Spring naar bijdragen

Ludieke loterij via sponsor actie, win een AUDI


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Ja leuk ik gooi er ook wel wat tientjes tegen aan.

Aangezien deze actie getoetst is aan en in overeenstemming met de promotionele gedragscode Kansspelen, is de waarde van de prijzen gepubliceerd.

Van de website van de voetbalvereniging:

De hoofdprijs? Een Audi A5 Sportback ter waarde van ruim €58.000!...

De hoofdprijs is een splinternieuwe Audi A5 Sportback. Deze wordt mede mogelijk gemaakt door Van den Brug. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minutes ago, Budgetvrouw said:

Haha geweldige actie! Ben trouwens wel benieuwd wie de kansspelbelasting gaat betalen over de waarde van de Audi A5...

Dan vraag je dat even op? 

Aangezien de actie in overeenstemming met de gedragscode promotionele Kansspelen is, geldt artikel 7 daarvan: de algemene voorwaarden moeten gratis beschikbaar gesteld worden en op eenvoudige wijze te raadplegen, en bevatten de informatie over inhouding van kansspel belasting.

Als ik er naar mag raden: de winnaar moet deze betalen en je krijgt de auto pas na betaling van de kansspelbelasting?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan vraag je dat even op? 
Aangezien de actie in overeenstemming met de gedragscode promotionele Kansspelen is, geldt artikel 7 daarvan: de algemene voorwaarden moeten gratis beschikbaar gesteld worden en op eenvoudige wijze te raadplegen, en bevatten de informatie over inhouding van kansspel belasting.
Als ik er naar mag raden: de winnaar moet deze betalen en je krijgt de auto pas na betaling van de kansspelbelasting?
Precies, dat laatste dacht ik ook al. Dus €17.110 (29,5%) + €9,78 voor een Audi A5.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei Peppi:

Super leuk actie, een mooie voetbalclub uit hartje Friesland. Wekt mij toch wel de nieuwsgierigheid hoe ze het voor elkaar krijgen zo'n geweldig mooie prijs aan te bieden. Ik heb een lot gekocht, je weet het nooit!! 😀

Ik heb ook geld overgemaakt, echter nog niks ontvangen. Ik moest ze mailen, heb ik dus gedaan. Wordt vervolgd...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Peppi:

Super leuk actie, een mooie voetbalclub uit hartje Friesland. Wekt mij toch wel de nieuwsgierigheid hoe ze het voor elkaar krijgen zo'n geweldig mooie prijs aan te bieden. Ik heb een lot gekocht, je weet het nooit!! 😀

Uiteindelijk is dit niet zo moeilijk en/of duur.

De verkoopwaarde is natuurlijk €58.000, maar de inkoop is een stuk lager. Dat scheelt al.

Daarnaast kan het autobedrijf de prijs direct van zijn winst afboeken, omdat het gewoon gaat om een zakelijke sponsoring richting de voetbalclub. 

Ik kan hier nog een aantal mooie verhalen neerzetten over goede doelen donaties, voedselbankdonaties etc. Maar dat hoort niet thuis in dit topic.

Ik ga sowieso ook een lootje kopen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 23-5-2023 om 11:35 zei Solidagio:

Vooralsnog niet gelukt. Ook niet bij spam. Eerst maar even de reactie van mijn mail afwachten. Ik heb vaker meegedaan, ging altijd probleemloos.

Update. Via mijn "normale" emailadres lukte het niet. Is me één keer eerder overkomen. Mails van Cool Blue komen niet aan op mijn emailadres. Dus nu ook maar weer een ander emailadres gebruikt. Nu die Audi nog even winnen natuurlijk! 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-5-2023 om 17:54 zei Solidagio:

Update. Via mijn "normale" emailadres lukte het niet. Is me één keer eerder overkomen. Mails van Cool Blue komen niet aan op mijn emailadres. Dus nu ook maar weer een ander emailadres gebruikt. Nu die Audi nog even winnen natuurlijk! 😉

Duurde bij ons ook even, maar inmiddels hebben we de bevestiging ook keurig ontvangen. Moest er ook even achteraan mailen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.