Spring naar bijdragen

Runnerz OneTime paardenpool (weddenschappen en tips)


Nomore

Aanbevolen berichten

  • Reacties 942
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Top leden in dit Topic

> @impalapride zei:

> Jammer van de V75 The_Special_One ik zie inderdaad net dat alleen je bankers je in de steek hebben gelaten.Helemaal zuur omdat je het verhaal begon met de mededeling dat je er eigenlijk 2 naast wilde zetten maar dat de inzet dan 4 keer omhoog ging.

> Nu heb ik een vraag zou het goed geweest zijn als je er in beide koersen er 1 bijgezet zou hebben want de tweede favoriet won in de betreffende koersen wel.

> Ik denk dat dit een discussie waard is want misschien is het dan een idee om de pot met z'n allen te verhogen zodat we grotere inzetten kunnen doen op de V75 want daar moet toch het grote geld wegkomen.

> Bijvoorbeeld €20 per aandeel erbij zou ik mee kunnen leven.

> Simpele rekensom is dat als jij je zin zou hebben gedaan je inzet wel op €480 zou zijn gekomen maar dan had je wel €3200 ontvangen.

> Nogmaals het is maar een idee en ik hoop op een reactie.

Hier ben ik ook echt een voorstander van... Wat mij betreft moeten de kansen komen uit de v75 jammer als we daar niet voldoende op in kunnen zetten. Ik snap ook dat een rol van onder de 2k geen 500 inzet verantwoord....

Dus misschien moeten we daar iets alternatiefs mee gaan doen ofzo... Persoonlijk vind ik dat ook interessanter dan koppels e.d. Maar ik begrijp als dat niet door iedereen gedeeld wordt omdat variantie dan hoger Is

Nb ik post niet veel, maar volg dit topic wel actief. Erg gaaf allemaal km te lezen en leuk om te volgen zo!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

TheJoker zei:

Hallo allemaal,

Terug van even weg.

Voor morgen in de V75....

Flemming Jensen-dag! 

Rapide du Pommeau en Obi Wan.

De eerste kan wat oponthoud onderweg tegenkomen in deel2 maar is TEGOED voor dit veld.

In deel3

Obi Wan moet in partij met Food Money waarvan de trainer zegt,hij wint maar er zijn zeer goede berichten over Obi Wan.

Dan,in deel1 Vacqueyras eindigde zeer goed de laatste keer en kan hier een mooie koers krijgen. In het laatste deel is Peter Untersteiner zeeer lovend over October Kronos,ziet goede winkansen.

Mocht er nog iets interessants komen vanuit Zweden dan meld ik dat hier op tijd.

Voor zondag,Frank Nivard kon kiezen tussen Moving On en Vision Intense in de Cornulier. Hij ging voor de laatste....

In mijn ogen verrassend. Een hint!?

Allen een goed en winrijk weekend toegewenst.

The Joker 

Dank voor jouw visie, de door jou genoemde paarden zie ik ook, ben nu weer aan de afrondende studie, het moeilijkste is elke week gebleken de juiste bankers te kiezen...Daar heeft het bijna alle keren aan gelegen aangezien er bijna nooit meer echt vaste winnaars gelopen hebben..

Vooraf zou je nu zeggen dat Food Money de meest voor de hand liggende is als je alle onderdelen bekijkt, Rapide de Pommeau is zeer goed paard maar als banker ik weet het niet...Goop met I say that again is de andere waar ik voorlopig mijn oog op heb, maar ga nu eerst eens kijken wat hij er zelf van vindt...

Later meer....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zouden misschien een stemming oid moeten houden, ik denk zelf dat ook wel is gebleken dat zoals het nu gaat ook niet op schiet, en met de V75 weet je als je hem 1 of 2 keer raadt en het brengt een paar duizend, dan kan je lang doorspelen en ook nog eens hopen op die echte klapper..

Met meer inzet hadden we hem iig al 2 keer gehad, achteraf gezien.

Eerst maar eens kijken hoe het vandaag gaat, en dan verder kijken,

We zouden ook bijv met deze door kunnen gaan op deze manier, en als het rond 0 uitkomt dan opnieuw verder gaan met nieuwe storting voor de geinteresseerden maar dan alleen als V75 aandelen spel.

Dan komt ook alsnog die extra 500 nog eens eerder in beeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog bezig met uitzoekwerk maar vond dit wel interessant

@TheJoker

"2 Obi Wan (V75-3) did well last time and should be

even better today. The post is good and I think he'll do well. I hope

for a third or fourth placing".

