Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Runnerz OneTime paardenpool (weddenschappen en tips)

Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

• Reacties 942
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Top leden in dit Topic

Geplaatst

Het is allemaal niet zo makkelijk als het lijkt.

Dit dus.

En Speltip 15: wed nooit op paarden met een quotering van 1.20. Valt simpelweg niets te verdienen, terwijl er wel een hoop fout kan gaan in de koers.

Vandaar dat ik de bet gehalveerd heb, want wij hadden hem ingeschat op minimaal 1.80.

Uiteindelijk bracht hij 1.60.

Het zijn geen voetbal bets met vaste cotes.

Geplaatst
@jackgo

Helemaal met je eens !

Ben nu wel nieuwsgierig geworden naar de andere Speltips voor "Wedden op Paarden".

Speltip 1: op LT is wedden op paarden altijd min EV. 25% procent van de inzet wordt onttrokken aan de prijzenpot.

We weten allemaal dat roulette op LT nooit winstgevend kan zijn. De inhouding van t huis bij roulette is 3%. Ik hoef niet toe te lichten wat t effect is bij een inhouding van 25%.

Geplaatst

@jackgo

Mmm, zit wel iets in.

Echter een roulette, is een machine, die elke draai onder dezelfde omstandigheden maakt.

Paarden treffen elke keer andere tegenstanders en andere omstandigheden.

Je kan daar met je spel op anticiperen. Dat maakt het juist zo interessant !

Bij roulette kan je dat helaas niet.

Daarom ben ik ook nieuwsgierig naar Speltip 2.

Zijn die Speltips voor "Wedden op Paarden" trouwens ergens te vinden ?

Geplaatst

Dit topic dient wel gebruikt te worden voor de tips en inzetten voor de paardenpool en niet uit de hand gaan lopen met tips voor paardenrennen. Wel is het misschien zeer bruikbaar als jullie hier een apart topic voor maken @allright en @jackgo ? Ik ben namelijk zeer benieuwd naar de tips, waar we ook allemaal ons voordeel weer mee kunnen doen.

Dat het nu even tegenzit kan gebeuren, en het blijft natuurlijk gokken. Dat de aanbieders een groot deel uit de prijzenpot halen is een extra handicap en misschien is het inderdaad ook niet te verslaan. Maar ik heb vol vertrouwen in onze 3 kenners @the_special_one, @boelie en @geldwolf die er ook veel tijd in stoppen en goede discussies voeren. Misschien zou het voor de medespelers goed zijn dat sommige van deze discussies op het forum komen zodat er meer achtergrond achter de weddenschappen zitten?

Geplaatst
Dit topic dient wel gebruikt te worden voor de tips en inzetten voor de paardenpool en niet uit de hand gaan lopen met tips voor paardenrennen. Wel is het misschien zeer bruikbaar als jullie hier een apart topic voor maken @allright en @jackgo ? Ik ben namelijk zeer benieuwd naar de tips, waar we ook allemaal ons voordeel weer mee kunnen doen.

Dat het nu even tegenzit kan gebeuren, en het blijft natuurlijk gokken. Dat de aanbieders een groot deel uit de prijzenpot halen is een extra handicap en misschien is het inderdaad ook niet te verslaan. Maar ik heb vol vertrouwen in onze 3 kenners @the_special_one, @boelie en @geldwolf die er ook veel tijd in stoppen en goede discussies voeren. Misschien zou het voor de medespelers goed zijn dat sommige van deze discussies op het forum komen zodat er meer achtergrond achter de weddenschappen zitten?

Serieus. De posts zijn zeer serieus en totaal niet off topic.

Succes ermee.

Geplaatst

Gaarne, tot je dienst !

Laatste keer, dat Cap Matyss liep ; "Fautif en partant, se retrouvant aux derniers rangs".

Toen met een andere pikeur ; Nu weer met zijn vertrouwde rijder : de kampioen Jean-Michel Bazire.

Het Franse Winterseizoen op Vincennes duurt nog maar 2 maanden.

Bianca Thépol komt langzamerhand in vorm. En ook haar trainer/rijder Jean-Loïc Claude Dersoir.

"Bianca fait preuve de sérieux et vient d'échouer d'un rien pour la victoire : une candidate au podium".

Laatste verrichtingen : 8, 6, 4, 8, 2 en 3, zij gaat dus steeds vooruit en nu hopelijk op 1 !

