Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo Jacks
Jacks.nl

Tot €250,- bonus!

Logo Unibet
Unibet

€50,- aan Free Spins

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst
35 minuten geleden zei Zorro1:

Inversteerders/financiers stoppen hier miljoenen in. Die gaan er voor zorgen dat Bill 55 geen stand houd.  Die geven het echt niet zomaar op.  Al zal Unibet vertrekken uit Nederland dat maakt niks uit. 

Bill 55 inderdaad ik zei ergens Bill 21.

Onderschat de koppigheid en geldlust van de Maltesers niet. 

Het zal hoe dan ook een tijd duren. Momenteel is het voornamelijk speculeren waarbij claimers een heel positief beeld hebben over geld terugkrijgen en een groep `anti-claim"er anders over denkt!

Het topic blijft zo wel in leven!

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst (bewerkt)
3 uur geleden zei LuukFOD:

Ik weet niet of je beetje interessant aan het doen bent hier. Maar ik geef aan dat stars niets doet in nl. Net als betsson. En Unibet wel.

Dat Unibet dus kans heeft een vergunning te verliezen en de andere twee niet. 

Als je nadenkt dan snap je dat een vergunning in Nederland hebben om kansspelen aan te bieden een beweegreden kan zijn om wel tot uitbetaling over te gaan. 

En dan is de nl markt zo kut voor aanbieders dat ze toch vertrekken. En Loonstein en co centjes binnen. Investeerders en gedupeerden niets.

Twijfel zelf aan het gegeven dat Unibet.eu een ander losstaand bedrijf was dan Unibet.nl Moet tegelijkertijd bekennen dat ik geen idee heb hoe de constructie en opbouw van Unibet eruit zag voor en ziet na de opheffing van Unibet.eu

Weet dus niet of deze juridisch gezien causaal met elkaar in verband mogen worden gebracht m.b.t. de afgegeven vergunning in NL.

Ben na 159 pagina’s aan discussie materiaal in dit topic toch wel erg benieuwd wie er op voorhand gelijk heeft gehad zodra er een definitief onherroepelijke uitspraak ligt.

Zie maar al te graag een poll tegemoet m.b.t de definitieve uitkomst van deze discussie. 

Tot zo ver krijgen zowel meerdere voor en tegenstanders deels gelijk wat mij betreft.

Dus de waarheid en uitkomst ligt denk in het midden. MAND

bewerkt door KingAce
Geplaatst
18 minuten geleden zei KingAce:

Twijfel zelf aan het gegeven dat Unibet.eu een ander losstaand bedrijf was dan Unibet.nl Moet tegelijkertijd bekennen dat ik geen idee heb hoe de constructie en opbouw van Unibet eruit zag voor en ziet na de opheffing van Unibet.eu

Weet dus niet of deze juridisch gezien causaal met elkaar in verband mogen worden gebracht m.b.t. de afgegeven vergunning in NL.

Ben na 159 pagina’s aan discussie materiaal in dit topic toch wel erg benieuwd wie er op voorhand gelijk heeft gehad zodra er een definitief onherroepelijke uitspraak ligt.

Zie maar al te graag een poll tegemoet m.b.t de definitieve uitkomst van deze discussie. 

Tot zo ver krijgen zowel meerdere voor en tegenstanders deels gelijk wat mij betreft.

Dus de waarheid en uitkomst ligt denk in het midden. MAND

Unibet eu was onder de naam Trannel LTD maar was wel gewoon onderdeel van kindred. Maar als werknemer werkte je voor Trannel.

Fjd heeft onlangs kindred overgenomen. Weet niet of Trannel LTD nog bestaat.

Geplaatst
7 hours ago, Zorro1 said:

Dit gaat zeker jaren duren.  Maar kan ook zijn dat ze met de meeste een schikking willen van 50%. Daarom wacht ik met tekenen totdat de hoge raad heeft gesproken.  Ook dan heb je wel een advocaat nodig maar dat hoeft niet met een dure zoals Loonstein.  En je houd zelf die 40% in de zak die je anders na een financier brengt.  

Rente die je ontvangt dekt die 40% voor een groot deel.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.