Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

100 Gratis spins!


Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

Vandaag heb ik gegevens ontvangen van Bwin met betrekking tot mijn storting- en cashoutgeschiedenis. Helaas heb ik gemerkt dat er veel dingen niet kloppen in de verstrekte informatie.

Hier zijn enkele punten die mij opvielen:

  1. High Stake Bets:

    • Er ontbreken een aantal high stake bets in de gegevens. Gelukkig heb ik destijds screenshots gemaakt van deze bets, zodat ik kan aantonen dat ze wel degelijk hebben plaatsgevonden.
  2. Accumulator Bets:

    • Mijn accumulator bets staan er niet tussen, wat ik ook erg vreemd vind.
  3. Algemene Vermoedens:

    • Ik heb het sterke vermoeden dat Bwin informatie en gegevens weghaalt of aanpast om de cijfers anders te laten lijken dan ze werkelijk zijn.

Mijn advies aan iedereen is om, mocht je soortgelijke gegevens van Bwin ontvangen, deze grondig na te kijken. Zoek ook naar eventuele oude screenshots of andere bewijzen die je kunt hebben van je bets en transacties. Het lijkt erop dat ze niet zorgvuldig omgaan met onze gegevens en het is belangrijk om dit aan te kunnen tonen.

Geplaatst
12 uur geleden zei Denise0031:

Ik heb net gelezen op rechtspraak.nl dat de lopende kansspelzaak verzet zijn naar 2april 2025. Voor die tijd moet de hoge raad een uitspraak hebben gedaan. 

 

Pfoe dat duurt nog wel even 😔

Heb je een link naar dat artikel.  
Kon het niet vinden. 
bedankt alvast 

Geplaatst
On 7/16/2024 at 3:34 PM, Echtbert said:

Hi allemaal,

Dit forumtopic is heel waardevol geweest en heeft erg veel informatie voor iemand die zich wil inlezen in hoe het werkt om online gokverliezen terug te claimen. Met de tijd wordt het alleen wel wat onoverzichtelijk en aangezien het hele juridische proces nog wel een aantal jaar gaat duren lijkt het me handig om het te structureren.

Ik heb een community website gemaakt waar we alle informatie bij kunnen houden: https://gokgeld-terug.github.io/

Het staat op github zodat iedereen er aan kan bijdragen en het inzichtelijk is wanneer welke wijzigingen zijn gemaakt. Als je een wijziging wil voorstellen (nieuwe informatie, nieuw overzicht, etc..) dan kan je via github een voorstel indienen op https://github.com/gokgeld-terug/gokgeld-terug.github.io/issues/new?assignees=&labels=wijziging,inzending&projects=&template=wijziging-indienen.yml&title=[Wijziging]+Beschrijf+de+wijziging

Wat denken jullie hiervan?

image.png.9c9ad31cd67aea854f4b1654d03fcf8d.png

Dit is echt een hele chille website, kudo's naar degene die het heeft gemaakt. Kan iedereen gwn aanpassingen maken op de website ? 

Geplaatst
15 uur geleden zei Foxcon:

Vandaag heb ik gegevens ontvangen van Bwin met betrekking tot mijn storting- en cashoutgeschiedenis. Helaas heb ik gemerkt dat er veel dingen niet kloppen in de verstrekte informatie.

Hier zijn enkele punten die mij opvielen:

  1. High Stake Bets:

    • Er ontbreken een aantal high stake bets in de gegevens. Gelukkig heb ik destijds screenshots gemaakt van deze bets, zodat ik kan aantonen dat ze wel degelijk hebben plaatsgevonden.
  2. Accumulator Bets:

    • Mijn accumulator bets staan er niet tussen, wat ik ook erg vreemd vind.
  3. Algemene Vermoedens:

    • Ik heb het sterke vermoeden dat Bwin informatie en gegevens weghaalt of aanpast om de cijfers anders te laten lijken dan ze werkelijk zijn.

