Spring naar bijdragen

Brunsie's Sports Bar


Brunsie

Aanbevolen berichten

Ze doen daar alles om (winnende) accounts te sluiten, de mijne is al een half jaar dicht gegooid zonder reden. Nadat ik daar een paar keer flink gewonnen had moest ik ineens van alles opsturen, en daar gingen maanden email verkeer heen en weer. De enige twee waar ik nog enigszins een beetje normaal kan inzetten is bij de TOTO en Betcity. Ik had goede hoop door de legalisering online gokken, maar doe mij nu maar weer hoe het vroeger was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei OddsBeater:

Na donderdag blijft hier niets meer van over.

Absoluut eens met Paul. Nu uitcashen of hij is weg. De eerste helft tegen PSV was heel behoorlijk en dat niveau gaat tegen de mindere teams wel punten opleveren. Het was natuurlijk een prachtige weddenschap, maar vooral voor al diegene die wat tegen Ajax hebben. De bookies pakken makkelijk geld hiermee😄

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...
  • 1 maand later...
On 11/28/2023 at 12:29 PM, Rudi said:

image.thumb.png.caf0f366b12da84511d4c0aaf6dee1aa.png

TOTO, en off the board. Kansloze aanbieder.
Special was ook niet in de winkel beschikbaar.

 

On 11/28/2023 at 3:20 PM, D00PIE said:

Bedankt dat je deze tip met ons deelt.

Het is weer zover, ik wil een heel bescheiden bet  van EUR 200 op Euroleague Basketbal, mijn favoriete team Real Madrid doen op 1 van de specials. De boosted odd was 2,40 en echt niks bijzonders. 

Bet voorgedragen voor handmatige goedkeuring, geweigerd, en off the board voor iedereen!

Kansloze bookmaker dat TOTO, te schandalig slecht voor woorden.

image.png.180f16423195512bbb4fd59e6a901077.pngimage.png.180f16423195512bbb4fd59e6a901077.png 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...
Op 30-1-2024 om 20:00 zei Rudi:

 

Het is weer zover, ik wil een heel bescheiden bet  van EUR 200 op Euroleague Basketbal, mijn favoriete team Real Madrid doen op 1 van de specials. De boosted odd was 2,40 en echt niks bijzonders. 

Bet voorgedragen voor handmatige goedkeuring, geweigerd, en off the board voor iedereen!

Kansloze bookmaker dat TOTO, te schandalig slecht voor woorden.

image.png.180f16423195512bbb4fd59e6a901077.pngimage.png.180f16423195512bbb4fd59e6a901077.png 

Toptentje hoor dat TOTO. Regelmatig leuke acties en mooie odds. Zo mocht ik een keer naar een dinershow. Toernooien zijn wel taai voor de gemiddelde recreant maar voor de echte doorspelen goed te verslaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.