Geplaatst

Bedankt voor je onderbouwing, de eerste is de favoriet van de koers, en de tweede is 1 van de kanshebbers, dus niet heel gek.

Ik denk dat wij ons als Onetime nu even wat meer op Mons, Wolvega moeten richten ipv elke dag de Franse koersen. Zeker dit soort gewone koersjes, waar er gemiddeld 30 van op een dag zijn.

Die blijven ons teveel kosten.

Zelfs Rogier jouw favoriete tipper s het daarmee eens zoals je weet @allright.

We doen alleen ook nog de V75 daarnaast omdat heel veel mensen juist daarom ook mee zijn gaan doen, de kans op een grote klap te maken.

(En de extra bonus die we dan over een tijd ook er weer bij gaan krijgen).

Succes met je spel, hoop voor je dat ze allebei winnen

Geplaatst

Deze worden vandaag getipt door Rogier de favoriete tipper van @allright, hij is ook speaker op de nederlandse banen en doet ook commentaar op Eurosport, en is hier ook geregistreerd ;-)

115 Tina kan beter dan haar laatste twee verrichtingen. De laatste keer had ze al dichtbij geweest zonder foutje in het gedrang van de laatste bocht. Interessant plaatspaard aan 10-1.

307 Cap is gewoon een crack, 2,70 wat hij nu staat is een prima cote!

706 Amizara, misschien wel de grootste merrie van Frankrijk, maar oliedom! Zie haar vandaag in het trio stampen! Huidige cote: 7,30

810 de Lilyhammers nightmare! Dit paard kost ons een godsvermogen, maar we geven niet op. Ze gaat ons terugbetalen en vandaag kan de dag zijn. De rijder die met haar kon winnen zit erachter. Momenteel 10-1, maar vrees dat ze gaat zakken!

Bel Auteur of Be Bop? Twee vrienden van de show. Kan niet kiezen!

Geplaatst

Absoluut doorgaan met de V 75 jongens.

Het gaat wel een keer lukken.

Afgelopen zaterdag had ik 4 X 5 goed hetgeen totaal 223 euro opleverde.(inzet was 51 euro)

7 goed was trouwens ruim 1,2 miljoen.

6 goed was ruim 1600 euro waard.

Toch de moeite waard.!!

.

Geplaatst

Zojuist een klein spelletje gespeeld op koers 1 op Vincennes.

Ik heb enkele notities staan bij de 2 en de 3 dus vandaar.

Beide staan hoog aan het bord.

Heb de favorieten in de koppel en plaatskoppel spel erbij betrokken.

Winnend en Plaats de nr 2 5x

Winnend en Plaats de nr 3 5x

Koppel 1,5x rond 2/3/10/16

Plaatskoppel 2x rond 2/3/10/16

Later nog een post en dan gaan we Coup Droit spelen (dit is koers 3)

Saldo nu is 1539.13

Geplaatst
Absoluut doorgaan met de V 75 jongens.

Het gaat wel een keer lukken.

Afgelopen zaterdag had ik 4 X 5 goed hetgeen totaal 223 euro opleverde.(inzet was 51 euro)

7 goed was trouwens ruim 1,2 miljoen.

6 goed was ruim 1600 euro waard.

Toch de moeite waard.!!

.

Hoi Naction, ja ik had er ook spijt van dat ik het niet ingeleverd had, wij hadden er ook 5 goed gehad en dan ook 4 x .

Maar met die sneeuwstorm en na allemaal outsiders in de eerste koersen leek het me niet te doen, je had zeker ook de 1e en de 7e fout?

Ik vond 5 ook erg veel brengen, begreep dat eigenlijk niet, die andere 2 waren wel hele grote outsiders.

Geplaatst

Ik rekende op 20 euro voor 5 goed ,maar het werd gelukkig 50 euro.

Ik dacht ook al dat we met de groep wel iets van 4 x 5 goed gehad zouden hebben gezien de speelwize.

Komende zaterdag nieuwe kansen in Zweden en dus wel meedoen ook al lijkt het eventueel misschien moeilijk.Je weet maar nooit hoe het loopt.

Geplaatst

In koers op Vincennes spelen wij:

Koppel en Plaatskoppel rond voor 2 euro >> 5/7/8/9

Koppel en Plaatskoppel 5x uit de nr 8 Coup Droit met daaromheen 5/7/9

En nog een keer Koppel 7-8 vast voor 10x

saldo na inzet 1475.13 + terug uit race 1 6,40 = 1482.53

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.