Mijn advies aan iedereen is om, mocht je soortgelijke gegevens van Bwin ontvangen, deze grondig na te kijken. Zoek ook naar eventuele oude screenshots of andere bewijzen die je kunt hebben van je bets en transacties. Het lijkt erop dat ze niet zorgvuldig omgaan met onze gegevens en het is belangrijk om dit aan te kunnen tonen.

Heb mijn gegevens van bwin en partypoker ontvangen, maar het is wachtwoord beveiligd. weet je waar ik een telefoonnummer kan vinden of livechat in kan gaan?

Geplaatst (bewerkt)
23 hours ago, Bambie said:

Hoi allemaal,

Ik heb met belangstelling jullie berichten gelezen. Al deze claims gaan over de illegale periode tot 2021. In deze periode heb ik zelf ook verliezen gemaakt.

Misschien dat dit niet bedoeld is voor dit topic, maar ik vroeg mij af of er ook mensen zijn die grote bedragen zijn verloren sinds de legalisering. Zo ja, dan zou ik daar graag mee in contact komen.

Ik heb namelijk bij meerdere legale casino's niks gemerkt van enige zorgplicht. Zo heb ik bij één casino in 4 maanden tijd 30.000 verloren. Ik zat dagelijks op het maximale limiet van 8 uur per dag (en deed ook veel stortingen). Uiteindelijk kreeg ik een mail met een verzoek voor inkomensverklaring, aangezien ze witwassen vermoedde. Geen enkel telefoontje met de vraag of het wel goed met mij ging. Sterker nog, ik kan nog steeds inloggen en gokken.

Bij een ander casino in totaal 70.000 verloren. Ook hier speelde ik het maximale limiet van 8 uur per dag. Ik verloor 24000 in 2 maanden, de maand erna kreeg ik een mailtje dat ik mijn limieten zou kunnen aanscherpen (algemene mail). Ik speelde door, ik verloor gemiddeld 6000 per maand. In de tussentijd kreeg ik een eigen accountmanager toegewezen. Iedere week ontving ik een bonus van 250-500eu per week. 1x rondspelen en het was van mij. Recentelijk heb ik ook bij hun al mijn gegevens opgevraagd (waar ik eerst ook geen reacties op kreeg). Inmiddels heb ik daar al ruim een half jaar niet gegokt. En nu ineens is mijn account geblokkeerd, zonder opgaaf van reden of wat dan ook. 

Even ter verduidelijking: dit zijn casino's met een Nederlandse licentie. Natuurlijk kun je zelf je limieten kiezen etc. Maar in de illegale periode voor 2021, ben ik onbewust verslaafd geraakt of was het in elk geval al te erg getriggerd, waardoor ik de limieten bij deze casino's al (te) hoog had ingesteld. 

Ik moet zeggen dat er vanuit mijn ervaring ook één casino is die zijn zorgplicht wel goed handhaafd. Daar logde ik dagelijks in, heb misschien max 100 gestort daar, maar ben wel geblokkeerd. 

Nu weet ik dat er een opa een Bingogoal aanklaagt, omdat zijn kleinzoon daar een half miljoen heeft vergokt. Ik ben van plan om contact te zoeken met zijn advocaat. Verder gaf Goldenstein in hun standaardmail aan geen vorderingen aan te nemen voor veliezen die zijn geleden nadat het casino een licentie heeft verkregen, omdat ze nog niet genoeg mankracht hebben om dit soort zaken aan te nemen. Loonstein had verder niet gereageerd op mijn mail.

Mochten jullie nog meer soortgelijke ervaringen hebben, dan hoor ik ze graag.

 

 

 

 

Ik heb namelijk bij meerdere legale casino's niks gemerkt van enige zorgplicht. Zo heb ik bij één casino in 4 maanden tijd 30.000 verloren. Ik zat dagelijks op het maximale limiet van 8 uur per dag (en deed ook veel stortingen). Uiteindelijk kreeg ik een mail met een verzoek voor inkomensverklaring, aangezien ze witwassen vermoedde. Geen enkel telefoontje met de vraag of het wel goed met mij ging. Sterker nog, ik kan nog steeds inloggen en gokken.

