Spring naar bijdragen

Runnerz OneTime paardenpool (weddenschappen en tips)


Nomore

Aanbevolen berichten

  • Reacties 942
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Top leden in dit Topic

:) Het kostte me een uur om de plaatjes te plaatsen . Iets gaat steeds mis met de Onetime tekstverwerker en ik kon een tijdje geen plaatjes meer uploaden via bovenstaande tool . Kopiëren ging niet en dus moest via een omweg doen .

Bedankt voor het posten @The_Special_One . Ik vond de plaatjes zeer de moeite van het bekijken waard . En leuk dat je ze wilde delen .

Mijn plaatje van het regendoordrenkte land met boerderij vond ik wel mooi als contrast . :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

> @The_Special_One zei:

> Als er niet gespeeld is komt er ook geen winnend rijtje richard.

>

> Maar ik ben nu net weer veilig terug gekomen op Schiphol dus vanaf nu kan er weer elke week gespeeld worden. Voorlopig geen vakanties meer.

> En sorry als jij je irriteert aan andere mooie dingen van het leven.

Wie zegt dat ik me irriteer?

Ik irriteer me wel aan jou post.

Ik wil zeggen dit is een paardenpoule

En geen vakantie foto forum.

Maak een ander topic aan.

Is toch niet zo gek

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:) Het kostte me een uur om de plaatjes te plaatsen . Iets gaat steeds mis met de Onetime tekstverwerker en ik kon een tijdje geen plaatjes meer uploaden via bovenstaande tool . Kopiëren ging niet en dus moest via een omweg doen .

Bedankt voor het posten @The_Special_One . Ik vond de plaatjes zeer de moeite van het bekijken waard . En leuk dat je ze wilde delen .

Mijn plaatje van het regendoordrenkte land met boerderij vond ik wel mooi als contrast . :-)

Graag gedaan @eurobsgame

De uitslag van gisteren de V75

4/3/2/3/12/2/1

7 goed

1.555,20

6 goed

22,32

5 goed

3,24


Ben benieuwd hoeveel @naction er goed had, ik denk toch zeker 6.

Dit is nu nog in kas heb ik zojuist gecheckt.

€ 313,53

Nog 1 of 2 keer proberen wat te hitten en anders reloaden zoals ik al eerder aangaf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:) Het kostte me een uur om de plaatjes te plaatsen . Iets gaat steeds mis met de Onetime tekstverwerker en ik kon een tijdje geen plaatjes meer uploaden via bovenstaande tool . Kopiëren ging niet en dus moest via een omweg doen .

Bedankt voor het posten @The_Special_One . Ik vond de plaatjes zeer de moeite van het bekijken waard . En leuk dat je ze wilde delen .

Mijn plaatje van het regendoordrenkte land met boerderij vond ik wel mooi als contrast . :-)

Graag gedaan @eurobsgame

De uitslag van gisteren de V75

4/3/2/3/12/2/1

7 goed

1.555,20

6 goed

22,32

5 goed

3,24


Ben benieuwd hoeveel @naction er goed had, ik denk toch zeker 6.

Dit is nu nog in kas heb ik zojuist gecheckt.

€ 313,53

Nog 1 of 2 keer proberen wat te hitten en anders reloaden zoals ik al eerder aangaf.

Bedankt voor de foto,s Rico.

Even wat anders dan de cijfertjes is leuk toch?.

Helaas had ik 12 x 5 goed.

Ik had donderdag een vooropzet gemaakt en als ik dat zaterdag niet had veranderd had ik 7 goed gehad,

maar ja:als,als,als.

Je gaat dan vrijdag en zaterdag alle tips en de beschouwingen van de trainers lezen en dan ga je wijzigingen aanbrengen:DOM,DOM,DOM.

Zaterdag nieuwe kansen zullen we maar zeggen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonde man.. En ja dat klinkt me bekend in de oren...ik verander ook vaak teveel...

Radysin America is een paard wat ik eigenlijk altijd speel en dat was nu de grootste verrassing, Dus ik had er denk ik  6 of 7 gehad maar is ook achteraf gepraat..

En zaterdag idd nieuwe kansen !

Geef ook weer even jouw visie vooraf...het wordt tijd om (weer) eens toe te slaan :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

> @Foute_Inzet zei:

> The_Special_One zei:

>

>

>

> jackgo zei:

>

>

> Speltip 87: doneer de rest aan t rode kruis.

>

>

>

>

>

>

> Als jij dat ook met je Vegas budget doet. Speltip 88.

>

> En word je nou zelf niet moe van altijd alleen maar negatieve posts in dit topic.

>

> Het antwoord weet ik al .

>

>

>

>

>

>

> Ach, gelukkig heeft hij het naar zijn zin gehad in Vegas..

Ik heb t zeker leuk gehad in Vegas. Erg leuke tripjes gemaakt. Echt prima vermaakt. Ook enorm leuke mensen ontmoet.

Ik heb reeds in t begin aangegeven dat wedden op koersen onverslaanbaar is. Jullie hebben mij nog geen enkel bewijs gegeven dat dit onjuist is. Uiteraard hoeft dat helemaal niet daar ik geen stakeholder ben. Maar zolang jullie zover van t echte vuur verwijderd zijn zal de put heel diep zijn.

Overigens wel respect voor die stappen weddenschappen. Daar zit echt studie in en dan nog is t razend moeilijk om winstgevend te zijn.

