Spring naar bijdragen

Eerste OneTime huwelijk aanstaande?


Aanbevolen berichten

Misschien kunnen we er een gokelement aan toevoegen. Dan past het op deze website.

1. Wanneer wordt er voor het eerst gekust

2. Volgt er een tweede kus

3. Komt er een liefdesbaby

4. .........

@Gertjan_De_Meern als je a.s. zaterdag € 1000,00 ongemerkt overhandigd, kunnen de eerste twee weddenschappen wel beïnvloed worden. Aangaande nummer drie neem ik geen weddenschappen aan.

Nummer vier.....afwachten lijkt me.

Wel délen die 1.000 euro @Wizard_of_Oz ! ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geachte forumleden,

Hierbij deel ik en namens @MB777 jullie mede dat het verwachte huwelijk geen doorgang vindt. :'(

Ik en @MB777 begrijpen dat u dit bericht als teleurstellend kunt ervaren. Mogelijk dat de teleurstelling enigszins verzacht wordt, indien u onze beweegredenen tot ons besluit kent:

  • Twee gokkers in een relatie zorgt voor een labiele verstandhouding;
  • Het geld kan maar één keer uitgegeven worden en dan het liefst door één persoon. Twee kapiteins op het schip leidt tot een schipbreuk;
  • Gelet op het enorme enthousiasme van de OT-ers voelden we ons verplicht om alle OT-ers uit te nodigen, waardoor de kosten van het huwelijksfeest ons budget dermate overstegen dat er geen financiële ruimte resteerde om in onze eigen behoeften te voorzien. Namelijk: Gokken!

Indien ik of @MB777 een serieuze Jackpot wint, dan zullen wij het huwelijk heroverwegen en hoort u nader van mij/ons.

Voor nu rest mij/ons u veel plezier te wensen op het OT-forum. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.