Spring naar bijdragen

Brunsie's Sports Bar


Brunsie

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
9 minuten geleden zei Rudi:

Voor de wedstrijd van Ajax van vanavond had ik gelezen dat er fikse problemen waren in de organisatie en daarom was ik terughoudend om in te zetten, maar een vriend van me die verstand van voetbal heeft zei dat het gratis geld is.

Vooruit dan:

Screenshot_20230921-204419.png.27ce2dca024f7bf7c720e3fd4933925c.png

Exact! Bij Marseille gaat ook niet van een leien dakje. Toch zet je in tegen Ajax, ben benieuwd of ie een groen vinkje krijgt. Wat ga je zondag tegen ons inzetten, Rudi? Dat is echt gratis geld!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh well Marseille kwam net iets tekort en bleef steken op 3-3 tegen de 10 spelers van Ajax.

Aanstaande zondag 15:15u is de belangrijke derby ijshockey Kölner Haie tegen Düsseldorf.

Op moment van schrijven na 2 wedstrijden de tabellen leider tegen de hekkensluiter.

Deze wedstrijd is altijd volle bak in een geweldige ambiance .

Ruim 18K toeschouwers worden er verwacht in de Lanxess Arena.

Voor de liefhebber heb ik nog 1 of 2 kaartjes over in blok 213 rij 9 en 10 vrij goede kaarten. 

Overdracht van kaarten bij het stadion rond 13:45 laat maar weten bij interesse.

Niet voor handelaren of mensen op de negeerlijst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wedstrijd definitief gestaakt door wangedrag van het Amsterdamse publiek.

Als mijn weddenschappen op BetCity en TOTO volgens T&C van een gestaakte wedstrijd worden afgehandeld, kost me dat Betcity 2440 winst en TOTO freebet ook 1500 ( was nog niet zeker) 

Eerder met Feyenoord - Ajax met dat aansteker incident ook fors het schip in, maar dan omdat de wedstrijd wel werd uitgespeeld.

Niet leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.