Spring naar bijdragen

Recordjackpots bij de loterijen


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Ik kreeg net een mailtje van TheLotter waar ik soms mee speel met diverse buitenlandse loterijen. Op dit moment is de PowerBall (Amerikaanse lotterij) op een record hoogte van meer dan 800 miljoen dollar. Op de Amerikaanse televisie zag ik al een paar filmpjes voorbij komen dat mensen helemaal in de ban zijn van deze enorme en hoogste jackpot ooit.

Dit was het mailtje wat ik net kreeg: Koop loterij loten voor de Amerikaanse Powerball loterij en maak kans op jackpots vanaf $40 miljoen! US Powerball trekkingen vinden plaats op woensdag en zaterdag. *** ACTUEEL *** US Powerball heeft eindelijk het wereldjackpotrecord in handen! Op woensdag 6 januari viel de jackpot voor de 18e keer op rij niet, waardoor deze steeg tot een nooit eerder bereikte hoogte van $800 miljoen! En die kan nog steeds verder stijgen vóór de volgende trekking op zaterdag 9 januari!

Ik heb net 3 rijtjes gekocht voor 5$ per rijtje (15$) in totaal om toch maar kans te maken op deze waanzinnige en krankzinnige hoge prijs. Mocht ik in de prijzen vallen dan mag ik 25% belasting aftikken of in Nederland voor de 29% gaan en dit bedrag van 800 miljoen dollar zal in 30 jaar uitgekeerd worden (elk jaar valt er 1/30 van vrij). Veel mensen kiezen voor de zo geheten "lumpsum" en met belasting erover heen hou je dan de helft van het winnende bedrag in totaal over. Met 400 miljoen dollar kan je natuurlijk nog een hoop doen :-)

Mochten jullie mij vanaf morgen niet meer zien op OneTime weet je wat er gebeurd is, dankzij de Powerball.

Wie kan mij vertellen wat de win kans is op deze Amerikaanse Jackpot loterij (Powerball) om hem te winnen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9 maanden later...

Ik zal mijn nummer even hier vermelden dan kunnen jullie meeschreeuwen :-)

Geselecteerde getallen

#1

5

11

29

47

50

3

#2

30

34

38

52

66

24

#3

41

47

55

59

68

22

Omdat ik onze community ook het beste gun, ben ik bereid om iedereen die hier lid is en iets leuks zegt over OneTime in deze forum thread 0.5% van de hoofdprijs mee te laten delen als die valt. Dat is dus een potentiële waarde van 4 miljoen dollar (bruto) per community gebruiker. Uiteraard voordat de trekking van de balletjes geweest zijn van 10 januari 2016

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wist niet eens dat buitenladers ook mee konden doen.Las vanmorgen dat er in Engeland ook een hoge jackpot uitgaat met een loterij vandaag of morgen.

Dat kan zeker maar de Lotto en andere loterijen zijn als de dood dat mensen dit doen vanwege inkomsten derving en treden hard op tegen de aanbieders en mensen die dit promoten. Dit is ook een van de redenen waarom dit soort partijen tegen een marktwerking zijn en een legale online kansspelwetgeving alleen om hun eigen hachje te redden! Gelukkig gaat die allemaal veranderen en kan de consument zelf bepalen waar en hoe die gok in bij legale aanbieders die een vergunning krijgen om Nederland te gaan veroveren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.