Spring naar bijdragen

Eerste OneTime huwelijk aanstaande?


Aanbevolen berichten

er lijkt iets heel moois en romantisch op te bloeien tussen twee forum leden op OneTime.nl

mogelijk zal komend weekend op de toer de vlam volledig overslaan en hebben we meteen 50 getuigen voor het huwelijk van het jaar?

de eerste gelukswensen mogen hier reeds geplaatst worden. Vanuit OneTime zijn we enorm trots dat we deze twee tortelduifjes bij elkaar hebben kunnen brengen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 jaar later...

Misschien kunnen we er een gokelement aan toevoegen. Dan past het op deze website.

1. Wanneer wordt er voor het eerst gekust

2. Volgt er een tweede kus

3. Komt er een liefdesbaby

4. .........

@Gertjan_De_Meern als je a.s. zaterdag € 1000,00 ongemerkt overhandigd, kunnen de eerste twee weddenschappen wel beïnvloed worden. Aangaande nummer drie neem ik geen weddenschappen aan.

Nummer vier.....afwachten lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien kunnen we er een gokelement aan toevoegen. Dan past het op deze website.

1. Wanneer wordt er voor het eerst gekust

2. Volgt er een tweede kus

3. Komt er een liefdesbaby

4. .........

@Gertjan_De_Meern als je a.s. zaterdag € 1000,00 ongemerkt overhandigd, kunnen de eerste twee weddenschappen wel beïnvloed worden. Aangaande nummer drie neem ik geen weddenschappen aan.

Nummer vier.....afwachten lijkt me.

Haha, ik ben er zaterdag niet bij, anders had ik het graag gedaan  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

> @Wizard_of_Oz zei:

> JackPot : de geest is dermate complex dat zij in staat is om een mens in staat te stellen om verbeeldingen tot werkelijkheid te verheffen. Ik zeg dat je "rigged" bent.

>

> Eigenlijk ook wel grappig dat het kansspel van deze twee tortelduifjes je zo kunnen boeien o:)

Nou het was voornamelijk dat bijna elk topic op onetime een liefdesspel werd tussen die twee tortelduifjes. Ik dacht ik gun ze een eigen topic

Link naar opmerking
Deel via andere websites

TheMikeyx zei:

Misschien kunnen we er een gokelement aan toevoegen. Dan past het op deze website.

1. Wanneer wordt er voor het eerst gekust

2. Volgt er een tweede kus

3. Komt er een liefdesbaby

4. .........

1. Zaterdag

2. Ja, en dat niet alleen

3. Nee, dat verpest de hete nachten

Hoeveel kan ik inzetten?

jouw budget kennende: € 10,00. Odds 2:1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

TheMikeyx zei:

Misschien kunnen we er een gokelement aan toevoegen. Dan past het op deze website.

1. Wanneer wordt er voor het eerst gekust

2. Volgt er een tweede kus

3. Komt er een liefdesbaby

4. .........

1. Zaterdag

2. Ja, en dat niet alleen

3. Nee, dat verpest de hete nachten

Hoeveel kan ik inzetten?

jouw budget kennende: € 10,00. Odds 2:1

Pfoe, dat zijn wel slechte odds hoor. En voor zo'n leuke inzet wil ik best mn creditcard trekken hoor.. Je weet wat ze zeggen: Sommige dingen kan je niet kopen, voor de rest is er mastercard <3 :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

JackPot zei:

Creditcard? Je hebt toch geen werk :(. Het is niet goed als banken tegenwoordig creditcards uitgeven aan studenten.

Pas op @TheMikeyx met creditcards, duurste schulden die er zijn.

Heb al zeker 2 jaar een creditcard :) Best handig hoor, koop dr alles mee. Is t ook langer mee verzekerd dan. En ik kan via de mobiele app direct met 1 klik op een knopje de creditcard weer aanvullen dus sta ik nooit met schulden op dat ding. Uberhaupt koop ik al geen dingen op afbetaling, koop het dan lekker een maandje later haha. Vind overigens dat ik dr wel een serieus limiet op heb, best hoog voor een student idd. Maar kassa voor de bank dan..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

JackPot zei:

@Wizard_of_Oz zei:

JackPot : de geest is dermate complex dat zij in staat is om een mens in staat te stellen om verbeeldingen tot werkelijkheid te verheffen. Ik zeg dat je "rigged" bent.

Eigenlijk ook wel grappig dat het kansspel van deze twee tortelduifjes je zo kunnen boeien o:)

Nou het was voornamelijk dat bijna elk topic op onetime een liefdesspel werd tussen die twee tortelduifjes. Ik dacht ik gun ze een eigen topic

Grappig het is mij helemaal niet opgevallen :smile: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.