Bij een ander casino in totaal 70.000 verloren. Ook hier speelde ik het maximale limiet van 8 uur per dag. Ik verloor 24000 in 2 maanden, de maand erna kreeg ik een mailtje dat ik mijn limieten zou kunnen aanscherpen (algemene mail). Ik speelde door, ik verloor gemiddeld 6000 per maand. In de tussentijd kreeg ik een eigen accountmanager toegewezen. Iedere week ontving ik een bonus van 250-500eu per week. 1x rondspelen en het was van mij.

Dat soort bedragen zou niet zonder meer moeten kunnen i.p.v. dat ze inzien dat je iemand bent die probleemgokker is/verslaafd bent en dat je eerst moet aantonen dat je dat kunt missen geven ze je een accountmanager die er op toe ziet dat ze je vooral aan het storten houden.

Zou help je mensen wel de vernieling in. Dat zou zo niet moeten kunnen. Ben je inmiddels wel gestopt met gokken online?

bewerkt door ongeldige gebruikersnaam
Geplaatst
16 hours ago, Foxcon said:

Vandaag heb ik gegevens ontvangen van Bwin met betrekking tot mijn storting- en cashoutgeschiedenis. Helaas heb ik gemerkt dat er veel dingen niet kloppen in de verstrekte informatie.

Hier zijn enkele punten die mij opvielen:

  1. High Stake Bets:

    • Er ontbreken een aantal high stake bets in de gegevens. Gelukkig heb ik destijds screenshots gemaakt van deze bets, zodat ik kan aantonen dat ze wel degelijk hebben plaatsgevonden.
  2. Accumulator Bets:

    • Mijn accumulator bets staan er niet tussen, wat ik ook erg vreemd vind.
  3. Algemene Vermoedens:

    • Ik heb het sterke vermoeden dat Bwin informatie en gegevens weghaalt of aanpast om de cijfers anders te laten lijken dan ze werkelijk zijn.

Mijn advies aan iedereen is om, mocht je soortgelijke gegevens van Bwin ontvangen, deze grondig na te kijken. Zoek ook naar eventuele oude screenshots of andere bewijzen die je kunt hebben van je bets en transacties. Het lijkt erop dat ze niet zorgvuldig omgaan met onze gegevens en het is belangrijk om dit aan te kunnen tonen.

Dat vermoeden had ik ook al toen ik mijn informatie van hen ontving.

Geplaatst

Ik heb ook de gegevens van Partypoker / Bwin ontvangen. Krijg de bestanden alleen niet gedownload, ook niet met het wachtwoord dat ik van ze heb gekregen. Welk e-mailadres gebruik je om in te loggen? Heb er al 2 geprobeerd die ik ooit gebruikt heb, maar blijf melding krijgen over “ongeldige inlogggevens”. 
 

Ik heb het wachtwoord overigens via de live chat opgevraagd. Help pagina is nog bereikbaar voor Nederlanders. 

Geplaatst
Op 17-7-2024 om 13:08 zei Zurkel:

Even een zipbestandje van maken! De grote van mijn bestand bedroeg 211mb en dat is ook gelukt.

Dit is helaas ook niet gelukt. Wat doe je uiteindelijk met het zip bestandje? Ik heb het PDF bestand al gecomprimeerd naar 21 MB namelijk, maar krijg de data op geen enkele manier in Excel. Niet vanuit het pDF gekopieerd, niet geconverteerd via een tool of niet geïmporteerd via gegevens in Excel. 

Geplaatst
3 minutes ago, Kip said:

Dit is helaas ook niet gelukt. Wat doe je uiteindelijk met het zip bestandje? Ik heb het PDF bestand al gecomprimeerd naar 21 MB namelijk, maar krijg de data op geen enkele manier in Excel. Niet vanuit het pDF gekopieerd, niet geconverteerd via een tool of niet geïmporteerd via gegevens in Excel. 

vanuit excel zelf openen geprobeerd?

Geplaatst
2 uur geleden zei Saul Goodman:

Heb mijn gegevens van Bwin en partypoker ontvangen, maar het is wachtwoord beveiligd. weet je waar ik een telefoonnummer kan vinden of livechat in kan gaan?

