Spring naar bijdragen

Last Minute WIN! Actie met GG Poker


Brunsie

Aanbevolen berichten

Lieve OneTimers,

Als OneTime zijn we altijd op zoek naar de leukste promoties en winacties van de vergunde aanbieders om met jullie te delen. We hebben nu last minute een geweldig aanbod voor de pokerliefhebbers onder ons in samenwerking met GG poker

Wij mogen vijf $ 210,- Mystery Bounty tickets weg geven voor de tweede dag van de WSOP Online bij GG poker. Let op! Deze vindt aanstaande maandag (22 augustus) al plaats. Bij dit evenement wordt een bounty van maar liefst $ 1.000.000,- dollar uitgekeerd!!

Wat moet je doen voor deze fantastische pokerprijs?

1) Om je prijs te kunnen claimen heb je een account bij GG poker nodig. Anders kun je je gewonnen ticket immers niet verzilveren. Heb je nog geen account bij GG poker dan kun je een account aanmaken via DEZE LINK.

2) Je maakt kans op deze prijs als je me het antwoord op de volgende vraag kunt geven: Noem DRIE Eredivisieclubs waar GG poker als sponsor aan verbonden is.

Mail je antwoord inclusief je NAW gegevens EN je GG poker nickname naar [email protected] VOOR vrijdagmiddag 12.00. 
Uit alle goede inzendingen trekken we vijf prijswinnaars die persoonlijk bericht van ons ontvangen. Het is vanzelfsprekend belangrijk dat je aanstaande maandag tijd en zin hebt om te pokeren. 

De foto hieronder kan een hint bevatten.

v2_large_4acc5344916b2f0ec48f3ab96f10077b5d2e3483.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Brunsie:

Lieve OneTimers,

Als OneTime zijn we altijd op zoek naar de leukste promoties en winacties van de vergunde aanbieders om met jullie te delen. We hebben nu last minute een geweldig aanbod voor de pokerliefhebbers onder ons in samenwerking met GG poker

Wij mogen vijf $ 210,- Mystery Bounty tickets weg geven voor de tweede dag van de WSOP Online bij GG poker. Let op! Deze vindt aanstaande maandag (22 augustus) al plaats. Bij dit evenement wordt een bounty van maar liefst $ 1.000.000,- dollar uitgekeerd!!

Wat moet je doen voor deze fantastische pokerprijs?

1) Om je prijs te kunnen claimen heb je een account bij GG poker nodig. Anders kun je je gewonnen ticket immers niet verzilveren. Heb je nog geen account bij GG poker dan kun je een account aanmaken via DEZE LINK.

2) Je maakt kans op deze prijs als je me het antwoord op de volgende vraag kunt geven: Noem DRIE Eredivisieclubs waar GG poker als sponsor aan verbonden is.

Mail je antwoord inclusief je NAW gegevens EN je GG poker nickname naar [email protected] VOOR vrijdagmiddag 12.00. 
Uit alle goede inzendingen trekken we vijf prijswinnaars die persoonlijk bericht van ons ontvangen. Het is vanzelfsprekend belangrijk dat je aanstaande maandag tijd en zin hebt om te pokeren. 

De foto hieronder kan een hint bevatten.

v2_large_4acc5344916b2f0ec48f3ab96f10077b5d2e3483.jpg

Ik.hou van deze hint.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Ace:

Leuke actie dit!

Vraag me alleen wel af hoe laat het toernooi begint, als ik even snel kijk zie ik meerdere startmomenten mogelijk. Is dit ticket aan een tijd gekoppeld of is deze vrij in te delen op de dag zelf?

Vrij in te delen maar moet wel voor maandag gespeeld zijn omdat dan dag 2 begint.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.