Dat laatste klinkt wel erg voorzichtig wat Jenssen daar zelf zegt ?!...zie hem zelf eigenlijk ook ver(der) komen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

naction zei:

Flemming Jensen zegt ook dat Rapide du Pommeau (V75-2) zijn beste kans is vandaag..

Ja daar ben ik het mee eens dat het zijn beste kans is, maar dat zegt niet dat hij ook daadwerkelijk wint...40 meter geven aan de 1 en de 7 en dan nog om het veld heen moeten...zeker geen vaste winnaar vooraf imho. Wel de favoriet van de koers natuurlijk.

Ik neig nu iig het meest maar de 1 in afdeling 5, Goop ziet die zelf ook als zijn beste winkans van al zijn kanshebbers.

Er zitten vandaag ook helaas geen extra miljoenen in de pot ook iets om rekening mee te houden, als er een keer heel veel extra in de pot zit dan groter gaan inzetten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

naction zei:

Flemming Jensen zegt ook dat Rapide du Pommeau (V75-2) zijn beste kans is vandaag..

Ja daar ben ik het mee eens dat het zijn beste kans is, maar dat zegt niet dat hij ook daadwerkelijk wint...40 meter geven aan de 1 en de 7 en dan nog om het veld heen moeten...zeker geen vaste winnaar vooraf imho. Wel de favoriet van de koers natuurlijk.

Ik neig nu iig het meest maar de 1 in afdeling 5, Goop ziet die zelf ook als zijn beste winkans van al zijn kanshebbers.

Er zitten vandaag ook helaas geen extra miljoenen in de pot ook iets om rekening mee te houden, als er een keer heel veel extra in de pot zit dan groter gaan inzetten...

Je kunt ook een keer overslaan daar jullie onzekerheid over de banker zo groot is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De onzekerheid is helemaal niet groter dan normaal, integendeel zelfs.

ik probeer alleen beetje aan te geven de gedachtengang achter de 1 of de andere banker. Omdat TheJoker wrs die 1e van Jenssen zou nemen, maar ik ben het daar niet mee eens, die van Goop is een betere banker...nu moet ie alleen nog zien te winnen. Maar dat paard neemt wrs de kop en van kop af wint Goop bijna altijd.

En ik bedoelde als er een keer heel veel meer in de pot zit kunnen we misschien eens 3 x meer inzetten dan we nu gaan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De onzekerheid is helemaal niet groter dan normaal, integendeel zelfs.

ik probeer alleen beetje aan te geven de gedachtengang achter de 1 of de andere banker. Omdat TheJoker wrs die 1e van Jenssen zou nemen, maar ik ben het daar niet mee eens, die van Goop is een betere banker...nu moet ie alleen nog zien te winnen. Maar dat paard neemt wrs de kop en van kop af wint Goop bijna altijd.

En ik bedoelde als er een keer heel veel meer in de pot zit kunnen we misschien eens 3 x meer inzetten dan we nu gaan doen.

Als je 1 banker neemt zou ik inderdaad de 1 nemen in V75-5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die is het inderdaad ook geworden zoals verwacht.

23.01.2016 15:06:34
Axevalla race 5
Weddenschap: V75
Status: Weddenschap verwerkt
Inleg: € 0,06
Combinaties: 2400
Total bedrag: € 144,00

Pos. 1:

1: Diggers Elias

7: Vivo Per Lei

11:

Tack Wee*

Pos. 2:

1: Matchmaker As

7: Green Bax

9: El Cantante

15:

Rapide du Pommeau

Pos. 3:

2: Obi Wan*

3:

Food Money

Pos. 4:

3: Roly Poly

5: Karate Kate

8: Montana Crown

11: Makin it Easy

14:

Sirol Axe

Pos. 5:

1: Say that Again

Pos. 6:

1: Elita M.I.

4: Helga Palema

6: Let it Happen

9: Mellby Ciceron

10:

Digital Archive

Pos. 7:

1: October Kronos

2: Mr Vox

4: Bergshults Leffe

6:

Order by Keeper

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die 2e had ik toch iig wel goed gezien, 40 meter geven aan die 1 als die de kop heeft is niet te doen, die is van kop heel goed !

Die tipper van runnerz ligt er daar al weer uit met zijn 432 euro inzet.

En natuurlijk wint Nahar nu die ik eens een keer los gelaten heb in onderdeel 3. Moest kiezen tussen die Obi wan en Nahar...Die rijder had ook nog gezegd dat hij de baan vandaag niet zo lekker vond voor hem...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.