Spring naar bijdragen

Brunsie's Sports Bar


Brunsie

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei De eenarmige bandiet:

Jammer Rudi. Gezien het spel van Ajax vrij logische bets maar je kon ze gisteravond met alle recht weer Lucky Ajax noemen.

Ondanks dat uit statistieken is gebleken dat Ajax nooit echt lucky Ajax was. Was het gister wel een volledig onterechte overwinning. Als het 14-1 was geworden hadden we niets te klagen gehad. Nu nog 2 extra wedstrijden waarin we zonder vaseline genomen gaan worden. t kan niet op!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Dopey:

jij bent Ajax supporter?

ja dat lijkt me toch wel duidelijk

5 minuten geleden zei JackPot:

Bestaan die echt dan? Zie meestal alleen wat doorgesnoven leipe gasten zonder verstand op die tribunes. Die denken dat het gaaf is om met je blote bierbuik tegen elkaar aan te staan

 

5 minuten geleden zei JackPot:

Bestaan die echt dan? Zie meestal alleen wat doorgesnoven leipe gasten zonder verstand op die tribunes. Die denken dat het gaaf is om met je blote bierbuik tegen elkaar aan te staan

Kun je nagaan als mijn bierbuik daar tussen zou staan? Krijg dat maar eens gefilmd met 1 camera!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

On 2/22/2024 at 9:27 PM, Arthur said:

Ze hebben het beste van het spel gehad, maar het was niet Bodo hun dag.  Tip: Ajax speelt zondag in Alkmaar zonder Henderson en Brobbey tegen een frisser AZ! Dat kan Ajax onmogelijk winnen 😉

Nieuwe ronde nieuwe kansen. 
Ik denk dat de odds vroeger in de week beter waren dan nu voor winst AZ, inmiddels nog maar odd 1,95 .
Berghuis is er helaas niet bij maar Bobbie wel bij als spits in een 5-4-1 opstelling. Op de counter! 

Restsaldo TOTO en een paar betjes bij andere bookies.

Spoiler

image.png.a8ac336e8d26ce09bae15255366dbf69.png

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Rudi:

Nieuwe ronde nieuwe kansen. 
Ik denk dat de odds vroeger in de week beter waren dan nu voor winst AZ, inmiddels nog maar odd 1,95 .
Berghuis is er helaas niet bij maar Bobbie wel bij als spits in een 5-4-1 opstelling. Op de counter! 

Restsaldo TOTO en een paar betjes bij andere bookies.

  Inhoud verbergen

image.png.a8ac336e8d26ce09bae15255366dbf69.png

 

 

Hoe krijg jij het voor elkaar om 1000 euro te mogen plaatsen op een bet bij de TOTO?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei JackPot:

Bij TOTO kan ik als enige aanbieder ook voldoende plaatsen. Afgelopen week ook zonder problemen 1000+ op een bet

vwb TOTO vind ik ze wel een van de betere.... wil zeker niet zeggen dat er mensen daar flink beperkt zijn maar over de hele linie zijn zij denk ik de bookie die er het minste werk van maakt.

En ik denk dat ze daar ook goed aan verdienen aan dat relatief relaxte beleid, in tegenstelling tot die panische kambi bookies of HC. 

Ben er nog altijd van overtuigd dat kambi door hun beleid heel veel gelukszoekers/vogels beperken die niet tot hun beperkingsdoelgroep behoren. Schieten met een kanon op een mug beleid imo 

bewerkt door Hansheem (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hour ago, Dopey said:

 

Hoe krijg jij het voor elkaar om 1000 euro te mogen plaatsen op een bet bij de TOTO?

 

Op 1x2 voetbal grote competities en wedstrijden kan ik overal gemakkelijk 1K  per aanbieder zetten.

Zonder vertragingen of handmatige goedkeuring.

Des te lulliger hoe mijn bets bij andere sporten door de molen moeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuw weekend nieuwe kansen!

In de Eredivisie eerst Ajax vs Utrecht, later vanmiddag PSV vs Feyenoord.

Als toetje de de Bruijne + Faaland show in Manchester City vs Manchester United.
Ik denk dat City wel eens royaal kan gaan winnen.

Eredivisie bets: 
 

Spoiler

image.thumb.png.7a98c236dac7223f8cd8617580b5a262.png



 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Rudi:

Nieuw weekend nieuwe kansen!

In de Eredivisie eerst Ajax vs Utrecht, later vanmiddag PSV vs Feyenoord.

Als toetje de de Bruijne + Faaland show in Manchester City vs Manchester United.
Ik denk dat City wel eens royaal kan gaan winnen.

Eredivisie bets: 
 

  Toon verborgen inhoud

image.thumb.png.7a98c236dac7223f8cd8617580b5a262.png



 

Dure dag voor je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minutes ago, De eenarmige bandiet said:

City winst. Hopelijk hebben die jouw dag nog een beetje goed gemaakt

Nah ik heb op die wedstrijd niet gewonnen, maar niet verliezen is soms ook wat waard.

TOTO highroller slots toernooitje was de money drain van de dag!
 

Spoiler

image.png.a384bb5307e4209f2fd313e6eae70762.png

image.png.3554202d3f71a51151e82d3ea3754089.png

image.png.94b9fc93a87f85a6fb9472b005990645.png

 

 

 

 

bewerkt door Rudi (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ajax vs Aston Villa eindigde gisteren 0-0 en dat was een behoorlijk desastreuze uitslag voor me, gelukkig had ik hier geen bets op die wedstrijd gepost!
 

Spoiler

image.png.fcbbc67b64f267bd5a17e5a5aad9bd8c.png

image.png.d073d428ab67c23468480386ca3dd614.png

 

We gaan een prachtig sportweekend tegemoet met vanavond topboksen vanuit Saudi-Arabie Joseph Parker v Zhilei Zhang en Antony Joshua vs Francis Ngannu en morgen een 8-mans Glory Heavyweight toernooi vanuit Arnhem Gelredome. Dat laatste event ben ik natuurlijk bij.

Bij het boksen hoop ik op een upset!
 

Spoiler

image.png.b7831d4226f0d547630a23d54a1401d7.png

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

^^ Parker gewonnen op punten majority decision tegen grote Chinese papzak ondanks twee knockdowns om de oren gekregen en geen uitgedeeld. Zhang volgde zijn knockdowns niet op en 12 ronden is te lang voor hem.

Leuk dat zo'n  sympathieke gast een mooie win pakt. Er is een rematch clausule, gratis geld.

Wat een feest een mooie bokskaart dankzij onze Arabische vrienden. Joshua vs. Ngannu:
 

Spoiler

image.png.67d51aae0c4fc39ac2896a49d5ca1db6.png

image.png.d5923d2d3da592e129db9f24c5571d42.png

 

 

 

bewerkt door Rudi (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.