Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Nederlandstalige pokerstream! Thedeeprun bankroll challenge

Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

Laatse FT geshipt voor $145 en dat tilt onze roll definitief boven de 3k! Al met al een goede plusdag van +- $270. Het was weer een lange, leuke dag met een zeer gezellige chat. Ik waardeer iedereen die hier en daar langs komt om me ff te railen, thanks a lot!

Komende week zal ik niet live zijn, de eerst volgende streamdag is maandag 25 juli. Ik hoop jullie tegen die tijd weer te zien verschijnen. Tot die tijd, succes met jullie grinds en go ship some moneys!

• Like 3
  • 2 weken later...
Geplaatst

Shit, foutje gemaakt. Ik heb een week verkeerd gekeken op de kalender en ben dus eigenlijk 1 augustus weer live. Wellicht zal ik woensdag of donderdag nog live zijn, maar zonder verdere berichten is de volgende streamdag dus maandag 1 augustus!

• Like 1
Geplaatst

Om er maar lekker weer in te knallen heb ik besloten om morgen een 24 uurs sessie/stream te houden!

Ik heb er enorm veel zin aan en hoop vele (nieuwe) kijkers te trekken morgen. Ik zal om 10 uur live gaan morgenvroeg en de stream afsluiten op vrijdag na 10 uur!
Mijn plan voor morgen is praktisch hetzelfde als altijd, alleen dan dus een aardig paar uren langer. Ik hou de low-variance toernooien als basis en zal waarschijnlijk, vooral aan het einde van de sessie meer neigen naar de $5 toernooien. Aan het begin van de sessie zal de avg. buy in iets hoger liggen.

Na mijn vakantie, die overigens fantastisch was, barst ik weer van de energie. Ik heb de nodige versnaperingen in huis gehaald om de 24 uur vol te houden en ik heb het idee dat het helemaal goed gaat komen. 

Enkele doelen van deze stream zijn:

- het volhouden van de 24 uur (whistling)
- 100 nieuwe follows krijgen (nu 481)
- 2,500 viewers bij op de teller krijgen (nu 13,314)
- Het donation goal van $250 voor de nieuwe lay out bereiken. (nu $107)

En bovenal:
- Het 24 uur lang actief, educatief en entertainend streamen voor iedereen die de moeite neemt om naar me te kijken. Ik waardeer het altijd enorm wanneer ik zie dat mensen zich vermaken en daarom zal dit altijd mijn ultieme doel blijven bij het streamen.

Lang verhaal kort, morgen vanaf 10 uur live tot vrijdag ochtend 10 uur. 

Be there!

24uur.jpg

• Like 2
Geplaatst

succes! 24 uur gamen wat ik sommige streamers zie doen, tot daar aan toe. Maar 24h poker streamen daarintegen is wel een aardige extra opgave omdat je ook nog een beetje sane moet blijven.

één vraagje:

''Lang verhaal kort, morgen vanaf 10 uur live tot vrijdag ochtend 10 uur.''

Denk je niet dat het beter is om het in een weekend te doen? ivm meer publiek.

Geplaatst

Hey Frank en Goodfellas,

Bedankt voor jullie leuke berichten, ik ga mijn best doen.

Wat betreft het weekend, dat klopt zeker. Echter speel ik alleen doordeweeks sinds ik in het weekend vaak bij mijn ouders ben en druk bezig ben met het eerste album van mijn band. Dus in het weekend spelen zit er niet in. (mijn set-up staat dus ook op mijn kamer, en thuis op mijn laptop spelen zie ik niet zitten.)

Geplaatst

We zijn nog maar net begonnen en zitten al aan onze eerste FT! Chipleader en bounty leader in de 10 euro PSKO 6max TURBO op FR. 
Nog maar 1,5uur onderweg van de 24uurs stream en een uitstekend begin! Kom je ook even gezellig langs en kijken hoe we met zn allen deze 24uur overleven?

Tot zo via www.twitch.tv/thedeeprun

• Like 1
Geplaatst

Gaat lekker, voel me wel flink verdelgd maar heb zeer veel plezier gehad.
Momenteel precies op de 10:00 afgesloten. Perfect haha.
Als ik nog op de 1 of andere magische manier $1 had weten te verdienen in mijn laatste toernooi stond ik breakeven voor vandaag. Voor hoe ik het heb bijgehouden zijn mijn buy ins voor deze 24 uur $770 en mijn totale cashes $769.

Ik wil iedereen bedanken die heeft heeft bijgedragen aan de stream in de chat of door te kijken. Ik ben maandag weer terug, precieze tijd zal volgen op het forum.

Tot die tijd fijn weekend iedereen, tot maandag!

• Like 3
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.