Spring naar bijdragen

Ervaringen op de Megastar automatische roulette


eurobsgame

Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei jordi22:

Eerst had ik respect voor je doorzettingsvermogen om te bewijzen dat de roulette gemanipuleerd is. Maar dit slaat echt alles maar dan ook alles op deze manier kan ik op elk getal uitkomen. Wat een onzin !

dat is geen onzin , het is een feit iets wat vast staat.

en dat kan alleen met getal 9

kan er ook niks aan doen dat ik altijd wil winnen.

maar misschien stap je morgen wel met je goede been uit bed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals ik pas ook al aangaf goed opletten moet je dan kan je punten pakken.

Hier mijn ervaring van mijn laatste sessie. Ik begon met 7 buren ik speel altijd 3 buren van het nummer dus 7 punten per draai. Speel altijd het laatst gevallen nummer plus 3 buur.

We beginnen 29 was raak 23 raak 22 raak toen kwam er mooie 19 viel en daarna de 15/4/21 kassa hoogde steeds op met inzetten,vervolgens 34 raak toen viel 14 die was al eens gevallen met de 12 bam weer raak. Na de 12 speel ik de 6 en 24 nee weer raak de 24 viel na 24 speel ik de 7 altijd eerder ook wel eens goed meegepakt daarom de 7 vol der in,7 met 3 buur gezet val de 28 wat een avond.

Groet van Donny de money ha ha.

 

2017-07-27 11.10.07.png

bewerkt door Donny (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wauw ! wat een serie @Donny! Duidelijk dat deze zijn programma aan het afwerken was. Waarom? Die 7 buren zijn het ijkpunt , vanuit daar wordt de ketel 'getest' door de software, bij deze ketel zul je zien dat als de bal in de buurt van die 7 buren valt,: dat ie in negen van de tien gevallen er gewoon weer valt.

- In mijn eerdere posts heb ik al meerdere keren aangegeven dat de machine in vaste patronen gooit; bij de eerste worp is het al feest, van 15 naar 22 buren....Heerlijk !!

-En ja hoor, het eerste ijkpunt is een feit, na die 9 valt de 29, de machine is duidelijk de bal weer in die sector aan het richten, maar mist.... ( gewoon op zijn kop terug in die 9 was de bedoeling, geloof me).

-Nu krijgen we een interessante met die 4, de software besluit om te gaan 'pingpongen' tussen groen links en groen rechts. Gewoon om te richten, oefening dus..... Van 29 naar vier staat gelijk aan van 18 naar 2 ( referentiepunt in de software).

- Die 23 zat er wel in; vier keer aan de bovenkant van het wiel vraagt om een andere worp aan de overkant. Dit lukte feilloos ; regelrecht die 23 was bijzonder gericht. Dat soort worpen zijn te herkennen. Heel verstandig dat je het laatst gevallen nummer meepakt !

En nu zul je misschien het principe gaan begrijpen....missie volbracht met de 23 , dus wat gaan we doen?? Juist...... terug naar het vertrouwde beginpunt( ijkpunt) , de 12 ( de hoek van 7 buren , groen links, probeert ie weer te raken...maar verdomd...de bal valt weer te veel uit de richting van 7 buren en rolt door naar de 14....okee, volgende poging ; die is beter , de 22 volstaat in wat de software van plan was, maar er gaat een nieuwe poging gewaagd worden, want dit is niet nauwkeurig genoeg voor een scheefstaande ketel met een sterk afwijkende bias. Nu, na die 22 is het opletten geblazen wanneer de bal weer in de buurt van de 7 sector gaat komen, dan kun je gerust grof  gaan pompen wanneer dat gebeurt. Ondertussen weet de software niet beter om hem maar weer van 22 naar 15 te werpen, dit mislukt....weer wordt gericht; en ja hoor ! hij heeft zijn standaardje weer te pakken , heh he...software doet ondertussen allerlei berekeningen, als dat soort worpen gelukt zijn , dus dan is het als speler verstandig om de laatstgevallen sector rustig te blijven spelen , en af te wachten wanneer de 7 buren in beeld gaat komen...want die gaat komen, op zeker !! 