Unfortunately, as we have previously communicated, we cannot share the password here in this email, for security reasons. Therefore, we kindly advise you to contact us via phone on 00-800-72789100 between 15:00 and 00:00 CET, and we will make sure that you get the correct password so you can access the document.

Geplaatst

Hallo iedereen, met veel belangstelling heb ik de afgelopen tijd dit forum en nieuwsberichten over dit onderwerp gelezen. Zelf heb ik tussen 2018 en 2022 ca. €25.000-€30.000 verloren op goksites, waarvan veruit het grootste deel op Pokerstars. Dat bedrag zal voor velen hier klinken als "niet veel", maar dat was het voor mij op dat moment zeker wel als 19-24 jarige zonder vaste baan.

Uit eigen ervaring kan ik zeker zeggen dat Pokerstars het niet zo nauw heeft genomen met het welzijn van haar klanten. Om maar een voorbeeld te noemen: om mijn stortingslimiteten te verdubbelen, hoefde ik alleen maar een verzoek naar de klantenservice te sturen en binnen enkele minuten was het geregeld. Zonder vragen, zonder dat ik een inkomensverklaring o.i.d. moest aanleveren en bovendien was dit kort nádat ik een periode van enkele maanden zelfuitsluiting had gehad. Ik had dus al bij Pokerstars bekend moeten staan als een "probleemgokker". 

Daarnaast was er een duidelijk verschil in de kwaliteit van de klantenservice tussen bedragen opnemen en storten. Om geld te storten hoefde je account niet eens geverifieerd te zijn, dat kon onmiddellijk na het aanmaken. Pas bij het opnemen van geld moest ik documenten aanleveren om mijn account te verifiëren. Op zich is daar natuurlijk niets mis mee, maar vanaf dat moment verliep de communicatie vaak erg stroef. Er werd gevraagd om dezelfde documenten die ik kort daarvoor al op hun verzoek had aangeleverd, reacties lieten beduidend langer op zich wachten dan bij vragen over stortingen en bovendien waren ze dan vaak geschreven in gebrekkig Engels. Bij andere goksites, zoals Unibet, moest ik eerst het verificatieproces doorlopen bij het aanmaken van mijn account en ging daarna opnemen net zo vlot als storten. Een stuk professioneler en respectvoller naar de klant toe, moet ik zeggen.
(N.B. bij opnames heb ik het dan wel over wat "grotere" bedragen. Opnames van zeg onder de €1000 verliepen vaak wel vlot)

Ik wil ze zeker geen oplichters noemen, maar één ding was voor mij duidelijk: Pokerstars was veel blijer om je geld aan te nemen dan om het terug te geven. Mede omdat Pokerstars praktisch een monopolie had op de markt (er waren slechts enkele, veel kleinere concurrenten) hebben zij met veel dingen weg kunnen komen.

Natuurlijk zou het te makkelijk zijn om alle schuld bij de gokbedrijven neer te leggen, dat kan en wil ik dan ook niet doen. Uiteindelijk ben ik, net als elke andere gokker, zelf degene die het geld heeft gestort en verspeeld. Maar tegelijkertijd ben ik het niet eens met de mensen die op dit forum posten dat we het "maar moeten accepteren" en het min of meer triest noemen om je geld terug te willen van de goksites. Dat vind ik te ongenuanceerd, mede om de redenen die ik hierboven heb genoemd. Ik heb zeker geen medelijden met Pokerstars en elke cent die ik nog van ze terug kan krijgen, zal ik met beide handen aannemen. Iedereen die er hetzelfde in staat in zijn/haar eigen situatie, begrijp ik dan ook helemaal. Met die boodschap wil ik graag voor het eerst een post maken op dit forum 😀

Geplaatst
12 uur geleden zei Heissenberg:

Iemand ervaring met een casino waar jullie beide er zijn uitgekomen zonder tussenkomst van een advocaat of dergelijke? 

Ja ik ben tot een deels terugbetaling gekomen met Lala.bet. 20K vergokt, 7K+ terug gehad, na 10 werkdagen te hebben gewacht🙌🙏

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.