Succes komend weekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In Haarlem zat er vroeger een paardenwedkantoor, waar ik menig uurtje heb doorgebracht. Heb daar verdienstelijk gespeeld op de paardjes, vooral trio (4 en soms ook 5paarden op trio) en kwartet (4 en 5paarden, als er een hoge JP stond, ook wel  eens met 6paarden). Doordat dat kantoor weg is en ook een beetje Drafbaan Hilversum, heb ik me er niet meer in verdiept. Paardensport blijft toch een leuk tijdverdrijf. Later nog wel eens een aantal keren in een zijstraat van het Leidseplein geweest, maar daar redde ik het niet, omdat het parkeren in A'dam te duur is. Het is echt niet dat je met paardenrennen binnen loopt. Het gaat gewoon om die eeehm... ONETIMEr. ;)

Op de banen zelf is ook leuk, maar dan zit je weer met het vervoer en veel mensen, die (ook) op het laatste moment in willen zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is sowieso gewoon een soort uit de hand gelopen hobby, ik ben er normaal gesproken 6-7 dagen per week mee bezig, en vind het gewoon leuk om zoveel mogelijk paardenkoersen te kijken/volgen.

En ik doe dat al zeker 30 jaar serieus, en ik maak wel notities maar het meeste onthoud ik allemaal gewoon al. En er zijn ook altijd nog een x aantal (wisselende) paarden die ik extra volg (in Nederland en Zweden voornamelijk) en daar kan ik alle koersen zo van in mijn hoofd nog afspelen als ik ze eerder gezien heb.

Ik kwam ook altijd op de wedkantoren in Den Haag in de hoogtij dagen en ik ging vroeger eigenlijk ook alle banen in Nederland af waar gekoerst werd ( incl. de kortebanen), zeker voordat er beelden waren op de wedkantoren want ik wil geen hoop geld inzetten als ik geen beelden heb.

Als je af en toe een klapper kan maken, hoeft het niet verliesgevend te zijn maar bij ons hier heeft het echt niet meegezeten maar dat hoort er ook bij.

De V75 is sowieso het moeilijkste spel dat er is omdat er vaak onverwachte dingen in 1 of 2 van de koersen gebeuren die je niet hebt voorzien hebt in al je vooraf studies, maar daarom is het natuurlijk wel extra uitdagend,

En ik ben er nog steeds van overtuigd dat we binnenkort wel een paar keer goed gaan hitten, probeer er ook wat meer outsiders bij te nemen voor een goede klapper ( dit weekend of na een reload).

Mochten we dit weekend broke gaan dan wil ik iig 1000 reloaden in aandelen van 25 (dan hebben we weer voor 1500 spel met de bonus erbij) en ik neem er zelf dan wel 4 en als het nodig is meer...dat maakt me niet uit

Onetimeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MLK zei:

Ik doe graag mee met de reload maar alleen als we tickets maken van minimaal €200. Daar onder is in mijn ogen de kans op een echte one timer te klein. Natuurlijk kan je 7 goed halen met een kleiner ticket maar die zal nooit een klap opleveren.

De tipper Bjorn Better van Runnerz maakt iedere week een ticket van € 450 tot € 500 , maar heeft al jaren geen behoorlijke prijs meer gewonnen.

Ik  zie meer in een aantal tickets van rond de € 100 en dan de paarden spreiden .zoals ik al eerder heb aangegeven..

Wat er ook besloten wordt : ik doe ook weer mee met de reload met 2 aandelen van € 25 per stuk 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap je punt maar je hoeft maar 1x te winnen die klapper. Sowieso zijn die groepstickets op runnerz vaak niet goed ingevuld naar mijn mening.

Ja 7 goed kan je ook halen met een kleiner ticket. Had zelf 3 weken geleden 6 goed en zat er tot de laatste koers in voor 7 met een ticket van €25. Maar 7 goed bracht toen ook maar €800.

Als er geen groot ticket gemaakt wordt doe ik helaas niet meer mee hierna.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben zelf ook voor +- 200(+) per week als inzet, en dan soms 1 ticket en soms 2 oid.

Ligt een beetje aan de koersen.

En we spelen na de reload alleen nog V75.

Die groep tickets vind ik ook vaak vreemd ingevuld, maar ieder zijn mening/visie.

Deze week gaan we zoals het er nu uitziet zo goed als Allin met V75 spel en dan wat er overblijft als trio erbij.

Er loopt nu weer een zogenaamde vaste winnaar mee in onderdeel 5 het paard Propulsion wat nog ongeslagen is in Zweden en de laatste keer  gelijk weer op zo'n manier dat ik denk dat dit een hele echt grote gaat worden (of al is).

Dan de andere 6 koersen maar een paar mooie als winnaar uitzoeken, voor toch nog een hele mooie uitbetaling!

Naction heeft me zijn visie al doorgegeven en zaterdag dan wordt het definitieve spel uitgezocht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jackgo zei:

@Foute_Inzet zei:

The_Special_One zei:

jackgo zei:

Speltip 87: doneer de rest aan t rode kruis.

Als jij dat ook met je Vegas budget doet. Speltip 88.

En word je nou zelf niet moe van altijd alleen maar negatieve posts in dit topic.

Het antwoord weet ik al .

Ach, gelukkig heeft hij het naar zijn zin gehad in Vegas..

Overigens wel respect voor die stappen weddenschappen. Daar zit echt studie in en dan nog is t razend moeilijk om winstgevend te zijn.

Thanks, we doen ons best.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.