Spring naar bijdragen

Sportsbetting pool (weddenschappen en tips)

Nomore

Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Voorstel voor vanavond een combinatie bet met over under 0.5 en 1.5 goals

Krasnodar- Dortmund over 1.5 @1.22

Augsburg-Bilbao over 1.5 @ 1.24

Basel-Fiorentine over 0.5 @1.07

Lazio-Dnipro over 0.5 @ 1.06

Quarabag-Tottenham over 1.5 @ 1.42

Celtic-Ajax over 1.5 @1.24

Molde-Fenerbahce over 1.5 @1.25

Totaal @3.78

25-30 euro er op ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn mening is hetzelfde als die van Ximunn, vind die odds van onder de 1,40 ook niet erg speelbaar, helemaal niet omdat het 7 wedstrijden zijn. Zit altijd wel een baggerwedstrijd bij die in 0-0 eindigt.

Ik heb net zitten kijken voor EL, maar dat blijft toch een lastig te voorspellen competitie zeg. Dubbele kans Sion @ 1.6 , Dubbele kans Midtjylland 1.78 (moeten winnen, spelen tegen het al uitgeschakelde Legia) dubbele kans Molde @ 1.65 (op kunstgras, willen eerste worden en daarvoor is gelijkspel genoeg) , is tezamen een quotering van 4.7 voor drie wedstrijden.

Daar 30 euro op zetten? Of beiden combos zoals door @Jackpot en mij voorgesteld?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

geplaatst:

Sparta Praag handicap -1 @1,74

Schalke handicap -1 @1,54

Monaco - Anderlecht 1 @1,90

odds 5,09

inleg 15

Lazio - Dnipro, Lazio win en both teams te score @3,80

Villarreal - Rapid Wien, Villarreal win en both teams te score @3,30

Liverpool - Bordeaux, Liverpool win en both teams te score @3,95

odds 49,53

inleg 8

Club Brugge - Napoli 1X @1,62

Legia W - Midty 1X @1,30

Olym. Mars - Groningen handicap -1 Olym @1,55

odds 3,26

inleg 15

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Club brugge- napoli is dus mixed gevoel. De ene denkt winst brugge de ander verlies.

Sorry Maar Club Brugge heeft totaal geen kans om te winnen zelfs thuis niet.

Napoli staat tweede in Italie, in de europa league groep staan ze ongeslagen bovenaan met 17 doelpunten voor en 1 doelpunt tegen.

.Club Brugge kan 1 keer net aan met 1-0 gewonnen van Legia en er 1 keer tegen gelijk spelen. Club Brugge kan zelfs thuis niet van Midtjyland winnnen. ( en ja dat is een top ploeg) ze hebben 3 doelpunten gemaakt en hebben er hebben er 9 tegen.

kortom Ik snap niet hoe iemand kan denken dat Club Brugge gaat winnen of ook maar denkt ze kans hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat Napoli alle topspelers thuis laat en ze sparen voor de kraker tegen Inter. Ik snap niet hoe je zo overtuigd kunt zijn van Napoli in dit geval.

Oke dat zou reden kunnen zijn maar ik zie Brugge geen doelpunt maken tegen Napoli in dat geval zie ik eerder een bloedeloze 0-0 of 0-1.

Maar goed ik heb het afgelopen week vaker fout gehad we gaan het zien straks wat het wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.