Spring naar bijdragen

" Postcodeloterijeffect "


eurobsgame

Aanbevolen berichten

  • 1 jaar later...
https://www.telegraaf.nl/financieel/1736946/postcode-loterij-lastig-opzegbaar
 
Wil je er vanaf, lukt dat moeilijk. Het blijven ook wel boefjes hoor die loterijen.


M’n oma heeft er destijds bijna 45 min over gedaan aan de telefoon. Het was ronduit schandalig hoe de telefoniste maar door bleef drammen, met acties/promoties etc kwam. Oma trapte er bijna in, tot ik er een stokje voor stak. Schijthouding van die telefonistes, en dus de postcodeloterij. Bahbahbah, en dat bij oudjes.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

En weer een mooie brief van de Postcode loterij, als ik nu mee doe met 1 lot (13,25€) dan maak ik kan op de vakantie prijzen (tot 100.000€) maar krijg ik gegarandeerd een mooie reiskoffer (twv van 99€). Opzeggen kan meteen weer dus voel hier een Onetimer aankomen ;-) Helaas staat mijn hele schuur vol met reiskoffers nav de kofferveilingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En weer een mooie brief van de Postcode loterij, als ik nu mee doe met 1 lot (13,25€) dan maak ik kan op de vakantie prijzen (tot 100.000€) maar krijg ik gegarandeerd een mooie reiskoffer (twv van 99€). Opzeggen kan meteen weer dus voel hier een Onetimer aankomen ;-) Helaas staat mijn hele schuur vol met reiskoffers nav de kofferveilingen.


Alleen voor jou of ook voor nieuwe spelers?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei xxTheMikeyxx:

 


Alleen voor jou of ook voor nieuwe spelers?

 

Dit is puur voor nieuwe spelers (ben geen postcodelid) dus jij kan ook meedoen en kost je die koffer maar 13,25€ en je maakt kans op die vakantie prijzen en je doet dus mee met een normale trekking. Daarna meteen opzeggen en je hebt ze bij de balletjes van de postcode loterij. Maar goed ze doen ook veel goede zaken zoals 50% afstaan aan een van de 100+ goede doelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

Van de week een artikel geschreven (open brief) over de BankGiro Loterij. https://www.onetime.nl/geld/loterij/lieve-leontine-van-de-bankgiro-loterij-ik-wil-je-iets-vertellen

 

Laat nu deze NV ook de Postcodeloterij in zijn portefeuille hebben. Nu ik weer lid ben van de BGL viel het mij op dat ik net post kreeg van de Postcode Loterij maar nu met naam en toenaam op de enveloppe. Normaal krijg ik ze soms in de bus maar altijd anoniem (aan de bewoners van dit adres). Zullen ze hier aan cross marketing doen en denken die gekke gast is nu wel lid van de BankGiro Loterij maar slijten we ook graag loten voor de Postcode Loterij. Mmmm wie weet, stel je voor de buren winnen en ik niet ?

IMG_2333.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...