Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €100,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Nederlandstalige pokerstream! Thedeeprun bankroll challenge

Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

Als je dit leest heb je waarschijnlijk meegekregen dat ik vandaag 2 FT's heb gehit. De eerste geshipt voor $153 en bij de tweede ben ik tweede geworden voor een kleine $200. Na een aantal goede dagen staat de roll nu op $1960. 
Uiteraard ben ik erg enthousiast maar probeer niet op mezelf vooruit te lopen. Ik blijf deze week nog rustig dezelfde stakes grinden en daarna ga ik voorzichtig upmoven. Dit doe ik om te voorkomen dat ik bijvoorbeeld morgen 1 grote verliesdag heb op hogere stakes waardoor m'n flow aardig verziekt kan worden.

Vandaag weer even de 80 kijkers aangetikt wat mijn doel voor vandaag was, ook is mijn volgdoel van 375 ruim overschoten met reeds 383 volgers.

Morgen ben ik om 10 uur weer live met om 17:00 een homegame freeroll met $10 added!  

Voor wie het misschien leuk vind om mijn reactie te zien op de geflopte royal flush heb ik hier een linkje voor jullie:
https://www.youtube.com/watch?v=gdWebSmFy88

Geplaatst
1 uur geleden zei LMGB024:

Waarom bette je met die Royal op de River? Dat is toch juist vet om te laten zien aan de rest van de tafel :D

Waarschijnlijk is hij meer bezig met een toernooi te winnen, dan aan andere te laten zien wat voor een kaarten je hebt.

Geplaatst

En in 8 minuten is het afgelopen.  We kwamen redelijk snel heads up tegen een speler die constant shovede (40+ bbs)

Wachten op een goede hand, callen, holden. Daarna nog A5 vs 46 om het  af te maken, SHIP IT!

Geplaatst

Niveau verschil is aardig goed te merken vind ik persoonlijk. Andere sites aanzienlijk lighter.

Momenteel weer een final table. $7 $750 gtd op 888 poker. we staan een beetje onderaan maar nog genoeg kansen. Eerste prijs is $202. 

Kijk live mee op www.twitch.tv/thedeeprun

Geplaatst

Erg mooi dagje vandaag. Eerst een toernooi geshipt voor $134 en later nog 3e geworden voor $108.
Met een plusdag van $141 brengt dit de roll op $2201 wat me mooi op schema brengt voor het uiteindelijke doel!

Geplaatst

En we zitten weer bijna aan een FT op partypoker!

2/11 in de $1000 gtd featherweight! Met $222 voor de winst kan dit toernooi ons weer dichter bij ons doel brengen! En dan te bedenken dat we nog een hele dag te gaan hebben. Ik heb er zin aan en ik hoop jullie ook. Graag zie ik jullie in de chat voorbij komen. Wees getuige op http://www.twitch.tv/thedeeprun

Geplaatst

Final table hype again! Praktisch hetzelfde toernooi als net alleen nu met $218 voor de winst! 
Op dit moment sta ik in de middenmoot en ik ga m'n best weer doen om hem te shippen uiteraard.

Bij de vorige werden we derde vor $108. Dus we gaan nu voor die gouden trofee!

Geplaatst

@Remco86 ik speel op party, 888 .fr .eu en winamax ;)

Het aanbod is niet mega maar als je alles op elke site meepakt moet het goed komen!

Vandaag een klein plusdagje van $35. Bij de ene FT werden we 3e voor iets meer dan $100 en bij de tweede 9e voor slechts $25. Verder hebben we niet echt bijzondere runs gehad. Deze week toch mooi rond de 30/35 uur gedraaid en met goede resultaten. Ik kijk alweer vooruit naar maandag om weer te beginnen. Tussenstand is nu $2135. 

• Like 1
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.