Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

Vanavond weer de leukste Europese competitie de onovertroffen Conference League.

Aston Villa speelde vorige week 0-0 uit  tegen Ajax (duur avondje) en kreeg dit weekend weer een rode kaart en verloor met 4-0 van een subtopper in de EPL.

Dat belooft niet veel goeds.

Spoiler

image.png.0321abdc59ed841c0a600ef2ff37e406.png

Geplaatst
9 minuten geleden zei Rudi:

Vanavond weer de leukste Europese competitie de onovertroffen Conference League.

Aston Villa speelde vorige week 0-0 uit  tegen Ajax (duur avondje) en kreeg dit weekend weer een rode kaart en verloor met 4-0 van een subtopper in de EPL.

Toon verborgen inhoud

Is dat "alles", Rudi? Zelfs ik heb gezet tegen mijn eigen club 😁 Asian- en European handicap, dat dan wel weer.

Geplaatst
10 minutes ago, Arthur said:

Is dat "alles", Rudi? Zelfs ik heb gezet tegen mijn eigen club 😁 Asian- en European handicap, dat dan wel weer.

Tot nog toe wel maar ik heb nog een half uur, en dan de live betting.

Geplaatst

Spoiler

Lekker Rudi, in the pocket

Verstuurd vanaf mijn CPH2307 met Tapatalk

• 1 maand later...
Geplaatst
21 minutes ago, GuusGeluk said:

@Rudi

Heb je nog tips voor vanavond 

Champions League 

Nee sorry geen kijk op de CL wedstrijden van vanavond, beetje moe, zakken dit weekend gevuld en 2 zeer interessante NBA play-in wedstrijden vannacht!

• 3 weken later...
Geplaatst

Belangrijk: betaald voetbal in Arnhem mag niet verloren gaan!

Er is een crowdfunding actie begonnen om Vitesse te redden. Iedereen die wat kan missen: graag een donatie!

Details via de website van Vitesse.nl , je doneert op de rekening van de supporters vereniging.

Geplaatst
Op 2-9-2023 om 11:48 zei Rudi:

Laatste kans gratis geld via seizoens weddenschap PSV Eredivisie, odd nog 3,00 op B365.

Mocht je niet zeker van je zaak zijn, pak je hem each way en maak je een klein verlies (-17%) als PSV 2e wordt .

Nu al 4 verliespunten voor op Feyenoord en 2 op Ajax, die aangeschoten wild zijn.

Screenshot_20230902-114323.thumb.png.db3e3fac89f86d034cc4a3b0478ba161.png

Op dat we niet vergeten, bijna binnen Rudi bedankt.

Geplaatst

Met de NHL en NBA playoffs reeds 1 ronde onderweg, kwam volgende artikel op ESPN langs in mijn feed, over een Amerikaanse speler die op futures wedt en een enorme klapper maakt als OKC Thunder dit jaar kampioen wordt.

Aardig wat achtergrondinformatie in dat artikel. Ik wil nog meegeven dat bookie marges op complete future markten richting 40% gaan. En als je futures met elkaar parlayet, je de compound effecten mee krijgt.

Voor de liefhebbers.

https://www.espn.com/espn/betting/story/_/id/40102166/million-dollar-parlay-ticket-bettor-oklahoma-city-thunder-texas-rangers-kansas-city-chiefs

• 4 weken later...
  • 3 weken later...
Geplaatst
5 minutes ago, D00PIE said:

Mooie bet had je daar gevonden 🙂

De BetCity specials van gisteren had ik niet geanalyseerd, helaas veel te weinig tijd voor genomen. Gewoon alle vier gepakt, en twee van de vier kwamen binnen.

Screenshot_20240622-115626.thumb.png.140dfa83560bb83d8d8026dbf4edcb6a.png

Geplaatst
32 minuten geleden zei Rudi:

De BetCity specials van gisteren had ik niet geanalyseerd, helaas veel te weinig tijd voor genomen. Gewoon alle vier gepakt, en twee van de vier kwamen binnen.

Geld zetten op Depay die scoort in een belangrijk duel? Dan laat je je PSV hart wel heel erg hard de overhand krijgen he?

Voor de rest nice wins natuurlijk!

Geplaatst
4 uur geleden zei Rudi:

Handmatige goedkeuring gevraagd bij elke bet? Heb een vrij limiet loos account maar ik mag Max 60 kwijt per special.

Geplaatst

In de nacht van maandag op dinsdag NHL Stanley Cup game 7 , Edmonton Oilers op bezoek bij Florida Panthers!

Oilers teruggekomen in de serie van 3-0 naar 3-3.

Kijken!

Ik had wat season bets Oilers, inmiddels grotendeels gehedged.

Screenshot_20240623-181122.png.235c2a1d49126803c75e78d87325fd10.pngScreenshot_20240623-181048.thumb.png.fd704e9ba8c0b528bdf58f1d8a98b065.png

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.