Spring naar bijdragen

Ervaringen op de Megastar automatische roulette


eurobsgame

Aanbevolen berichten

18 minuten geleden zei jordi22:

Wat is de reden waarom je het systeem niet aan ons wilt vertellen ? Je hebt je schaapjes al op het droge het zou toch fijn zijn als meerdere mensen dit kunnen zeggen. 

Wil het af en toe wel , maar ga ff overleggen met anderen die ook wat weten , misschien wordt ik wel geroyeerd uit de maandelijkse bingoclub.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 k hoef ik niet , ik kijk wat ik kan zeggen , het is per slot van rekening niet mijn eigen ontdekking , maar van een stelletje hooggeleerden die voor de fun wat stonden te beraadslagen bij een rouletteteafel , in overleg werd ingezet. Met 3 personen heb ik een afspraak hier over gemaakt.

Later heb ik er nog eentje van die club gesproken , en het interesseerde hem helemaal geen reet over die roulette , hij bleef maar doorgaan over 1 of andere fout van Pi ( iets voor de valsspeler ) en een soort halve circel die je dubbelklapt of zo iets , en dat die berekening dan niet klopt , voor zo ver ik het nog kan herinneren , man wat kon die vent l#llen.

En dan probeerde ik weer op het roulette onderwerp te komen ; begon hij weer over die Pi berekening.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei babboe:

50 k hoef ik niet , ik kijk wat ik kan zeggen , het is per slot van rekening niet mijn eigen ontdekking , maar van een stelletje hooggeleerden die voor de fun wat stonden te beraadslagen bij een rouletteteafel , in overleg werd ingezet. Met 3 personen heb ik een afspraak hier over gemaakt.

Later heb ik er nog eentje van die club gesproken , en het interesseerde hem helemaal geen reet over die roulette , hij bleef maar doorgaan over 1 of andere fout van Pi ( iets voor de valsspeler ) en een soort halve circel die je dubbelklapt of zo iets , en dat die berekening dan niet klopt , voor zo ver ik het nog kan herinneren , man wat kon die vent l#llen.

En dan probeerde ik weer op het roulette onderwerp te komen ; begon hij weer over die Pi berekening.

Als het hem niks uitmaakte kun je het ook vast vertellen. Maar we wachten af ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei babboe:

50 k hoef ik niet , ik kijk wat ik kan zeggen , het is per slot van rekening niet mijn eigen ontdekking , maar van een stelletje hooggeleerden die voor de fun wat stonden te beraadslagen bij een rouletteteafel , in overleg werd ingezet. Met 3 personen heb ik een afspraak hier over gemaakt.

Later heb ik er nog eentje van die club gesproken , en het interesseerde hem helemaal geen reet over die roulette , hij bleef maar doorgaan over 1 of andere fout van Pi ( iets voor de valsspeler ) en een soort halve circel die je dubbelklapt of zo iets , en dat die berekening dan niet klopt , voor zo ver ik het nog kan herinneren , man wat kon die vent l#llen.

En dan probeerde ik weer op het roulette onderwerp te komen ; begon hij weer over die Pi berekening.

Heb je een abonnement moeten afsluiten bij hun? ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Dopey:

Heb je een abonnement moeten afsluiten bij hun? 1f601.png

Nee , haha , ik weet nog wel dat hij bleef doordrammen over ''slechts ''14 cijfers achter de komma  bij Pi. Nee wij zijn gewoon drie vrienden die de methode kennen. Eentje heeft het wel doorverteld , dat vonden we toen echt niet zo leuk , misschien verklaart dat mijn twijfel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei babboe:

Nee , haha , ik weet nog wel dat hij bleef doordrammen over ''slechts ''14 cijfers achter de komma  bij Pi. Nee wij zijn gewoon drie vrienden die de methode kennen. Eentje heeft het wel doorverteld , dat vonden we toen echt niet zo leuk , misschien verklaart dat mijn twijfel.

Als die nog leeft dan zou ik die gok wel nemen dan. Neem aan dat je geen omerta contract hebt opgesteld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

oef,als ik dit zo lees kan ik het wel vergeten denk ik.  ;),maar aan alle lezers....wat Babboe doet dat is een soort van stappen terug tellen,met drie en de buren 26,en 35 plus zes plus zevenentwintig en vierendertig.Ik mag dit zekers wel vertellen,want zelf ben ik er ook nog niet achtergekomen wanneer de rondes terug over het wiel van de draaischijf begint.Maar zo ter zien aan wat hier staat gaat hij het denk ik niet openlijk openbaar maken,begrijp ik ook wel......als hij het toen heeft afgesproken.....afspraken maak je niet voor niks.maar ik heb hem heel vet zien winnen.Het lijkt een terugtelsysteem met steeds weer wat erbij op de drie en de zes met de twee buren daarvan,en dan raken,weer van voren af in het begin starten bij de nul.

bewerkt door Sjoerd
typefout (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is mijn eerste post op deze website. En ik heb dit topic aandacht doorgelezen. Het is nu verdacht stil van de roulette speler eurobsgame. Dat kan twee dingen betekenen, of hij heeft het ei van Columbus gevonden en laat niets meer weten. Of hij is veel verder gezakt in zijn bankroll en moet daar nog steeds van bijgekomen. Of hij is getrouwd XD. Ben heel benieuwd hoe het nu met hem gaat.

edit: 3 mogelijkheden dus

bewerkt door Pzodal (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom , Pzodal , veel plezier op dit mooie forum. 

