Spring naar bijdragen

Runnerz OneTime paardenpool (weddenschappen en tips)


Nomore

Aanbevolen berichten

Nou i.p.v, de grote favorieten winnen er nu al 3 grote outsiders, dat gaat dus wel een hele hoge uitbetaling worden, maar wij liggen er al helemaal uit na 4 onderdelen (nog niet eerder gebeurd), niet normaal wat er allemaal gebeurd in deze finales vandaag. Na 4 onderdelen was het al 11.200 waard dat heb ik nog niet vaak gezien op dat moment.

cwsz9o28eeg5.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 942
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Top leden in dit Topic

> @JackPot zei:

> Volgende week weer nieuwe ronde, nieuwe kansen! 

> Begrijp ik het goed dat je moet hopen dat veel favorieten winnen en net in de race waar je ook veel outsiders hebt meegenomen in je voorspellingen dat je moet hopen dat een van die outsiders de race wint? Zodat je inderdaad een grote uitbetaling krijgt van de V75?

Dat begrijp je inderdaad goed! Hoe minder mensen er 7 goed hebben, hoe groter de uitbetaling. Logisch gevolg is dus als 1/2 outsiders winnen, de uitbetaling omhoog vliegt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je wilt eigenlijk dat er 3-4 redelijk favorieten winnen die je dan hebt, en 3 outsiders.. maar voor hele grote outsiders zal je dan (bijna) alle moeten hebben in die races, dus eigenlijk heb je bankers nodig.

Volgende week dat maar weer eens proberen , met 2 bankers oid zodat je in de andere races wat meer paarden kan nemen :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@The_Special_One 

Ik hoor in de wandelgangen goede berichten over Easypeasy Rhythm vandaag Wolvega 7e koers nr 4.

Mollema heeft al eens eerder een paard van Loman in CZ gehad te weten À Speedy Boy die won toen 3 keer achter elkaar volgens mij.Beide paarden hadden moeilijkheden om hun draf te houden maar dat lost de Mol meestal wel op.

Rico is het een idee om hier een kleinigheid mee te doen vooral omdat Jos in de koers zit met een huizenhoog favoriet dus kan geld opbrengen!!!!

Ik hoor het wel van je.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@impalapride  Een tip(je) is altijd leuk om iets mee te doen..

(Jammer dat John de Leeuw hem niet rijdt want die won vorige keer ook met zo'n soort paard van de Mol..)

Misschien alle koppels spelen voor 1 euro , en dan met die van Verbeeck / Future Shadow 5 euro  kop en pl koppel ?

En met Floor Petnic 2 x kop en pl koppel met Easypeasy Rhythm.

Die van Verbeeck wordt door runnerz niet eens getipt trouwens, maar die zal vast wel favoriet zijn bij de TOTO, want het is nou eenmaal Verbeeck.

Als mensen nog paarden zien morgen in de V75  dan ook graag tijdig melden ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@impalapride  Die gaan we dan ook maar niet meer spelen de volgende keren....

Vandaag weer V75 dag

Ik heb 1 banker gekozen vandaag en wel in het laatste onderdeel, de 4 Top of the world !

Paard heeft alle 9 keren dat hij de kop had ook gewonnen, en normaal gesproken neemt hij die nu ook weer hij is ook snel van start en gaat dan hopelijk van start tot finish aan de leiding. Het is nu ook weer zijn favoriete afstand van 1640 meter.

20.02.2016 12:36:59
Bollnas race 5
Weddenschap: V75
Status: Weddenschap verwerkt
Inleg: € 0,06
Combinaties: 2592
Total bedrag: € 155,52

Pos. 1:

1: Ebu B.Boko

5: Sembs Rebir

8:

Bottnas Commandeur

Pos. 2:

1: Tangen Stegg*

3: Essis Lille Alfred

4: Gustav E.

6: Kleppe Manden

10: Valle Jerven*

11: Lesja Kongen*

12: Tand Tuff

15:

Sjö Odin*

Pos. 3:

1: Narold Vox

5: On Track Piraten

9: Nahar

Pos. 4:

2: Tyron Power

6: Fighting Bax

10:

Alleyeson

Pos. 5:

1: Staro Hey Joe

2: Åhlunda Survivor

3: Ahsoka

9: Digital Control

10: Boy Hornline

11:

Jens Patrik

Pos. 6:

2: Miss Prelong

14:

Catch the Cash

Pos. 7:

4: Top of the World

€ 1.232,45

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MLK zei:

Heb weinig te zeggen over deze v75. Enige afspraak die ik 2 jaar geleden heb gemaakt met geldwolf is:

Nahar nooit meer banken, maar ook nooit weg laten.

Succes met invullen

@geldwolf

@The_Special_One

Inderdaad ben het met je eens @MLK , toen hij won op 23-1 had ik hem ook voor het eerst eens weggelaten en het werd gelijk weer afgestraft.

Dus hij gaat voortaan altijd mee op het formulier.

OTP is het meest gebankerd vandaag en zou mooi zijn als Nahar of Harald Vox daar zouden winnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel favorieten wonnen inderdaad, maar diegene die voor ons moest winnen  springt gelijk aan de start in galop, en dat paard springt normaal nooit.

Nu dus weer eens 6 goed

slechts 10.68 terug.

Ik word er een beetje moe van dat het steeds niet lukt, laat volgende week @geldwolf  of iemand anders  hem maar weer eens invullen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

thx ;)

Volgende week is sowieso voorlopig even de laatste keer dat ik er tijd voor heb, dus misschien die nog maar even 1 x doen dan en daarna iemand anders het laten overnemen de weken wanneer ik niet kan.

edit

5 maart en 12 maart zijn de keren dat ik niet kan, daarna moet ik nog even kijken wanneer wel / niet ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.