Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Nederlandstalige pokerstream! Thedeeprun bankroll challenge

Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

Bedankt Remco!

Weer een lekker dagje vandaag hoor!
We zijn 104e geworden in de bb$11, een cash van $36 in samenwerking met $144 aan bounties gaf ons een mooie profit van $169.

Verder niet veel bijzondere runs maar toch een mooi dagje. De 82 kijkers aangetikt en de 400 followers gepasseerd. Tevens hebben we de $109 bounty builder als stake gespeeld maar helaas daar niks van de grond weten te krijgen, toch een erg mooie ervaring.

Iedereen die erbij was bedankt en ik zie jullie morgen graag terug om 10 uur 's morgens tot het einde van de dag!

• Like 1
Geplaatst

Twee laatste tafels en het zijn mooie runs!

1/26 in de RING op winamax met €1,8k voor de winst. Zou een mooie kunnen worden.
tevens 4/30 in de 10 10 10 op 888poker met 846$ voor de winst!

De laatste loodjes en let's ship them all!

Geplaatst

Thanks a lot Remco!

Pffff. Dat was me weer een dag.

Om te beginnen, we hadden een kijkersdoel van 88. We hebben de 234 kijkers aangetikt (!!!).
Daarnaast hadden we een followerdoel van 420, op dit moment hebben we 459 followers. 

De final table van de RING hebben we  helaas niet gewonnen, maar we zijn 4e geworden voor net geen €700. Al met al een super plusdag van 690$ en dat brengt de tussenstand op $2777! Dat betekent voor op schema en we zijn weer klaar voor de volgende grind.

Na een sessie van 14,5 uur wel compleet exhausted dus snel op bed en dan morgen om 12 uur 's middags weer live. Iets later dan normaal zodat ik iets langer kan rusten.
Iedereen bedankt voor het kijken en ik zie jullie graag terug!

4th700.png

• Like 1
Geplaatst

@FrankK Sinds ik moest stoppen met mijn studie is dit wel mijn way of life geworden ja! Het is fijn om te zien dat de stream groeit en groeit en steek er met plezier veel tijd in. Bedankt voor je complimet.

@JackPot Bedankt voor je leuke reactie, ik blijf doorgaan en m'n best doen!

Over enkele minuten ben ik weer live voor een nieuwe lange sessie. Denk niet dat ik de 14 uur ga aantikken maar het zal in ieder geval lang zijn. 

Ik hoop jullie daar weer te zien!

Geplaatst

Netjes, zulke finale tafels zijn altijd fijn om te halen met zo'n bedragen.

Woon je zelf nog thuis, dat vroeg ik mij nog af?Dit met het oog op je verdiensten, ik neem aan dat je pokeren op dit moment niet als enige inkomstenbron hebt als je buitenshuis woont. 

En een ander puntje, ben je niet bang dat je op een gegeven moment tegen iemand speelt die op je kanaal aan het meekijken is? Of zit daar een vertraging in? 

In elk geval veel succes gewenst, echt gaaf als je jouw doel zou kunnen realiseren.

Geplaatst

@lmgb024 Ik woon momenteel op mezelf in een studentenkamer. Er zit inderdaad een vertraging van 3,5 minuten op de stream. Bedankt voor je succeswens en ik ga m'n best doen!

@dopey Bankroll gaat de goede kant op. Tot nu ben ik nog winstgevend. Wat de toekomst ons brengt zullen we zien, ik ga in ieder geval hard blijven werken om beter te worden!

Eerste final table vandaag is een feit!
2/9 in de €10 turbo psko op pokerstars.fr.  We hebben al 30 euro aan bounties verzameld en zijn daarmee de bounty leader. Eerste prijs is is €120 excl. bounties.

Let's ship!

• Like 1
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.