O ja , Babboe is ook geen Pzodal. ( net zoals ik geen Roule the World of Sjoerd of weet ik wat voor dingen ik allemaal in m'n inbox krijg ). Babboe is konijn min konijn plus konijn = konijn.

 

Haha , een gokverslaafd konijn.

bewerkt door babboe (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Merci JackPot en Babboe,

Uhh je ging even heel cryptisch verder in je post Babboe, maar ik geloof het! Pzodal komt van Pzoda. En dat lijkt op "zodra". En dat is mijn favoriete Nederlandse woord. En dat is omdat het een beetje Russisch klinkt. En dat vind ik weer een mooie taal.

Mijn ervaring met de roulette? Laat ik in ieder geval vertellen dat ik 6 jaar geleden eens in Tilburg heb gespeeld van 09:00 tot 03:00 uur (ja dat lees je goed). Ik heb in 6 jaar heel veel met de megastar gespeeld. Dus alle situaties die ik in dit topic lees komen me heel bekend voor. 

- Ballen die zeer gemikt lijken (raakt een riggel en bam)
- Ballen die een nummer in stuiteren, eruit komen, en op een elegante manier terug rollen over het wiel, soms wel 3/4 van het wiel terug.
- 4x nul achter elkaar (10 jaar geleden, een van de eerste keren dat ik megastar speelde, het zette mij aan het denken... misschien onterecht)
- Nummers die eerst gemist lijken, en een ronde daarna alsnog gehit. Meerdere keren. "Wat nu random?"
- Nummers die verdacht vaak herhaald worden. Ook vaak 3 14 14 3. Of 23 9 20 9 23. Ik noem dat spiegelen.

Ook helaas mijn ervaring: op welke manier ik ook probeer in te spelen, er altijd wel een moment komt waarop mijn inzet exponentieel wordt verhoogd ten opzichte van de prijs. Waarbij ik of keihard bankroet raak, of met veel zweetparels op mijn voorhoofd een beetje van mijn totale inzet terugwin. Dus concrete voorstellen op dit punt? Geen. Ik sta op het moment op negatieve bankroll saldo (maar niks dramatisch, ik had er een op zich een mooie reis van kunnen maken). Ik heb verder mijn financiën op orde en ik discussier hierover puur voor de lol.

Good night.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Merci JackPot en Babboe,

Uhh je ging even heel cryptisch verder in je post Babboe, maar ik geloof het! Pzodal komt van Pzoda. En dat lijkt op "zodra". En dat is mijn favoriete Nederlandse woord. En dat is omdat het een beetje Russisch klinkt. En dat vind ik weer een mooie taal.

Mijn ervaring met de roulette? Laat ik in ieder geval vertellen dat ik 6 jaar geleden eens in Tilburg heb gespeeld van 09:00 tot 03:00 uur (ja dat lees je goed). Ik heb in 6 jaar heel veel met de megastar gespeeld. Dus alle situaties die ik in dit topic lees komen me heel bekend voor. 

- Ballen die zeer gemikt lijken (raakt een riggel en bam)
- Ballen die een nummer in stuiteren, eruit komen, en op een elegante manier terug rollen over het wiel, soms wel 3/4 van het wiel terug.
- 4x nul achter elkaar (10 jaar geleden, een van de eerste keren dat ik megastar speelde, het zette mij aan het denken... misschien onterecht)
- Nummers die eerst gemist lijken, en een ronde daarna alsnog gehit. Meerdere keren. "Wat nu random?"
- Nummers die verdacht vaak herhaald worden. Ook vaak 3 14 14 3. Of 23 9 20 9 23. Ik noem dat spiegelen.

Ook helaas mijn ervaring: op welke manier ik ook probeer in te spelen, er altijd wel een moment komt waarop mijn inzet exponentieel wordt verhoogd ten opzichte van de prijs. Waarbij ik of keihard bankroet raak, of met veel zweetparels op mijn voorhoofd een beetje van mijn totale inzet terugwin. Dus concrete voorstellen op dit punt? Geen. Ik sta op het moment op negatieve bankroll saldo (maar niks dramatisch, ik had er een op zich een mooie reis van kunnen maken). Ik heb verder mijn financiën op orde en ik discussier hierover puur voor de lol.

Good night.


Heb jij het over Jacks Tilburg. Ik werkte daar een jaar of 6 geleden. Wellicht ken ik je wel ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat zou er gebeurd zijn met @eurobsgame ? Zou hij de roulette hebben verslagen en nu op een eiland in een hangmat liggen ?

Of zou hij kapot gespeeld zijn door de roulette .... Beide opties zijn mogelijk, maar we blijven tasten in het donker. Hopelijk horen we snel iets van @eurobsgame, hoe vet zou het zijn als hij een manier heeft gevonden om winstgevend te spelen. Dit zou een droom zijn.... Elke dag ontbijten met kaviaar en champagne. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.