Spring naar bijdragen

Ervaringen op de Megastar automatische roulette


eurobsgame

Aanbevolen berichten

dat zeg ik niet haha
nee grapje maar als je het echt wil weten ik ben er ook niet direct op gekomen
dus ik ga het op ongeveer op de zelfde manier doen
dan heb ik het niet gedaan.
en ga je een cryptische omschrijving geven
alle getallen op het roulette wiel maken samen de geboortedag van afgelopen donderdag.
en micheal van gerwen gooit een 180er op het roulette wiel.
als je dat kan ontcijferen kom je er achter


Iets met (triple) 20, de koning, en 666/de duivel?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei TheGallant:


Nee, helemaal om niet. Roulette is en blijft random. De speler wordt niet benadeeld. Wel zijn mijn ogen open gegaan. Wordt vervolgt. En dit betreft dan enkel de g3 megastar. Het is en blijft een mooi spektakel rondom deze 'automaat'. Wat is het leven toch mooi! Iemand die vandaag nog gaat gokken op de g3?

yep vandaag in den bosch en morgen aanvallen in tiel ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 28-1-2017 om 00:43 zei Pzodal:

Merci JackPot en Babboe,

Uhh je ging even heel cryptisch verder in je post Babboe, maar ik geloof het! Pzodal komt van Pzoda. En dat lijkt op "zodra". En dat is mijn favoriete Nederlandse woord. En dat is omdat het een beetje Russisch klinkt. En dat vind ik weer een mooie taal.

Mijn ervaring met de roulette? Laat ik in ieder geval vertellen dat ik 6 jaar geleden eens in Tilburg heb gespeeld van 09:00 tot 03:00 uur (ja dat lees je goed). Ik heb in 6 jaar heel veel met de megastar gespeeld. Dus alle situaties die ik in dit topic lees komen me heel bekend voor. 

- Ballen die zeer gemikt lijken (raakt een riggel en bam)
- Ballen die een nummer in stuiteren, eruit komen, en op een elegante manier terug rollen over het wiel, soms wel 3/4 van het wiel terug.
- 4x nul achter elkaar (10 jaar geleden, een van de eerste keren dat ik megastar speelde, het zette mij aan het denken... misschien onterecht)
- Nummers die eerst gemist lijken, en een ronde daarna alsnog gehit. Meerdere keren. "Wat nu random?"
- Nummers die verdacht vaak herhaald worden. Ook vaak 3 14 14 3. Of 23 9 20 9 23. Ik noem dat spiegelen.

Ook helaas mijn ervaring: op welke manier ik ook probeer in te spelen, er altijd wel een moment komt waarop mijn inzet exponentieel wordt verhoogd ten opzichte van de prijs. Waarbij ik of keihard bankroet raak, of met veel zweetparels op mijn voorhoofd een beetje van mijn totale inzet terugwin. Dus concrete voorstellen op dit punt? Geen. Ik sta op het moment op negatieve bankroll saldo (maar niks dramatisch, ik had er een op zich een mooie reis van kunnen maken). Ik heb verder mijn financiën op orde en ik discussier hierover puur voor de lol.

Good night.

 

Naar aanleiding van de posting van @Ruleta ging ik zelf ook even terug bladeren in dit topic.

Daar vond ik deze zeer gave post van @Pzodal . 

Pzodal schreef : Ook helaas mijn ervaring: op welke manier ik ook probeer in te spelen, er altijd wel een moment komt waarop mijn inzet exponentieel wordt verhoogd ten opzichte van de prijs. Waarbij ik of keihard bankroet raak, of met veel zweetparels op mijn voorhoofd een beetje van mijn totale inzet terugwin. Dus concrete voorstellen op dit punt? Geen. Ik sta op het moment op negatieve bankroll saldo (maar niks dramatisch, ik had er een op zich een mooie reis van kunnen maken). Ik heb verder mijn financiën op orde en ik discussier hierover puur voor de lol.

Dit is heel herkenbaar @Pzodal. Jarenlang heb ik in dezelfde omstandigheden verkeerd. Steeds voorbij het punt dat je nog wat terug kunt winnen. Het figuurlijke "drijfzand " van @Squareone . 

Niet meer dus . Op een gegeven moment keerden de kansen ( en dit staat allemaal beschreven in dit topic ) . Nu gaat iedereen op zoek naar de door @babboe beschreven werking van de Megastar G3 roulette , waarbij een software de "achtergebleven nummers" in laat halen , zodat er voor de exploitant een prachtige random uitdraai van de roulette nummers uit komt . 

De vraag is wanneer is de machine bezig met het "inhalen " van nummers . Dat is de gouden vraag , want ik weet het niet . Ik heb wel een vermoeden . 

