Spring naar bijdragen

Wat kies jij?


Aanbevolen berichten

Rood meteen, van 1 miljoen kan ik hele leuke dingen doen. En als ik op groen duw en pech heb dan voel ik me toch serieus kut. Als je 50 miljoen wint ga je daar ook naar leven. En ik ben zoals ik ben en wil niet door het winnen van veel geld anders gezien worden door de mensen. 1 miljoen is genoeg voor een leuk leven. 50 miljoen ook, maar je hebt er maar 50 % kans op. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jordi22 zei:

Hou het lief. Hoe ver zouden jullie doorgaan bij het spel miljoenen jacht. Stel je hebt nog de 1 cent erin en de 5 miljoen en je krijgt een bod van 500.000 euro pak je dat dan. Ik weet dat het heel erg -EV is maar 1 cent of 5 miljoen is een extreem verschil. 

De dood of de gladiolen in dat geval @jordi22 :)

Jij stelde de vraag @MB777 met je veranderde voorstel.. en vervolgens geef je zelf antwoord op je eigen vraag..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huh? Ik heb op mn mobiel dit staan..

MB777 zei:

Wanneer mogen we écht drukken? ;-)

Ik verander het voorstel, je krijgt 1 miljoen handje contantje en mag op de rode knop drukken, echter dan sterft er iemand willekeurig op onze aardbol die anders gewoon had doorgeleefd. Je weet niet wie het was en niemand weet dat jij het gedaan hebt. Druk jij nu die rode knop in?

Anyways, in dat geval excuus, maar dit staat er bij mij hoor..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

TheMikeyx zei:

Huh? Ik heb op mn mobiel dit staan..

MB777 zei:

Wanneer mogen we écht drukken? ;-)

Ik verander het voorstel, je krijgt 1 miljoen handje contantje en mag op de rode knop drukken, echter dan sterft er iemand willekeurig op onze aardbol die anders gewoon had doorgeleefd. Je weet niet wie het was en niemand weet dat jij het gedaan hebt. Druk jij nu die rode knop in?

Anyways, in dat geval excuus, maar dit staat er bij mij hoor..

Ik heb het voorstel veranderd ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

TheMikeyx zei:

jordi22 zei:

Hou het lief. Hoe ver zouden jullie doorgaan bij het spel miljoenen jacht. Stel je hebt nog de 1 cent erin en de 5 miljoen en je krijgt een bod van 500.000 euro pak je dat dan. Ik weet dat het heel erg -EV is maar 1 cent of 5 miljoen is een extreem verschil. 

De dood of de gladiolen in dat geval @jordi22 :)

Jij stelde de vraag @MB777 met je veranderde voorstel.. en vervolgens geef je zelf antwoord op je eigen vraag..

Je moet goed lezen @TheMikeyx , @TheGreatOne stelde een vraag, met zijn veranderde voorstel. Niet ík. Dit is waarom ik nou van facebook af ben gegaan. Zó zonde van mijn tijd en energie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

> @TheGreatOne zei:

> MB777 zei:

>

>

> Wanneer mogen we écht drukken? ;-)

>

>

>

>

> Ik verander het voorstel, je krijgt 1 miljoen handje contantje en mag op de rode knop drukken, echter dan sterft er iemand willekeurig op onze aardbol die anders gewoon had doorgeleefd. Je weet niet wie het was en niemand weet dat jij het gedaan hebt. Druk jij nu die rode knop in?

Op 100% dat ik zou drukken. Klinkt erg hard, maar elke dag sterven er duizenden mensen, maar ik zou zeker drukken!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ROELETTE zei:

@TheGreatOne zei:

MB777 zei:

Wanneer mogen we écht drukken? ;-)

Ik verander het voorstel, je krijgt 1 miljoen handje contantje en mag op de rode knop drukken, echter dan sterft er iemand willekeurig op onze aardbol die anders gewoon had doorgeleefd. Je weet niet wie het was en niemand weet dat jij het gedaan hebt. Druk jij nu die rode knop in?

Op 100% dat ik zou drukken. Klinkt erg hard, maar elke dag sterven er duizenden mensen, maar ik zou zeker drukken!!

En dan maar hopen dat niet één van je geliefden slachtoffer is.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

> @MB777 zei:

> ROELETTE zei:

>

>

> TheGreatOne zei:

>

> MB777 zei:

>

> Wanneer mogen we écht drukken? ;-)

>

> Ik verander het voorstel, je krijgt 1 miljoen handje contantje en mag op de rode knop drukken, echter dan sterft er iemand willekeurig op onze aardbol die anders gewoon had doorgeleefd. Je weet niet wie het was en niemand weet dat jij het gedaan hebt. Druk jij nu die rode knop in?

>

>

>

> Op 100% dat ik zou drukken. Klinkt erg hard, maar elke dag sterven er duizenden mensen, maar ik zou zeker drukken!!

>

>

>

>

>

>

> En dan maar hopen dat niet één van je geliefden slachtoffer is.....

Er staat je weet niet wie het is.... Dus daar zou ik dan nooit achter komen:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ROELETTE zei:

@MB777 zei:

ROELETTE zei:

TheGreatOne zei:

MB777 zei:

Wanneer mogen we écht drukken? ;-)

Ik verander het voorstel, je krijgt 1 miljoen handje contantje en mag op de rode knop drukken, echter dan sterft er iemand willekeurig op onze aardbol die anders gewoon had doorgeleefd. Je weet niet wie het was en niemand weet dat jij het gedaan hebt. Druk jij nu die rode knop in?

Op 100% dat ik zou drukken. Klinkt erg hard, maar elke dag sterven er duizenden mensen, maar ik zou zeker drukken!!

En dan maar hopen dat niet één van je geliefden slachtoffer is.....

Er staat je weet niet wie het is.... Dus daar zou ik dan nooit achter komen:)

Bij het eerste sterfgeval in je omgeving gaat je geweten spelen, dat weet ik zeker! ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ROELETTE zei:

@TheGreatOne zei:

MB777 zei:

Wanneer mogen we écht drukken? ;-)

Ik verander het voorstel, je krijgt 1 miljoen handje contantje en mag op de rode knop drukken, echter dan sterft er iemand willekeurig op onze aardbol die anders gewoon had doorgeleefd. Je weet niet wie het was en niemand weet dat jij het gedaan hebt. Druk jij nu die rode knop in?

Op 100% dat ik zou drukken. Klinkt erg hard, maar elke dag sterven er duizenden mensen, maar ik zou zeker drukken!!

Ik was nog vergeten te vertellen dat de mensen die op de rode knop drukken in de poule van mensen komt die random doodgaan omdat andere mensen ook op de rode knop mogen drukken. :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.