Spring naar bijdragen

Ervaringen op de Megastar automatische roulette


eurobsgame

Aanbevolen berichten

10 minuten geleden zei eurobsgame:

Die is ook heel mooi @theo_de_wit

tapatalk_1492107403626.jpeg

tapatalk_1492107416315.jpeg

tapatalk_1492107432365.jpeg

 

8 minuten geleden zei Theo_de_wit:

Ja en het mooie was dat de 9 kort erna nog een aantal keren viel.

Bij mij een zelfde soort patroon met de 36 ! 

Het meest bizarre is dat het spelen van de buren bij dit patroonspel helemaal niet nodig is . Zelden gaat het mis en "haalt" het balletje het schotje niet ! 

bewerkt door eurobsgame (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei eurobsgame:

 

Bij mij een zelfde soort patroon met de 36 ! 

 

26 minuten geleden zei rhellevo:

Zeer netjes @eurobsgame 

welke roulette is dit?

tapatalk_1492107902554.thumb.jpeg.da1510f166e947258cd4fec3a91dc8d4.jpeg

 

Megastar G3 . 

Er stond er ook 1 gestript en wel .

@theGreatOne heeft gelijk . Er zit niets van magneten of iets dergelijks in !

bewerkt door eurobsgame (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Theo_de_wit:

Idd lekkere serie eurobsgame met die 36
Nadeel was toen de 9 zo vaak viel was ik niet aan het spelen maar was alleen ff aan het kijken.
Maar een thaise dame had in no time een hoop punten ze speelde de 9 met 30 plein.

Je ziet dat de nummers net zo goed vallen als er 40 punten op staan . Het maakt niets uit . 

Ik kan nu 40 punten zetten omdat ik er de bankroll voor heb . Anders is het riskant natuurlijk ! 

Vergeet niet dat ik ben begonnen met 200 Euro ( zie het begin van dit topic )  en dat ik zwaar in de min heb gestaan . Het was een "rollercoaster ride " :-) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei eurobsgame:

Je ziet dat de nummers net zo goed vallen als er 40 punten op staan . Het maakt niets uit . 

Ik kan nu 40 punten zetten omdat ik er de bankroll voor heb . Anders is het riskant natuurlijk ! 

Vergeet niet dat ik ben begonnen met 200 Euro ( zie het begin van dit topic )  en dat ik zwaar in de min heb gestaan . Het was een "rollercoaster ride " :-) 

Ik weet het volg dit topic al vanaf het begin..
Op de Futura roulette zoals bij TheGallant zie ik zulke series zelden tot nooit vallen op de megastar deze staat in den bosch komt het geregeld voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@TheGallant Gallant stond een paar dagen later naast me terwijl ik speelde . We hadden een leuk gesprek . @theGreatOne was er ook !

Ik snap het ook niet waarom dit alleen lukt op de Megastar G3 ?

Ik geniet met volle teugen . Er staan nog zoveel G3 roulette 's ! De meeste zijn in prima staat . Ik denk dat ze nog zeker 10 jaar mee kunnen !

bewerkt door eurobsgame (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@TheGallant Gallant stond een paar dagen later naast me terwijl ik speelde . We hadden een leuk gesprek .@theGreatOne was er ook !

Ik snap het ook niet waarom dit alleen lukt op de Megastar G3 ?

Ik geniet met volle teugen . Er staan nog zoveel G3 roulette 's ! De meeste zijn in prima staat . Ik denk dat ze nog zeker 10 jaar mee kunnen !


En je runde goeeeeed!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei TheGreatOne:

En de grap was dat later in Corso je niet even de Megastar speelde (omdat wij er zaten) en je er niks uit kon halen omdat je niks zag. Zou het toch gewoon aan de Megastar liggen?

Ik weet het ook niet . Ik speelde in Corso op de G5 Minister .  Want daar zaten ze , the Great One en the Gallant! 

Ik had mijn sessie in Fair Play al achter de rug , was uitgespeeld . Geen focus meer ...?

Maar heerlijk gevoel die Mega star winst . ??

bewerkt door eurobsgame (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei eurobsgame:

@TheGallant Gallant stond een paar dagen later naast me terwijl ik speelde . We hadden een leuk gesprek . @theGreatOne was er ook !

Ik snap het ook niet waarom dit alleen lukt op de Megastar G3 ?

Ik geniet met volle teugen . Er staan nog zoveel G3 roulette 's ! De meeste zijn in prima staat . Ik denk dat ze nog zeker 10 jaar mee kunnen !

G3 is steeds zijn kunstjes aan het herhalen. Stopt het wiel abrupter dan in andere draaien , dan gaat ie richten , als het wiel geleidelijk stopt niet.

Bij zo'n abrupte stop ( met een beetje observeren ga je het herkennen ) heb je kans op een serie repetities omdat er bijvoorbeeld weer wat ingehaald moet worden.

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er een kleine verandering in de software heeft plaatsgevonden. De series van repetities zijn de laatste tijden ongelooflijk heftig. Ik probeer uit te vissen wat er nu gebeurd is. En wat jij al opmerkte , hij gooit de bal ook echt exact regelrecht in het gewenste nummer....ongekend !

Het wordt zo steeds makkelijker..... p.s. 4-9-13 ; in welke volgorde dan ook , van 13 naar 9 , van 9 weer naar 4 , ontelbaar vaak zie ik het gebeuren , vraag me niet waarom , het gebeurt gewoon.

bewerkt door babboe (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Theo_de_wit:

lekkere serie zo en toch weer een dikke 3000 pts erop staan ;-)

Jep , 1725 punten winst en 33 % daarvan ga ik weggeven aan giro 555 .

Het mooie was , er waren veel omstanders die hadden gezien dat ik al 2 uur op de 19 had gespeeld . Ze konden niet geloven dat ik zoveel geluk kon hebben . Ik high fivede met een jonge speler die op drie consoles tegelijk zat te spelen !

ik speelde op 3 nummers die ik had gespot . 10  , 35 en  19 . Ik speelde maar 8 punten op 19 maar verdubbelde bij iedere hit . 8, 16 , 32 en 37 punten speelde ik op nummer 19 . De laatste inzet kon ik niet   verdubbelen ...

Ik voelde me even roulette koning ?

bewerkt door eurobsgame (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Donny:

Vanavond samen met Don de Baron eens kijken of het wil lukken.

Gaan eerst wat kleuren spelen en dan wachten tot er zich een mooie reeks aangaat bieden.

Erg leuk . Ik hoop dat het lukt vanavond ! 

Als je een mooie serie spot , schroom niet om een mooie foto ervan te maken !

Ik krijg ook weer zin om te gaan ! ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.