Mijn manier van spelen nú is het spelen van patronen zoals 32-14-32-21-32- , of 23 9 20 9 23 . Als je dit ziet op de Megastar roulette , pomp dan de volgende inzet vol op de drie nummers 23 9 en 20 . De machine is dan ( in mijn ogen ) een behendigheids rondje aan het spelen . De kans is véél groter dan het toeval dat de volgende ronde weer 23 , 9 of 20 zal vallen . 

Die andere manier van spelen  is natuurlijk het spelen op de  repetitie . Als er bijvoorbeeld 14- 14 is gevallen , zet je  alles wat je kan inzetten opnieuw op 14 , want de kans is er dat de machine de 14 aan het inhalen is . Omdat je bij roulette maar 2,7 % achter loopt , hoeft er maar een káns te zijn dat de software aan het werk is ,om je grote inzet op het te voorspellen nummer te rechtvaardigen. ( op die kansberekening kom ik later in deze post terug ) . 

De rest van de tijd speel je 5 op rood , en 5 op zwart om clubpunten te sparen . Laat je niet verleiden tot random nummer inzetten , want ze komen niet vaak genoeg om je inzet te rechtvaardigen. Met 5 punten inzet op 2  "plein " nummers moet je een bankroll van €2000 hebben om op die  volle nummers te mogen spelen . Ja je leest het goed. Als je je op random volle nummers inzet moet je om het risico van de 2,7 %  die je achter loopt te compenseren , minimale inzetten spelen ten opzichte van je bankroll. Met 5 punten op rood en 5 punten op zwart verlies je per uur € 3 . En heb je altijd voldoende "clubpunten" .

De 64.000 dollar question is natuurlijk : hoeveel kun je inzetten als de bovenstaande patronen zich voordoen ? 

Gelukkig heeft iemand zich daarmee bezig gehouden . 

tapatalk_1493479131264.thumb.jpeg.77f861e8837ab4a284a437ffe9677962.jpeg

tapatalk_1493479143596.thumb.jpeg.cfaa721e85c960ba5f18a5d85d6f5304.jpeg

tapatalk_1493479150719.thumb.jpeg.e6aec6e519efd31ffb90deaed47a3867.jpeg

 

Het lijkt als ik een foto als deze plaats , zo gemakkelijk . roulette spelen op de Megastar G3 . Maar ik heb heel voorzichtig gespeeld om mijn bankroll op te kunnen bouwen . Ook dat is terug te lezen in dit topic . Het boek van Russell T . Barnhart heeft een mooie tabel op bladzijde 159 waarmee je kunt berekenen wat je mag inzetten op de roulette  als je een voordeel hebt over de bank ! 

Stel je hebt een bankroll van €2000 . Dat is het geld dat je hebt gereserveerd om mee te spelen . Je doet er geen boodschappen mee en betaalt daarmee ook niet de huur !  Het is de kunst om je bankroll niet te verliezen en dus om niet bankroet te gaan op je bankroll .

Ik vermoed dat als er een patroon zichtbaar wordt , er een kans van 20 % is dat het patroon software gegenereerd is , en een kans van 80 % dat het patroon random is . We moeten dit nog verder onderzoeken 

Stel 32-14-32-21-32 is gevallen, je vermoed dat de software op de 32 , de 21 of de 14 aan het richten is .

Ik vermoed dat jouw voordeel over de bank op dat moment 12 % is . Jouw voordeel op de inzet die je dan doet  is dus + 12 % . De kans op nummer 32, 14 of 21 valt is 1/32  per nummer . Dus de kans dat het volgende nummer 14, 21, of 32 wordt  , is 1 op 11 ofwel  9,09 % .

Je gaat in de lijst ( die ik voor het gemak heb weergegeven ) kijken naar de inzet die je dan kan doen . Het gaat hier om een "Kelly bet" een optimale inzet om zo snel mogelijk zonder risico - op de lange duur  - geld te kunnen verdienen . "Op de lange duur " = minimaal 100.000 draaien ! 

Dan kijk je in de lijst bij 12,5 % voordeel . Dat komt overeen met een kans op een "hit " per nummer van 1  op  32 .  Je mag 3,57 units  op 1 nummer zetten . Een unit is 1/1000 van je bankroll . Dus met een bankroll van €2000 mag je € 7,14  per nummer zetten . Dus 35 punten op nummer 32 , 35 punten op nummer 14 en 35 punten op nummer 21. Totaal 105 punten . Je verwacht daarmee 4,20 € te winnen .

