JackPot Posted October 23, 2021 Report Share Posted October 23, 2021 Nog een gaaf leaderboard. Wekelijks geven we een 100 euro freebet aan de speler met de hoogste winst op een online slot gespeeld bij Betcity. Mocht je nog geen account hebben open deze dan hier: www.onetime.nl/go/betcity Het gaat dus om de winst die je hebt gemaakt ten opzichte van de inzet: een win van 200 euro met een inzet van 20 cent is een 1000x win. Plaats hier je screenshot, waarin duidelijk zichtbaar is welke slot, dat het gespeeld is bij Betcity, de datum in beeld van je computer of telefoon en het bedrag van de win en je inzet. De speler met de hoogste win krijgt een freebet van 100 euro. Uitslag elke week op zondag. Inzendingen voor die week tellen mee tot zaterdag 23.59 uur. Inzendingen daarna tellen mee voor de week erna. Eerste winnaar wordt bekend gemaakt op zondag 31 oktober. Probeer overigens je screenshot eerst even te 'verkleinen' met tinypng zodat we niet enorme grote afbeeldingen krijgen. En elke win kun je dus posten! 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DennMann Posted October 23, 2021 Report Share Posted October 23, 2021 Tof, geen screenshot meer van de kast zelf maar wel van de geschiedenis! Ik trap af met 129,5X mijn inzet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted October 23, 2021 Author Report Share Posted October 23, 2021 Officieel zou deze niet tellen, aangezien deze van gisteren is, maar als uitzondering en als eerste keuren we m goed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rhellevo Posted October 23, 2021 Report Share Posted October 23, 2021 Leuke actie zeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted October 24, 2021 Author Report Share Posted October 24, 2021 Ik post er maar eentje van zojuist! 200x Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted October 24, 2021 Author Report Share Posted October 24, 2021 En nog een 150x Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The-fischer Posted October 24, 2021 Report Share Posted October 24, 2021 leuke actie van jullie toch maar eens kijken en die 100 freebet hoelang blijft die geding en kan je die ook in delen inzetten ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rmnd78 Posted October 24, 2021 Report Share Posted October 24, 2021 Blijft toch een van de leukere slots...DogHouse 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted October 24, 2021 Author Report Share Posted October 24, 2021 1 hour ago, The-fischer said: leuke actie van jullie toch maar eens kijken en die 100 freebet hoelang blijft die geding en kan je die ook in delen inzetten ? Het is een freebet van 100 euro, die we in 1 keer plaatsen voor je binnen een week. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted October 24, 2021 Author Report Share Posted October 24, 2021 En een 340x Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuukFOD Posted October 24, 2021 Report Share Posted October 24, 2021 Als je niet in Nederland woont kun je dan wel hier spelen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SidViscious Posted October 24, 2021 Report Share Posted October 24, 2021 Hier ook 340 x 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted October 24, 2021 Author Report Share Posted October 24, 2021 Nice, hier een update met 350 x Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted October 24, 2021 Author Report Share Posted October 24, 2021 13 minutes ago, LuukFOD said: Als je niet in Nederland woont kun je dan wel hier spelen? Weet ik eigenlijk niet. Als Nederlander zou je volgens mij een account aan kunnen maken, maar goede vraag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuukFOD Posted October 24, 2021 Report Share Posted October 24, 2021 9 minuten geleden zei JackPot: Weet ik eigenlijk niet. Als Nederlander zou je volgens mij een account aan kunnen maken, maar goede vraag wou proberen live chat te contacteren maar 18 man in de wacht Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
osarton Posted October 24, 2021 Report Share Posted October 24, 2021 7 minuten geleden zei LuukFOD: wou proberen live chat te contacteren maar 18 man in de wacht Oh dat is wel erg veel! Zou dan voor een rustiger moment gaan! Anders ben je zo uren aan het wachten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
osarton Posted October 24, 2021 Report Share Posted October 24, 2021 Op 23-10-2021 om 13:41 zei JackPot: Nog een gaaf leaderboard. Wekelijks geven we een 100 euro freebet aan de speler met de hoogste winst op een online slot gespeeld bij Betcity. Mocht je nog geen account hebben open deze dan hier: www.onetime.nl/go/betcity Het gaat dus om de winst die je hebt gemaakt ten opzichte van de inzet: een win van 200 euro met een inzet van 20 cent is een 1000x win. Plaats hier je screenshot, waarin duidelijk zichtbaar is welke slot, dat het gespeeld is bij Betcity, de datum in beeld van je computer of telefoon en het bedrag van de win en je inzet. De speler met de hoogste win krijgt een freebet van 100 euro. Uitslag elke week op zondag. Inzendingen voor die week tellen mee tot zaterdag 23.59 uur. Inzendingen daarna tellen mee voor de week erna. Eerste winnaar wordt bekend gemaakt op zondag 31 oktober. Probeer overigens je screenshot eerst even te 'verkleinen' met tinypng zodat we niet enorme grote afbeeldingen krijgen. En elke win kun je dus posten! Wel een erg leuke actie! Ben benieuwd naar alle wins en wie het hoogste X win heeft! En als je toch al speelt waarom dan niet posten 🤩 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheTurtle Posted October 24, 2021 Report Share Posted October 24, 2021 Ik laat het rekenen aan jullie over :-) 20ct inzet 342,48 eruit 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted October 24, 2021 Author Report Share Posted October 24, 2021 Haha, hele mooie maar helaas gespeeld buiten de geaccepteerde promo tijd. Hopelijk komt ie nog een keer bij je voorbij! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
osarton Posted October 24, 2021 Report Share Posted October 24, 2021 809x 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrT Posted October 24, 2021 Report Share Posted October 24, 2021 Wel een erg leuke actie! Ben benieuwd naar alle wins en wie het hoogste X win heeft! En als je toch al speelt waarom dan niet posten Denk dat jij een kans maakt omdat je toch wel dagelijks op het forum aanwezig bent Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Budgetvrouw Posted October 29, 2021 Report Share Posted October 29, 2021 Dit is NIET te geloven. Mijn hoogste win ooooooit! Ik maak gebruik van €30 storten, 30 gratis spins op Fruit Party. Spins €0,20, krijg er €1000 uit bij mijn 15e spin! Dus ruim 5000x BIG WIN!!! Echt nog nooit zo'n bizar hoog bedrag gewonnen. Zie de foto's! Echt net gespeeld...Kom ik nu op de leaderboard te staan? 14 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
De eenarmige bandiet Posted October 29, 2021 Report Share Posted October 29, 2021 wooow, wat gaaf! Gefeliciteerd met deze super win. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Budgetvrouw Posted October 29, 2021 Report Share Posted October 29, 2021 wooow, wat gaaf! Gefeliciteerd met deze super win.Thanks! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted October 29, 2021 Author Report Share Posted October 29, 2021 Daar zullen we de winnaar hebben denk ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts