Spring naar bijdragen

Gezamenlijke Poule - Koop een Bonus - €5K > €50K


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Remco86:

Is er ergens een overzichtje/bevestiging dat de aandeeltjes betaald zijn?

Yes, ik heb net de laatste Onetimers een tikkie gestuurd, en ga het helemaal nalopen. in de Openingspost komt te staan of je betaald hebt en dan is dat aandeel ook definitief. (ga ik zo bijwerken)

@Reno had net een goede vraag en ga ik meteen beantwoorden: Wat gebeurd er allemaal met die 5K en hoe zit het programma eruit. Zaterdag vanaf 26 februari vanaf 14:00 uur hebben we een inloop bij de Onetime studio van onze gasten! (Alleen als dit bevestigd is en je aandeelhouder bent voor deze dag). We gaan rond 15:00 uur streamen en zullen zo'n 90 verschillende gokkasten met een bonusbuy gaan spelen, stuk voor stuk met uitleg erbij en veel juichen en pijn lijden. Dit doen we per kast (als het kan rond de €100,00 (kan ook iets boven of beneden zijn) Oftewel we spelen 9000€ rond. Wat we overhouden (of in worse case scenario zijn we al lek, en dit heeft ook mijn voorkeur (zodat ik geen administratie meer hoeft te doen 😉 ) maar met een RTP van 95% zouden we bijna gratis spelen.

 

Ik heb nog 400€ in de aanbieding, wie o wie? (Het gaat sowieso door en neem ik deze zelf af, als niemand ze wil) Mag van mij ook vanaf €50 per aandeeltje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zitten zulke gave bonusgames bij, zoveel zin in!

Iedereen heeft betaald (bevestigd) op @rhellevo na, graag voor donderdag doen zodat ik alle klinkende muntjes naar de TOTO kan krijgen en we rond 15:00 uur los gaan op: https://youtube.com/onetimenld 

We gaan elke game vooraf bespreken en kort erna, wat vonden we ervan etc, uiteraard word elke game boven de 100% RTP beloond met een speciaal dansje van al onze gasten, hoe cool is dat 🙂

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zitten zulke gave bonusgames bij, zoveel zin in!
Iedereen heeft betaald (bevestigd) op [mention=109]rhellevo[/mention] na, graag voor donderdag doen zodat ik alle klinkende muntjes naar de TOTO kan krijgen en we rond 15:00 uur los gaan op: https://youtube.com/onetimenld 
We gaan elke game vooraf bespreken en kort erna, wat vonden we ervan etc, uiteraard word elke game boven de 100% RTP beloond met een speciaal dansje van al onze gasten, hoe cool is dat
 
Letssss goo !!!! En trek ze leeggģ!!!!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.