Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Nederlandstalige pokerstream! Thedeeprun bankroll challenge

Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

En de bink was wel degelijk daar! Vierde +dag op rij en vandaag weer +$405. FeelsGoodMan.

Roll staat nu op $3865 en dat betekend dat we zelfs een beetje voorliggen op schema. Also FeelsGoodMan.

Tof om te zien dat de stream ook blijft groeien en we vanmiddag rond een uur of 4 75 kijkers hadden terwijl er niet zo heel veel spannends aan de hand was. 
Allemaal thanks voor watching en ik hoop jullie maandag weer te zien! Fijn weekend

• Like 3
Geplaatst

Mooi @thedeeprun

Heb je deze resultaten volledig zelfstandig behaald? Of heb je bijvoorbeeld coaching gehad?

in mijn tijd was poker booming en had je vele coaching en filmpjes websites zoals Cardrunners en dergelijke. Tegenwoordig is poker toch wat meer onder de radar en over de hype heen. Desondanks kan je in het toch sterke veld mooie resultaten behalen. Wat zijn je doelen, behalve geld verdienen? Wil je ook live toernooien gaan spelen? 

Geplaatst

RIP in de pepperoni's.

In de $22 turbo gingen we helaas de verdoemenis in met AQ vs K4 preflop allin. Toch $130 cash daar.
Andere FT 25 bbs allin KK vs 33 maar helaas een 3 op de flop en zo geschiede de dubbel FT. In 't laatste toernooi cashten we voor $126.

Korte stream vandaag. Ik hoop jullie morgen om 10:00 weer te zien!

• Like 1
Geplaatst

Helaas is de FT rip in kill. Kwamen in een paar rotspots en toen uiteindleijk met 11 bb A9 vs AJ.

Heb de stream nu uitgedaan voor 3 uur en ga dus weer om 19:30 weer live met de bountybuilder $109 die gestaked is. Hoop dat ik jullie dan weer zie!

• Like 1
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.