-En verdomd ; hij blijft hem daar nog een tijd neerleggen ook ! Heerlijk ! wanneer je goed kijkt zie je nu een patroon die ik ook al eerder heb aangegeven , van 4 naar 9 naar 13. Hij flikt het ! Weer ff bij groen rechts (13 buren) blijven hangen, en nu moet je opletten...de volgende poging gaat van start om het ijkpunt te gaan raken....maar hij rolt weer te ver, weer die 14 in, volgende pogingen spreken voor zich...De bal valt in groen links en beland daarna een paar keer vol in het ijkpunt. Katsjingggg!!!

Dit is nou zijn programma, let maar eens op....telkens begint hij met dit reuteltje...het is het herkennen ,alert zijn , en op tijd schofterig de boel volpompen wanneer het ijkpunt weer in zicht komt. Zo kun je winnen !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei babboe:

Wauw ! wat een serie @Donny! Duidelijk dat deze zijn programma aan het afwerken was. Waarom? Die 7 buren zijn het ijkpunt , vanuit daar wordt de ketel 'getest' door de software, bij deze ketel zul je zien dat als de bal in de buurt van die 7 buren valt,: dat ie in negen van de tien gevallen er gewoon weer valt.

- In mijn eerdere posts heb ik al meerdere keren aangegeven dat de machine in vaste patronen gooit; bij de eerste worp is het al feest, van 15 naar 22 buren....Heerlijk !!

-En ja hoor, het eerste ijkpunt is een feit, na die 9 valt de 29, de machine is duidelijk de bal weer in die sector aan het richten, maar mist.... ( gewoon op zijn kop terug in die 9 was de bedoeling, geloof me).

-Nu krijgen we een interessante met die 4, de software besluit om te gaan 'pingpongen' tussen groen links en groen rechts. Gewoon om te richten, oefening dus..... Van 29 naar vier staat gelijk aan van 18 naar 2 ( referentiepunt in de software).

- Die 23 zat er wel in; vier keer aan de bovenkant van het wiel vraagt om een andere worp aan de overkant. Dit lukte feilloos ; regelrecht die 23 was bijzonder gericht. Dat soort worpen zijn te herkennen. Heel verstandig dat je het laatst gevallen nummer meepakt !

En nu zul je misschien het principe gaan begrijpen....missie volbracht met de 23 , dus wat gaan we doen?? Juist...... terug naar het vertrouwde beginpunt( ijkpunt) , de 12 ( de hoek van 7 buren , groen links, probeert ie weer te raken...maar verdomd...de bal valt weer te veel uit de richting van 7 buren en rolt door naar de 14....okee, volgende poging ; die is beter , de 22 volstaat in wat de software van plan was, maar er gaat een nieuwe poging gewaagd worden, want dit is niet nauwkeurig genoeg voor een scheefstaande ketel met een sterk afwijkende bias. Nu, na die 22 is het opletten geblazen wanneer de bal weer in de buurt van de 7 sector gaat komen, dan kun je gerust grof  gaan pompen wanneer dat gebeurt. Ondertussen weet de software niet beter om hem maar weer van 22 naar 15 te werpen, dit mislukt....weer wordt gericht; en ja hoor ! hij heeft zijn standaardje weer te pakken , heh he...software doet ondertussen allerlei berekeningen, als dat soort worpen gelukt zijn , dus dan is het als speler verstandig om de laatstgevallen sector rustig te blijven spelen , en af te wachten wanneer de 7 buren in beeld gaat komen...want die gaat komen, op zeker !! 

-En verdomd ; hij blijft hem daar nog een tijd neerleggen ook ! Heerlijk ! wanneer je goed kijkt zie je nu een patroon die ik ook al eerder heb aangegeven , van 4 naar 9 naar 13. Hij flikt het ! Weer ff bij groen rechts (13 buren) blijven hangen, en nu moet je opletten...de volgende poging gaat van start om het ijkpunt te gaan raken....maar hij rolt weer te ver, weer die 14 in, volgende pogingen spreken voor zich...De bal valt in groen links en beland daarna een paar keer vol in het ijkpunt. Katsjingggg!!!

Dit is nou zijn programma, let maar eens op....telkens begint hij met dit reuteltje...het is het herkennen ,alert zijn , en op tijd schofterig de boel volpompen wanneer het ijkpunt weer in zicht komt. Zo kun je winnen !

Wauw , wat kan ik zeggen @babboe . Jij hebt echt roulette - bloed . De roulette zit in je bloed bedoel ik ...

Als jij zo kan schrijven over het verloop van het spel .... Ben jij misschien een vorig leven Multatuli geweest ?  Of misschien Dostojevski ?  Heb je "de Speler " ooit gelezen ? Of ga je die misschien nog schrijven ?  

Als jij durft te zeggen wat je ziet met een compleet verhaal erbij , dan schroom ik niet mijn nieuwste avontuur hier te plaatsen . Voorlopig even als beeldverhaal . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

tapatalk_1501175947069.thumb.jpeg.2b3938d2f0fe97e4d4880647ce42ebe0.jpeg

tapatalk_1501175958155.thumb.jpeg.bf8fa1361dfd3e270d37abdf1b19b475.jpeg

tapatalk_1501176013472.thumb.jpeg.73054c80fad6c9f13fef499322d33fc4.jpeg

tapatalk_1501176864309.thumb.jpeg.dbf50458c0ca6a672554fd06bef4e8df.jpeg

 

tapatalk_1501176022148.thumb.jpeg.0bb1b34abcb401b881c2a40cb02ae46e.jpeg

Op de G5 Ministar roulette heb ik vorige week gespeeld en deze keer lukte het mij om vóóraf , 5 van de 6 beste nummers ( die in de toekomst zouden gaan vallen ) te voorspellen . 

Alleen de 36 bleef wat achter ( maar was óók winstgevend) . 

Elke keer dat de sector 8-23-11-36-13 viel , verdubbelde ik mijn inzet op deze nummers . Zoals te zien is , vielen de nummers meerdere keren achter elkaar . 

De 0 werd met een hoge inzet gespeeld omdat ik een "voorschouw " had , en wist dat dit nummer met zekerheid zou gaan vallen . ( Voorschouw = ik zag het balletje in het nummer 0 liggen , maar 10 seconden daarna bleek dat nummer 2 was geregistreerd . Ik wreef mijn ogen uit , ik had het balletje met zekerheid in het nummer 0  zien liggen . Daarna erkende ik dat ik een ruimte - tijd verschuiving had geobserveerd  en dat de 0 nog moest gaan vallen ! ) .Een "voorschouw" op de roulette is alleen mogelijk als je open staat voor het onwaarschijnlijke en speelt op een roulette met een vaste timing . De G5 ministar heeft een vaste timing . 

 Ik heb  op de 0  een beetje hoger gespeeld dan gebruikelijk !

Speciaal voor @DeValsspelerpeler heb ik zoveel mogelijk foto's gemaakt van de nummers die in die twee uur vielen . Helaas zie ik een overlap bij de laatste 2 foto's . Let op 31-35-16 . De laatste foto laat de statistiek over 120 draaien zien , dat ik precies de tijd geweest die ik heb besteed aan deze sessie ! 

Statistiek over 120 draaien :

0 viel 7 keer 

13 viel 7 keer 

36 viel 5 keer 

11 viel 6 keer 

30 viel 6 keer . 

8 viel 7 keer.

Ik geloof niet dat deze G5  roulette een afwijking had . Ik geloof dat de roulette random draaide . Toch zou het leuk zijn om een Chi Square test te doen op deze sequentie van getallen. Ik zou dan kiezen voor een 1% onzekerheid . 

Nummers die vielen : 23,9,8,34,10,13,17,0,15,32,14,36,0,35,34,32,8,9,27,0,13,22,32,26,35,30,16,30,30,26,14,16,2,11,3,11,36,33,11,30,9,16,35,31,15,4,0,12,7,31,8,35,20,30,12,3,27,36,29,0,2,24,2,18,19,5,22,15,27,13,10,26,29,21,8,13,18,4,3,32,13,1,31,2

Totaal 85 coups .

Last but not least : de winst was 1800 Euro . Bankroll was teruggezakt naar 6700 . 6700 + 1800 . Nieuwe bankroll € 8500 

 

 

 

 

 

bewerkt door eurobsgame (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei jordi22:

Nu mijn nieuwsgierige vraag wie rijd er al porshe van zijn roulette winsten en wie hoeft niet meer te werken voor zijn geld, omdat die gemiddeld 1 keer per week 1k weghaalt op de roulette?

Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk
 

Fiat Pinda op gas ook goed ?

bewerkt door babboe (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei jordi22:

Nu mijn nieuwsgierige vraag wie rijd er al porshe van zijn roulette winsten en wie hoeft niet meer te werken voor zijn geld, omdat die gemiddeld 1 keer per week 1k weghaalt op de roulette?

Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk
 

Greenwheels auto ook goed ? 

@jordi22 . Je mist het punt . Het zoeken naar het systeem achter de roulette is een geestverruimende ervaring ! Mijn motivatie is kennis , en het gevoel iets geheel nieuws te ontdekken in het leven . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok @eurobsgame, zit toch te wachten tot ik wordt opgehaald, maar het wordt een klusje om het begrijpelijk te omschrijven.

Om te beginnen is de laatste foto een bijzondere ; waar je voorzichtig al een conclusie voor de toekomst uit kan gaan trekken. Straatje 4-5-6 en straatje 19-20-21 zijn nauwelijks in beeld. Dat wordt linksom of rechtsom gecompenseerd, de vraag is alleen wanneer?

Ik zie een bijzonder waterpas staande ketel, waar weinig op zal worden ingegrepen. Dat komt omdat het (doorgaans normale) ijkpunt in elk geval niet bij 7 buren ligt bij deze sessie. Toch mikt ie een paar keer, en dat is een teken dat de randomness moet blijven kloppen, als ik het goed zie , gooit ie hem 4 keer in deze getallenreeks van 12 naar 30 buren of vice versa. Dat is een standaardpatroon om te testen of ie het nog het 'kan'. Van 22 naar 32 is ook gericht , 18 naar 19 ook,in principe raakt ie daar niet zijn doel. En dat ligt op 22/15 , na die 'verdwaalde' 5 tussendoor flikt ie het dan alsnog; 22 naar 15....missie volbracht, alles in kannen en kruiken. Van 18 buren naar 2 buren is maar half half uit de verf gekomen, daar zou ik niet op durven spelen, het heeft er af en toe schijn van dat ie het waarschijnlijk wel probeert, maar dan vind ik 30 buren naar 12 buren en omgekeerd een groter zekerheidje om op te spelen. In principe zat jij met je inzet op de 0 en op 11 buren gebeiteld , want daar lag het 'zwaartepunt'. Bij deze patronen moet je de 6 , de 25 en de 28 heel goed in de gaten blijven houden, die zijn bijzonder uit beeld; duurt dat langer, en je wilt geld gaan verdienen , plus als je toch geen sociaal leven hebt ,( zoals ik hahaha ), dan kun je een paar dagen bij zo een ketel gaan vertoeven en net zo lang wachten tot die 6 , 25 en 28 gaan vallen, meestal volstaat om dan die nummers als topnummer te pompen en met maar 1 buur eromheen te spelen, je kunt feitelijk de software een stap voor zijn om specifiek in de gaten te houden en uit te rekenen hoever ze 'achterlopen' op het gemiddelde van de rest.Blijven ze weg , dan wordt het een heel ander verhaal, je kunt er dan de donder op zeggen dat je zwaar kunt gaan hitten op die nummers , het herkennen van WANNEER is dan de grote sta-in-de-weg...... waar zijn ijkpunt ligt durf ik niet te zeggen, je zou zeggen bij die 30 in de buurt, en dat kan kloppen, omdat hij daar steeds op terugkomt.

Ik had bij deze nummers waarschijnlijk niet echt zwaar gespeeld, en wat jij ook al vermoedde ; ziet het er niet naar uit dat er zwaar op iets gericht werd. Af en toe een 'testertje' (software test de hardware ). En zo te zien voert hij dit toch zo een drie tot vier keer uit. Wat ook opvalt is dat het orfanelli ge-ping -pong weinig gebeurt.Feitelijk is de 'taart' van het wiel onderverdeeld in vier of vijf raakvlakken, die in de bias-instellingen moeten blijven kloppen, die raakvlakken zullen met regelmaat worden opgezocht om het wiel technisch in de gaten blijven houden...en nu wordt er aangebeld, ik ga naar Frankrijk , weet niet wabbeer terugv greetz !

bewerkt door babboe (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei babboe:

Ok @eurobsgame, zit toch te wachten tot ik wordt opgehaald, maar het wordt een klusje om het begrijpelijk te omschrijven.

