Spring naar bijdragen

Ludieke loterij via sponsor actie, win een AUDI


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

13 uur geleden zei Solidagio:

Dus die charme sloeg op @Chuckmeister zelf? 😉

Beetje hautain om dat te bevestigen...haha

2 uur geleden zei TheGallant:


Geen weer om in een gokhal te zitten joh!

Zelfs te warm voor de afleggers...haha

13 uur geleden zei MrT:


Maar je wint al een Audi dus die of je al niet meer te kopen en ik denk dat @Chuckmeister het gewoon gezellig vind om met meerdere te gaan gokken

Lekker gokken en ontspannen.... ik ben voor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...
Wie o wie heeft de audi gewonnen?? Enja! Ik ben ook benieuwd naar dat sponsorbord! 
oohhh lees nu dat 31 juli pas de uitreiking is.. dit is wel de langste loterij ooit!  Nog even een klein maandje geduld dus!
Spanning wordt opgebouwd. Zag wel dat je ook kunt gaan voor het geld i.p.v de auto. Wat zouden jullie doen? Ik meen iets van 46k voor dit exemplaar. 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei TheGallant:
Op 2-7-2023 om 11:10 zei Lady_Diamond:
Wie o wie heeft de audi gewonnen?? Enja! Ik ben ook benieuwd naar dat sponsorbord! emoji184.png
oohhh lees nu dat 31 juli pas de uitreiking is.. dit is wel de langste loterij ooit!  Nog even een klein maandje geduld dus!

Spanning wordt opgebouwd. Zag wel dat je ook kunt gaan voor het geld i.p.v de auto. Wat zouden jullie doen? Ik meen iets van 46k voor dit exemplaar. 

Op de site staat dat de audi zelfs 58k waard is.

Ik zou dan toch voor het geld gaan... Benzine is veel te duur tegenwoordig..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.