TV78 Posted November 5, 2021 Report Share Posted November 5, 2021 32 minuten geleden zei Budgetvrouw: Op 3-11-2021 om 23:38 zei JackPot: Is ingezet! Zelfde trucje maar weer proberen en dan moet die net goed vallen. Zet maar Draw No Bet voor Cambuur (zaterdag 21:00). Good luck! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeValsspeler Posted November 5, 2021 Report Share Posted November 5, 2021 3 uur geleden zei Budgetvrouw: 4 uur geleden zei ROELETTE: free spins... hoeveel is deze dan waard Volgens mij geldt het voor de win op één spin. Dus welke van de spins was individueel het hoogste? Normaal geldt bij biggest win per spin toernooien dat een bonus game als geheel bij de spin hoort die de bonusgame wint. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SidViscious Posted November 5, 2021 Report Share Posted November 5, 2021 Op 31-10-2021 om 14:51 zei SidViscious: Nieuwe week, nieuwe kansen. Proficiat voor de winnaar !!! Deze is van afgelopen zondag, een mooie 637 x, telt die ook voor deze week? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROELETTE Posted November 5, 2021 Report Share Posted November 5, 2021 4 uur geleden zei SidViscious: Deze is van afgelopen zondag, een mooie 637 x, telt die ook voor deze week? Twijfelachtig, maar als die meetelt ben ik bereidt om te splitten 😂😂 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joos-Close Posted November 6, 2021 Report Share Posted November 6, 2021 5 uur geleden zei SidViscious: Deze is van afgelopen zondag, een mooie 637 x, telt die ook voor deze week? Tijden waren vrij duidelijk neergezet, toch? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted November 6, 2021 Author Report Share Posted November 6, 2021 weer geplaatst 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Budgetvrouw Posted November 6, 2021 Report Share Posted November 6, 2021 weer geplaatst Woehiooeoeoeo 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrT Posted November 6, 2021 Report Share Posted November 6, 2021 WoehiooeoeoeoSuper gefeliciteerd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seabert Posted November 7, 2021 Report Share Posted November 7, 2021 Lekker budgetvrouw. Het is je gegund! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted November 7, 2021 Author Report Share Posted November 7, 2021 Tikkie van 135 mag worden ingediend! Gefeliciteerd @Budgetvrouw Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remy de rover Posted November 7, 2021 Report Share Posted November 7, 2021 Lekker hoor!!! Gefeliciteerd!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted November 7, 2021 Author Report Share Posted November 7, 2021 Link verwijderd en geld is betaald! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chuckmeister Posted November 7, 2021 Report Share Posted November 7, 2021 Ik trap de nieuwe week af met een mooie 320x... 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joos-Close Posted November 7, 2021 Report Share Posted November 7, 2021 1 uur geleden zei Chuckmeister: Ik trap de nieuwe week af met een mooie 320x... Lekker! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted November 8, 2021 Author Report Share Posted November 8, 2021 We gaan hem splitten, 50 euro voor @SidViscious (kan niet goed zien van wanneer precies namelijk) en 50 euro voor @ROELETTEvoor afgelopen week. Geef me je free bet door van 50 euro en we gaan m plaatsen! Van harte beiden! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROELETTE Posted November 8, 2021 Report Share Posted November 8, 2021 14 minuten geleden zei JackPot: We gaan hem splitten, 50 euro voor @SidViscious (kan niet goed zien van wanneer precies namelijk) en 50 euro voor @ROELETTEvoor afgelopen week. Geef me je free bet door van 50 euro en we gaan m plaatsen! Van harte beiden! Whoeoeo ik denk er ff overna en laat je weten! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chuckmeister Posted November 8, 2021 Report Share Posted November 8, 2021 Ik stel hem voor deze week weer iets scherper bij.... 430x en natuurlijk even TinyPng gebruikt @JackPot 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SidViscious Posted November 8, 2021 Report Share Posted November 8, 2021 (edited) Hij was van afgelopen zondag, maar de foto is niet echt duidelijk constateer ik nu ook. Ik zal daar de volgende keer beter op letten. Ik heb er zeer zeker vrede mee, meer zielen meer vreugde. Ik ga me nu ook over de weddenschap buigen, heb al iets op het oog Succes ROELETTE! Edited November 8, 2021 by SidViscious Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SidViscious Posted November 8, 2021 Report Share Posted November 8, 2021 9 uur geleden zei JackPot: We gaan hem splitten, 50 euro voor @SidViscious (kan niet goed zien van wanneer precies namelijk) en 50 euro voor @ROELETTEvoor afgelopen week. Geef me je free bet door van 50 euro en we gaan m plaatsen! Van harte beiden! Mocht het nog lukken voor 19.00 uur, dan mag je mijn freebet op de volgende wedstrijd zetten : Denemarken 2 : Helsingor - Fredericia Asian Totaal > 3.25 € 2.12 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted November 8, 2021 Author Report Share Posted November 8, 2021 Sorry zie het nu pas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SidViscious Posted November 8, 2021 Report Share Posted November 8, 2021 Zojuist zei JackPot: Sorry zie het nu pas Geen probleem, snelle openingsgoal en daarna rustig. Zoek wel een andere match dadelijk in de pauze van GG. Eerst kijken om Chuckmeister een loer te draaien 😄 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SidViscious Posted November 8, 2021 Report Share Posted November 8, 2021 Vraagje : 1/2 lost levert dat een herkansing op van € 25,- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted November 8, 2021 Author Report Share Posted November 8, 2021 Nee je kunt 1 bet plaatsen. Dus handicap is niet handig dan 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SidViscious Posted November 8, 2021 Report Share Posted November 8, 2021 Nieuwe poging : Paraguay Olimpia Asuncion - Sportivo Luqueno Asian Totaal > 3,5 € 2.45 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SidViscious Posted November 8, 2021 Report Share Posted November 8, 2021 4 uur geleden zei SidViscious: Nieuwe poging : Paraguay Olimpia Asuncion - Sportivo Luqueno Asian Totaal > 3,5 € 2.45 Ben bang dat Jackpot ook deze heeft gemist :-(. Was wel close, laatste 1/2 uur gekeken, penalty in de 91e minuut verzilverd 4-0, daarvoor nog 3 100% kansen gemist door Olimpia. Zekerheidshalve had ik deze maar op Bingoal gespeeld. Heb nog ene in petto, die ga ik hier maar nier neerzetten tenzij iemand interesse heeft. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts