Spring naar bijdragen

Casino Claim


Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Op 28-8-2024 om 20:30 zei Mafkees69:

Ik heb precies dezelfde mail ontvangen. Ze gaan vroeg of laat betalen. Karma is a bitch.

Ik heb dezelfde mail ontvangen. Maar hoe kom ik (of een advocaat) er nu achter dan om hoeveel geld het gaat? Als ze de boot afhouden schiet het natuurlijk niet op of kunnen ze gedwongen worden? Hoezo Maltese wet die dat verbiedt? Het wordt ook steeds gekker dit 😂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Henk87:

Hier ook dezelfde mail van Unibet gehad.

Wel van Bwin (Bwin, premium & Partycasino) netjes 3 excel bestanden ontvangen met al mijn activiteiten. 

erg confronterend....

Heel goed dat voor iedereen duidelijk wordt welke partijen serieus omgaan met data aanvragen, en welke partijen zoals Unibet zich weer eens kinderachtig schuil houden achter corrupte wetgeving. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei retep32:

kun  niet via je bank afschriften deze informatie achterhalen ? 

Je zou dit kunnen achterhalen langs deze weg, als Unibet het wil weerleggen moeten ze met je data komen 😂 of aan de rechter uitleggen dat ze zich niet aan je data Request willen houden. Ze werken zichzelf hier mee tegen, kat in het nauw maakt rare sprongen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Coco100:

Je zou dit kunnen achterhalen langs deze weg, als Unibet het wil weerleggen moeten ze met je data komen 😂 of aan de rechter uitleggen dat ze zich niet aan je data Request willen houden. Ze werken zichzelf hier mee tegen, kat in het nauw maakt rare sprongen.

 

Ik heb dus alle deposits en withdrawals mailtjes nog vanaf 2008 met mijn email account. Het is echt monnikenwerk, maar daarmee zou ik ook een geschatte balans kunnen maken, laat ze dan maar zelf aantonen dat het meer of minder is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 4-9-2024 om 16:29 zei Henk87:

Ik heb dus alle deposits en withdrawals mailtjes nog vanaf 2008 met mijn email account. Het is echt monnikenwerk, maar daarmee zou ik ook een geschatte balans kunnen maken, laat ze dan maar zelf aantonen dat het meer of minder is. 

Gewoon alle deposits optellen, uitbetalingen achterwege laten.. dat is hun taak 😉 tenzij ze aan de rechter willen uitleggen dat ze de het geëiste bedrag te hoog is omdat ze zelf geen gegevens willen verstrekken die de eindbalans duidelijk maken.

Ze proberen het starten van zaken uit te stellen, that's it

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Reactie van Boomerang.bet

 

As we are not based in the Netherlands, the laws of the Netherlands do not apply to us. Thus, it is up to us to decide whether to refund deposits or not. From our point of view, we are not obliged to refund anything in this case. Furthemore, you have violated the Terms and Conditions on our website (restricted territories) and somehow managed to register and deposit funds to your game account, you were aware of all the risks involved. You are abusing our rights because, based on your logic, almost anyone from your country can simply register on our site using VPN or other prohibited methods, lose all their money and complain if they lose their funds. In other words, you are engaging in activities that are inherently intended to cause losses to our casino and we have the right to defend ourselves against your misconduct at our discretion. If you know about such provisions in the law, then according to your logic, you should not have registered on our site, because in this case you are a violator and according to the Netherlands legislation, with all the ensuing consequences for you including fines etc.

 

Should you require any further assistance, don't hesitate to contact us anytime!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Mafkees69:

 

Reactie van Boomerang.bet

 

As we are not based in the Netherlands, the laws of the Netherlands do not apply to us. Thus, it is up to us to decide whether to refund deposits or not. From our point of view, we are not obliged to refund anything in this case. Furthemore, you have violated the Terms and Conditions on our website (restricted territories) and somehow managed to register and deposit funds to your game account, you were aware of all the risks involved. You are abusing our rights because, based on your logic, almost anyone from your country can simply register on our site using VPN or other prohibited methods, lose all their money and complain if they lose their funds. In other words, you are engaging in activities that are inherently intended to cause losses to our casino and we have the right to defend ourselves against your misconduct at our discretion. If you know about such provisions in the law, then according to your logic, you should not have registered on our site, because in this case you are a violator and according to the Netherlands legislation, with all the ensuing consequences for you including fines etc.

 

Should you require any further assistance, don't hesitate to contact us anytime!

We hebben het faillissement van Casbit Group aangevraagd.

 Ik verwacht dat ze failliet verklaard worden (in december dit jaar).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.