Daarom moet je zo voorzichtig zijn met het inzetten van random nummers. Je verwachting van 4 Euro winst komt maar een paar keer per uur voor ! . Misschien  maar 5 x per uur  . Je kan 20 Euro winnen per uur , maar als je random nummers erbij speelt , dan ben je al heel gauw meer dan 20 Euro kwijt door het verlies aan het huispercentage van de roulette

 

 

 

bewerkt door eurobsgame (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei TheMikeyx:

 


Dat zei ik al, de aluhoedjes zijn in de aanbieding. Ik wil eens oplossingen of bewijzen.

 

 

59 minuten geleden zei Dopey:

Stop met die gasten aandacht te geven, dat is nou precies wat ze willen. Ze hebben nog niks concreets antwoordt ergens op gegeven of laten zien. Het begint hier echt op een sprookjesforum te lijken.

wie heeft er dan een afbeelding van een sprookje,dat is toch wel iets waar je van houd dan.

als je die getallen omzet zie je meer maar daar willen ze de moeite nog niet voor nemen

maar liever eerst oordelen en als ze er dan achter komen dat het zo is , dan krabbelen ze terug

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wie heeft er dan een afbeelding van een sprookje,dat is toch wel iets waar je van houd dan.
als je die getallen omzet zie je meer maar daar willen ze de moeite nog niet voor nemen
maar liever eerst oordelen en als ze er dan achter komen dat het zo is , dan krabbelen ze terug


Met de beste wil van de wereld weet ik, een redelijke wizzkid, niet waar ik wat zou moeten omzetten..
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei eurobsgame:

 

Naar aanleiding van de posting van @Ruleta ging ik zelf ook even terug bladeren in dit topic.

Daar vond ik deze zeer gave post van @Pzodal . 

Pzodal schreef : Ook helaas mijn ervaring: op welke manier ik ook probeer in te spelen, er altijd wel een moment komt waarop mijn inzet exponentieel wordt verhoogd ten opzichte van de prijs. Waarbij ik of keihard bankroet raak, of met veel zweetparels op mijn voorhoofd een beetje van mijn totale inzet terugwin. Dus concrete voorstellen op dit punt? Geen. Ik sta op het moment op negatieve bankroll saldo (maar niks dramatisch, ik had er een op zich een mooie reis van kunnen maken). Ik heb verder mijn financiën op orde en ik discussier hierover puur voor de lol.

Dit is heel herkenbaar @Pzodal. Jarenlang heb ik in dezelfde omstandigheden verkeerd. Steeds voorbij het punt dat je nog wat terug kunt winnen. Het figuurlijke "drijfzand " van @Squareone . 

Niet meer dus . Op een gegeven moment keerden de kansen ( en dit staat allemaal beschreven in dit topic ) . Nu gaat iedereen op zoek naar de door @babboe beschreven werking van de Megastar G3 roulette , waarbij een software de "achtergebleven nummers" in laat halen , zodat er voor de exploitant een prachtige random uitdraai van de roulette nummers uit komt . 

De vraag is wanneer is de machine bezig met het "inhalen " van nummers . Dat is de gouden vraag , want ik weet het niet . Ik heb wel een vermoeden . 

Mijn manier van spelen nú is het spelen van patronen zoals 32-14-32-21-32- , of 23 9 20 9 23 . Als je dit ziet op de Megastar roulette , pomp dan de volgende inzet vol op de drie nummers 23 9 en 20 . De machine is dan ( in mijn ogen ) een behendigheids rondje aan het spelen . De kans is véél groter dan het toeval dat de volgende ronde weer 23 , 9 of 20 zal vallen . 

Die andere manier van spelen  is natuurlijk het spelen op de  repetitie . Als er bijvoorbeeld 14- 14 is gevallen , zet je  alles wat je kan inzetten opnieuw op 14 , want de kans is er dat de machine de 14 aan het inhalen is . Omdat je bij roulette maar 2,7 % achter loopt , hoeft er maar een káns te zijn dat de software aan het werk is ,om je grote inzet op het te voorspellen nummer te rechtvaardigen. ( op die kansberekening kom ik later in deze post terug ) . 

De rest van de tijd speel je 5 op rood , en 5 op zwart om clubpunten te sparen . Laat je niet verleiden tot random nummer inzetten , want ze komen niet vaak genoeg om je inzet te rechtvaardigen. Met 5 punten inzet op 2  "plein " nummers moet je een bankroll van €2000 hebben om op die  volle nummers te mogen spelen . Ja je leest het goed. Als je je op random volle nummers inzet moet je om het risico van de 2,7 %  die je achter loopt te compenseren , minimale inzetten spelen ten opzichte van je bankroll. Met 5 punten op rood en 5 punten op zwart verlies je per uur € 3 . En heb je altijd voldoende "clubpunten" .