Om te beginnen is de laatste foto een bijzondere ; waar je voorzichtig al een conclusie voor de toekomst uit kan gaan trekken. Straatje 4-5-6 en straatje 19-20-21 zijn nauwelijks in beeld. Dat wordt linksom of rechtsom gecompenseerd, de vraag is alleen wanneer?

Ik zie een bijzonder waterpas staande ketel, waar weinig op zal worden ingegrepen. Dat komt omdat het (doorgaans normale) ijkpunt in elk geval niet bij 7 buren ligt bij deze sessie. Toch mikt ie een paar keer, en dat is een teken dat de randomness moet blijven kloppen, als ik het goed zie , gooit ie hem 4 keer in deze getallenreeks van 12 naar 30 buren of vice versa. Dat is een standaardpatroon om te testen of ie het nog het 'kan'. Van 22 naar 32 is ook gericht , 18 naar 19 ook

Ik zie graag deze uitleg in het echt met als resultaat een handpay. Zoals eerder gezegd als je dit lukt samen met mij erbij draag ik je terug naar de auto. En je moet weten ik ben een smal mannetje ( 60 kilo ) van 1.75 dus dat wordt een hele opgave, maar ik heb het ervoor over !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei babboe:

Ok @eurobsgame, zit toch te wachten tot ik wordt opgehaald, maar het wordt een klusje om het begrijpelijk te omschrijven.

Om te beginnen is de laatste foto een bijzondere ; waar je voorzichtig al een conclusie voor de toekomst uit kan gaan trekken. Straatje 4-5-6 en straatje 19-20-21 zijn nauwelijks in beeld. Dat wordt linksom of rechtsom gecompenseerd, de vraag is alleen wanneer?

Ik zie een bijzonder waterpas staande ketel, waar weinig op zal worden ingegrepen. Dat komt omdat het (doorgaans normale) ijkpunt in elk geval niet bij 7 buren ligt bij deze sessie. Toch mikt ie een paar keer, en dat is een teken dat de randomness moet blijven kloppen, als ik het goed zie , gooit ie hem 4 keer in deze getallenreeks van 12 naar 30 buren of vice versa. Dat is een standaardpatroon om te testen of ie het nog het 'kan'. Van 22 naar 32 is ook gericht , 18 naar 19 ook,in principe raakt ie daar niet zijn doel. En dat ligt op 22/15 , na die 'verdwaalde' 5 tussendoor flikt ie het dan alsnog; 22 naar 15....missie volbracht, alles in kannen en kruiken. Van 18 buren naar 2 buren is maar half half uit de verf gekomen, daar zou ik niet op durven spelen, het heeft er af en toe schijn van dat ie het waarschijnlijk wel probeert, maar dan vind ik 30 buren naar 12 buren en omgekeerd een groter zekerheidje om op te spelen. In principe zat jij met je inzet op de 0 en op 11 buren gebeiteld , want daar lag het 'zwaartepunt'. Bij deze patronen moet je de 6 , de 25 en de 28 heel goed in de gaten blijven houden, die zijn bijzonder uit beeld; duurt dat langer, en je wilt geld gaan verdienen , plus als je toch geen sociaal leven hebt ,( zoals ik hahaha ), dan kun je een paar dagen bij zo een ketel gaan vertoeven en net zo lang wachten tot die 6 , 25 en 28 gaan vallen, meestal volstaat om dan die nummers als topnummer te pompen en met maar 1 buur eromheen te spelen, je kunt feitelijk de software een stap voor zijn pm specifiek in de gaten te houden en uit te rekenen hoever ze 'achterlopen' op het gemiddelde van de rest

Dacht dat je alleen verstand van de G3 had, maar de G5 ken je ook al!!!

ga zo door @babboe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.