Spring naar bijdragen

Power Ball record jackpot op 13 januari (prijsvraag)


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

3 rijtjes zelf ingevuld met onze lucky nummers voor de mega wereld record trekking waarbij de jackpot stand op loopt tot 1.3 miljard (1.300.000.000)$

Ik wil deze geschiedenis meemaken aangezien het in Amerika over niks anders meer gaat dan de Power Ball.

Dit zijn mijn persoonlijke nummers voor de trekking:

3 rijen

#1 1, 14, 16, 20, 33, 1

#2 1, 3, 22, 24, 36, 21

#3 2, 8, 17, 48, 49, 9

Omdat ik niet de beroerdste ben en die 1.300.000.000$ graag wil delen is er net een deel en like actie op FB gezet waarbij je voor in de poule van 50% meedeelt mocht die in het onwaarschijnlijke geval (kans 1 op 294 miljoen per rijtje vallen) Zie hier voor meer info: https://www.facebook.com/onetimeNL

De eerste 25 mensen die in deze forum thread een leuke reactie achter laten zitten voor 0.5% in deze poule (12,5%) Dus stel we winnen dan pak je met de 0.5% toch zo'n 6.500.000 miljoen dollar voor belasting :-) Dit staat nog los van de Facebook actie. Als ik dan hit heb ik nog 37.5% over van de 1.3 miljard en dat is toch nog bijna een half miljard dollar (voor belasting van 25%) en daar kan ik echt wel de hele dag in mijn hangmatje liggen.

De trekking is woensdag avond op 13 januari 2016 en deze deelname prijsvraag sluit op 13 januari en je kan dus meedoen hiermee tot en met 12 januari (totdat er 25 verschillende mensen gepost hebben en dan zit die sowieso vol)

Wie weet voelen wij ons binnenkort net zoals deze vrouw die de Powerball won afgelopen jaar: https://onetime.nl/geld/loterij/deze-vrouw-won-3105-miljoen-dollar-met-de-powerball-loterij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9 maanden later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.