De 64.000 dollar question is natuurlijk : hoeveel kun je inzetten als de bovenstaande patronen zich voordoen ? 

Gelukkig heeft iemand zich daarmee bezig gehouden . 

tapatalk_1493479131264.thumb.jpeg.77f861e8837ab4a284a437ffe9677962.jpeg

tapatalk_1493479143596.thumb.jpeg.cfaa721e85c960ba5f18a5d85d6f5304.jpeg

tapatalk_1493479150719.thumb.jpeg.e6aec6e519efd31ffb90deaed47a3867.jpeg

 

Het lijkt als ik een foto als deze plaats , zo gemakkelijk . Roulette spelen op de Megastar G3 . Maar ik heb heel voorzichtig gespeeld om mijn bankroll op te kunnen bouwen . Ook dat is terug te lezen in dit topic . Het boek van Russell T . Barnhart heeft een mooie tabel op bladzijde 159 waarmee je kunt berekenen wat je mag inzetten op de roulette  als je een voordeel hebt over de bank ! 

Stel je hebt een bankroll van €2000 . Dat is het geld dat je hebt gereserveerd om mee te spelen . Je doet er geen boodschappen mee en betaalt daarmee ook niet de huur !  Het is de kunst om je bankroll niet te verliezen en dus om niet bankroet te gaan op je bankroll .

Ik vermoed dat als er een patroon zichtbaar wordt , er een kans van 20 % is dat het patroon software gegenereerd is , en een kans van 80 % dat het patroon random is . We moeten dit nog verder onderzoeken 

Stel 32-14-32-21-32 is gevallen, je vermoed dat de software op de 32 , de 21 of de 14 aan het richten is .

Ik vermoed dat jouw voordeel over de bank op dat moment 12 % is . Jouw voordeel op de inzet die je dan doet  is dus + 12 % . De kans op nummer 32, 14 of 21 valt is 1/32  per nummer . Dus de kans dat het volgende nummer 14, 21, of 32 wordt  , is 1 op 11 ofwel  9,09 % .

Je gaat in de lijst ( die ik voor het gemak heb weergegeven ) kijken naar de inzet die je dan kan doen . Het gaat hier om een "Kelly bet" een optimale inzet om zo snel mogelijk zonder risico - op de lange duur  - geld te kunnen verdienen . "Op de lange duur " = minimaal 100.000 draaien ! 

Dan kijk je in de lijst bij 12,5 % voordeel . Dat komt overeen met een kans op een "hit " per nummer van 1  op  32 .  Je mag 3,57 units  op 1 nummer zetten . Een unit is 1/1000 van je bankroll . Dus met een bankroll van €2000 mag je € 7,14  per nummer zetten . Dus 35 punten op nummer 32 , 35 punten op nummer 14 en 35 punten op nummer 21. Totaal 105 punten . Je verwacht daarmee 4,20 € te winnen .

Daarom moet je zo voorzichtig zijn met het inzetten van random nummers. Je verwachting van 4 Euro winst komt maar een paar keer per uur voor ! . Misschien  maar 5 x per uur  . Je kan 20 Euro winnen per uur , maar als je random nummers erbij speelt , dan ben je al heel gauw meer dan 20 Euro kwijt door het verlies aan het huispercentage van de roulette ! 

 

 

 

BUMP !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei ruleta:

 

wie heeft er dan een afbeelding van een sprookje,dat is toch wel iets waar je van houd dan.

als je die getallen omzet zie je meer maar daar willen ze de moeite nog niet voor nemen

maar liever eerst oordelen en als ze er dan achter komen dat het zo is , dan krabbelen ze terug

Zolang je geen bewijs levert is het voor mij gewoon sprookjes onzin. Dus kom maar met bewijs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Dopey:

is dit je bewijs??

oh zat te wachten tot jij hem uitgerekend had ,en dat bedoel ik nou

wachten tot anderen een zak geld komen brengen. zo wil ik dat ook wel

bijt ik in de appel van sneeuwwitje en over honderd jaar staat er genoeg op mijn bank rekening.

maar wie rekent het uit nu ? eurobsgame misschien ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke, lees nou eens wat ik schrijf. Misschien ben ik niet duidelijk in mijn woorden.

Mijn vraag is: Geef eens duidelijk wat volgens jou een winnend roulette theorie is. En kom niet met cijfertjes of van die geheimzinnige uitleg. ik heb geen zin in puzzels of andere oplos dingetjes in mijn vrije tijd. Dus kun je iets zinnigs geven of niet?

Even voor de duidelijkheid, ik hoef het niet in details, maar gewoon in een paar zinnen omschreven.

bewerkt door Dopey (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.