Spring naar bijdragen

Runnerz OneTime paardenpool (weddenschappen en tips)


Nomore

Aanbevolen berichten

  • Reacties 942
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Top leden in dit Topic

De paarden van Engwerda zijn wel iets minder in vorm op het moment heb ik het idee, normaal winnen ze alles maar nu sinds een week worden ze allemaal geklopt...benieuwd of dat zich vanavond hersteld dan...

PS de cotes op Mons van de favorieten zijn pas echt duidelijk de laatste 10 minuten..daarvoor staan ze soms veel hoger..

Misschien heeft @Boelie tijd en zin om in te zetten.

(Ik ben zelf niet thuis vanavond op die tijd ).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De paarden van Engwerda zijn wel iets minder in vorm op het moment heb ik het idee, normaal winnen ze alles maar nu sinds een week worden ze allemaal geklopt...benieuwd of dat zich vanavond hersteld dan...

PS de cotes op Mons van de favorieten zijn pas echt duidelijk de laatste 10 minuten..daarvoor staan ze soms veel hoger..

Misschien heeft @Boelie tijd en zin om in te zetten.

(Ik ben zelf niet thuis vanavond op die tijd ).

Je hebt gelijk over de paarden van Jeroen qua vorm en neem de eerste koers een quote van 1,40 is ook niet interessant om te spelen.

Nee dan zou ik liever Cesar Charisma spelen in de tweede koers die klopte de laatste keer sterk Eusebio Transs R over dezelfde afstand.

Maar ik ga voor de V75 zoals laatst min of meer afgesproken in dit forum mits er zich een buitenkansje voordoet natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer ik heb nog steeds vertrouwen dat we binnen een week of 3 een leuke pot kunnen pakken met de V75.Zodra we dan weer wat geld in de pot hebben kunnen we ook weer andere weddenschappen aanpakken.Zoals vorige week was het bijna raak en toch nog €114 terug voor €140 inzet.

Maar ik wil die 4 aandelen wel overnemen als er iemand een lijst kan maken met de huidige stand en de kosten ervan.Plus wie de huidige aandeelhouders zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer ik heb nog steeds vertrouwen dat we binnen een week of 3 een leuke pot kunnen pakken met de V75.Zodra we dan weer wat geld in de pot hebben kunnen we ook weer andere weddenschappen aanpakken.Zoals vorige week was het bijna raak en toch nog €114 terug voor €140 inzet.

Maar ik wil die 4 aandelen wel overnemen als er iemand een lijst kan maken met de huidige stand en de kosten ervan.Plus wie de huidige aandeelhouders zijn.

Ik heb Jackpot gevraagd om het door te geven.

En @impalapride  bedankt voor het vertrouwen :)

Zaterdag is er weer een kans.

Zondag is er een extra V75 maar die laten we schieten, dan zit ik en vele met mij ook in Parijs voor de Prix D'Amerique.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aandeelhouders:

Nickname OT Aantal aandelen
JackPot 6
TheGreatOne 6
WouterM 4
Rotvis 1
Rhellevo 2
Geldwolf 4
Rbccrazyboy 2
Remco86 2
Reno 1
Maurice 2
DeValsspeler 2
Luckyseven 1
Jasper90 1
Frankk 1
Papa Boelie 2
TheSpecialOne 6
Esther 1
Mavi001 1
Edman 2
MLK 2
LasVegasNic 2
Beukbeer 2
Boelie 1
FouteInzet 4
Telro 4
Wolfie 2
Edje 75 10
Naction 2
MinNarkosis 1
Pjong 2
Maris 1

Aijoh                   5

Impalapride        14

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag geen makkelijke V75, vooral omdat rijders als Goop en Kihlstrom die normaal altijd wel een paar koersen winnen er niet bij zijn, Die rijden nu in Parijs waar morgen de grootste race van het jaar is en daar doen zij ook aan mee.

Hele zware favorieten waarvan je op voorhand kan zeggen die wint normaal op zeker lopen er ook niet, dus wordt het een formulier zonder bankers, met bankers kun je er wat meer nemen in andere races.

Grote kans ook dat er vandaag een Jackpot komt dan gaat er veel geld door naar de volgende week zaterdag.

Maar laten we hopen dat dit hem gaat worden vandaag voor ons;

30.01.2016 15:54:46
Bergsaker race 5
Weddenschap: V75
Status: Weddenschap verwerkt
Inleg: € 0,06
Combinaties: 2160
Total bedrag: € 129,60

Pos. 1:

3: Västerbo PayMyDay

7: Wariner

8:

Windy Ways

Pos. 2:

1: Sjö Odin*

2: Valle Jerven*

15:

Tekno Odin*

Pos. 3:

1: Traveling Man

7: On Hold

9: Ed You

Pos. 4:

1: Xpecttheunexpected

5: Storm Cloud

11: Catch the Cash

13: Withma

15:

Melker

Pos. 5:

3: Scarlet Ribb

5: Ponce de Leon

6: Benji Dana

11:

Roger America

Pos. 6:

7: Digital Archive

11:

Victor A.U.

Pos. 7:

2: Linslusen A.U.

6:

Ski to the Max

Na deze inzet 1039,69 de balans.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.