Nomore Posted November 9, 2021 Author Report Share Posted November 9, 2021 Yes laat minute bets gaan niet werken. Graag ruim van tevoren plaatsen hier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chuckmeister Posted November 9, 2021 Report Share Posted November 9, 2021 13 uur geleden zei SidViscious: Geen probleem, snelle openingsgoal en daarna rustig. Zoek wel een andere match dadelijk in de pauze van GG. Eerst kijken om Chuckmeister een loer te draaien 😄 Niet gelukt he? 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SidViscious Posted November 9, 2021 Report Share Posted November 9, 2021 1 uur geleden zei Chuckmeister: Niet gelukt he? Nee, op een gegeven moment was er een hikje. En toen was je van de tafel verdwenen 🙂. Op dat moment had je al aardig wat punten gesprokkeld, heb je nog iets kunnen maken? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chuckmeister Posted November 9, 2021 Report Share Posted November 9, 2021 Zojuist zei SidViscious: Nee, op een gegeven moment was er een hikje. En toen was je van de tafel verdwenen 🙂. Op dat moment had je al aardig wat punten gesprokkeld, heb je nog iets kunnen maken? Uiteindelijk 129e .....goed voor een 25 euro ticket voor WSOPE (toernooi is ergens in Januari) 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SidViscious Posted November 9, 2021 Report Share Posted November 9, 2021 8 minuten geleden zei Chuckmeister: Uiteindelijk 129e .....goed voor een 25 euro ticket voor WSOPE (toernooi is ergens in Januari) Aardige prestatie toch, in ieder geval succes met je ticket! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SidViscious Posted November 9, 2021 Report Share Posted November 9, 2021 4 uur geleden zei JackPot: Yes laat minute bets gaan niet werken. Graag ruim van tevoren plaatsen hier. Ik hoop dat deze ruim genoeg is en anders zoek ik wel iets in het weekend, sportsbetting is voor mij toch net iets anders dan op automaten spelen (factor timing speelt bij mij een grote rol). Desalniettemin, het is een freebet en je moet een gegeven bet niet in de bek kijken 🤪 Wales 20.30 uur Cefn Druids - Flint Town United Asian Totaal > 3.5 voor 2.35 euro momenteel (ben bang dat deze odds niet lang standhouden) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted November 9, 2021 Author Report Share Posted November 9, 2021 Volgens mij moet dit m zijn! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted November 10, 2021 Author Report Share Posted November 10, 2021 23 hours ago, JackPot said: Volgens mij moet dit m zijn! Helaas is deze bet verloren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SidViscious Posted November 10, 2021 Report Share Posted November 10, 2021 48 minuten geleden zei JackPot: Helaas is deze bet verloren Ja helaas, hier ging de vlieger niet op : 3x is scheepsrecht. Na 4 min. werd er al gescoord en toen werd het net een poos niet meer gevonden. Zal mijn best weer gaan doen om een freebet te verdienen 😉 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted November 11, 2021 Author Report Share Posted November 11, 2021 Hatseflats, 1200x 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lady_Diamond Posted November 11, 2021 Report Share Posted November 11, 2021 18 minuten geleden zei JackPot: Hatseflats, 1200x wow, lekker zeg..🤑 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chuckmeister Posted November 11, 2021 Report Share Posted November 11, 2021 28 minuten geleden zei JackPot: Hatseflats, 1200x Nice hit.... niet eens in de bonusgame toch.... gewoon een line-hit? 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrT Posted November 11, 2021 Report Share Posted November 11, 2021 Hatseflats, 1200xHeerlijk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrT Posted November 11, 2021 Report Share Posted November 11, 2021 Nice hit.... niet eens in de bonusgame toch.... gewoon een line-hit?En heb jij vandaag nog een leuke hit gehad [mention]Chuckmeister [/mention] ?Of moest je vandaag hard werken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted November 12, 2021 Author Report Share Posted November 12, 2021 Gezien de 'beperkte' inzendingen zullen we vanaf volgende week het bedrag van de freebet verlagen naar 50 euro. Bij veel animo gaan we de freebet weer verhogen! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROELETTE Posted November 12, 2021 Report Share Posted November 12, 2021 Op 8-11-2021 om 19:47 zei JackPot: Nee je kunt 1 bet plaatsen. Dus handicap is niet handig dan Doe winst voor feyenoord Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
De eenarmige bandiet Posted November 15, 2021 Report Share Posted November 15, 2021 Ik trap de week af met een mooie x1001 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rhellevo Posted November 15, 2021 Report Share Posted November 15, 2021 Op 12-11-2021 om 08:15 zei JackPot: Gezien de 'beperkte' inzendingen zullen we vanaf volgende week het bedrag van de freebet verlagen naar 50 euro. Bij veel animo gaan we de freebet weer verhogen! Misschien is er wel genoeg animo , maar krijgen ze geen grote prijzen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeValsspeler Posted November 15, 2021 Report Share Posted November 15, 2021 5 uur geleden zei De eenarmige bandiet: Ik trap de week af met een mooie x1001 Daar kan mijn 375x niet tegenop. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted November 16, 2021 Author Report Share Posted November 16, 2021 @Chuckmeisterafgelopen week had je de hoogste hit, daarmee mag je een free bet (single bet) doorgeven aan me van 100 euro! Graag ruim voor de wedstrijd per pm! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DennMann Posted November 16, 2021 Report Share Posted November 16, 2021 @JackPot Misschien is de animo hoger bij drie plaatsen? Als ik een hit zie van 1.000x ga ik die week niet meer grinden 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Budgetvrouw Posted November 16, 2021 Report Share Posted November 16, 2021 [mention=5]JackPot[/mention] Misschien is de animo hoger bij drie plaatsen? Als ik een hit zie van 1.000x ga ik die week niet meer grinden Same Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
De eenarmige bandiet Posted November 16, 2021 Report Share Posted November 16, 2021 12 minuten geleden zei Budgetvrouw: 21 minuten geleden zei DennMann: [mention=5]JackPot[/mention] Misschien is de animo hoger bij drie plaatsen? Als ik een hit zie van 1.000x ga ik die week niet meer grinden Same Ja, die gedachte had ik ook vorige week toen ik de big win van 1200x zag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joos-Close Posted November 16, 2021 Report Share Posted November 16, 2021 23 uur geleden zei rhellevo: Misschien is er wel genoeg animo , maar krijgen ze geen grote prijzen. Dit inderdaad 😅 Max 10x inzet gehad, die hoef ik hier niet te posten 😉 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SidViscious Posted November 16, 2021 Report Share Posted November 16, 2021 2 uur geleden zei DennMann: @JackPot Misschien is de animo hoger bij drie plaatsen? Als ik een hit zie van 1.000x ga ik die week niet meer grinden Ook eens, had er op een gegeven moment ene neer willen zetten van 736x maar kwam die van over de 1000 net binnen. Meer prijzen mogelijk meer animo en mogelijke meer screenshots 🤔 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts