaam beginnen om bij alle casino’s waar ik in het verleden gespeeld heb mijn stortingen op te vragen. Vele casino’s bestaan waarschijnlijk niet eens meer. Is er een standaard bericht wat jullie naar zo’n casino toesturen met daarin de vraag een overzicht toe te sturen? En hoe hebben jullie het best kunnen achterhalen bij welke casino’s je bijvoorbeeld 15 jaar terug gespeeld hebt? Heeft het zin om zelf met zo’n casino te gaan onderhandelen, ik heb namelijk veel geld verspeeld maar nauwelijks meer dan €5000 bij 1 enkel casino schat ik zo in. Goldstein heeft inmiddels netjes een pakketje gemaild met zaken die ik ga invullen, alleen het overzicht van casino’s en bijbehorende stortingen is geen beginnen aan schat ik zo in. Heeft iemand hier ervaring mee? Tips misschien?
  6. En is er dan een algemeen e-mailadres waarop ik ze zou kunnen mailen? Ik kan het op de website van betsson group nu niet vinden… of ik kijk eroverheen
  7. Ik heb denk ik bij geen van de door mij bezochte online casino’s meer dan 10k gestort en verloren. Maar heb wel bij tientallen zo niet honderden verschillende gespeeld. Vaak vallen casino’s onder een overkoepelende naam zoals betsson group bijvoorbeeld. Geldt dan de 10k echt per casino of per overkoepelende organisatie? zou het nu er jurisprudentie is kans bestaan dat we zelf de door ons bezochte casino’s voorleggen tot een oplossing te komen? Aangezien ik denk ik weinig kans maak bij Loonstein of Goldstein omdat ik waarschijnlijk in geen van de casino’s 10k heb gestort.
  8. Ik ben me ook aan het oriënteren op de dienstverlening van Loonstein. Ik heb een digitaal pakketje toegestuurd gekregen om in te vullen echter…. ik heb destijds zoveel mogelijk accounts bij héél veel casino’s laten uitsluiten ivm gokproblemen. Deze accounts zijn onder geen beding te heropenen. Daarnaast weet ik ook echt niet meer precies waar en in welke online casino’s ik gespeeld heb. Hoe pakken jullien dit aan? Ik wil namelijk een zo compleet mogelijk overzicht kunnen aanleveren indien daar om gevraagd wordt.
  9. 21red heeft vandaag een gedeelte uitbetaald. Nog 2 gedeeltes te gaan, aangezien zij een maximale withdrawal per dag hanteren. Ik ben benieuwd!
  10. Ze sturen nu deze e-mail
  11. Op Nl casinos heb je geen mogelijkheid tot autoplay en bonusbuy… Dat is voor mij een rede om elders te spelen. 21.red heeft een MGA licentie, dus mijns inziens betrouwbaar alhoewel het deze keer erg moeizaam verloopt 😡
  12. Is dat belangrijk dan?
  13. Zojuist ontving ik onderstaand e-mailtje van 21.red casino
  14. Dank u wel voor de tip, ik kies graag voor een casino met een MGA licentie. Ik heb echter nog nooit zoveel moeite gehad met een uitbetaling. Ik ga een mail sturen naar de support van het casino. Ik zal updates blijven plaatsen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.