Jump to content

Feedback en errors bij LeoVegas graag hier melden.


TheGreatOne

Recommended Posts

LeoVegas is online en onze review is gemaakt en zal continue aangepast gaan worden: https://www.onetime.nl/reviews/leovegas/

Omdat ze net live zijn zullen er ongetwijfeld zaken minder goed gaan, in dit topic kan je dat aangeven en feedback en zorg ik dat het bij LeoVegas terecht komt. Wordt enorm gewaardeerd. Denk aan zaken rondom verifieren, storten, uitbetalen, bonussen en meer!

Link to comment
Share on other sites

24 minuten geleden zei SCi:

Nog altijd dezelfde situatie zoals gisteren ; geen enkele game kan worden geopend en geen enkele stortingsmethode beschikbaar...

Even de klanten service benaderen, had hetzelfde. Moest opnieuw verifiëren via hun link en het werkte binnen een minuut.

Link to comment
Share on other sites

1 uur geleden zei pokerinfo:

Bij aanvraag uitbetaling krijg je Geen bevestigings mail(alleen wanneer hij verwerkt is)

 

Het is Niet mogelijk om in de chat screenprints te versturen over errors etc

 

Dit zijn dus aanbevelingen om het aan te passen 

Persoonlijk hoef ik geen bevestigingsemail, in je account druk je bij de 'kassa' geldbutton rechtsboven en dan verschijnt daaronder de opname welke in behandeling is. Een mail dat de opname is goedgekeurd en het geld onderweg is vind ik belangrijker.

Screenprints via de chat versturen zou handig kunnen zijn, mits de live chat medewerker hiermee iets doet,  bij veel andere online casino's worden screenprints weer vaak doorgestuurd naar een andere (technische) afdeling en zit de live chat medewerker er vooral om de meest primaire vragen via de chat op te lossen.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Peppi said:

Wel een vraag:

- Bij Unibet spelers die in het verleden hun account daar hadden gesloten/blokkeren was het niet mogelijk een nieuw account aan te maken op de nieuwe nederlands vergunde versie.

Is dit bij LeoVegas hetzelfde? Mogen mensen die in het verleden hun account hebben gesloten ook weer een nieuw account openen?

 

Dat was mijn vraag aan support ook.

Juist omdat ze zo stellig zijn dat je maar 1 account mag hebben...

2 pogingen gedaan en 2 keer uit de wachtrij gemikt...

Morgen weer een nieuwe poging..

Link to comment
Share on other sites

Zojuist zei SCi:

 

Dat was mijn vraag aan support ook.

Juist omdat ze zo stellig zijn dat je maar 1 account mag hebben...

2 pogingen gedaan en 2 keer uit de wachtrij gemikt...

Morgen weer een nieuwe poging..

Vind het eigenlijk wel heel erg vreemd dat bijvoorbeeld Unibet dit wel doorgezet heeft. Gegevens bewaren ze schijnbaar, en hanteren gewoon hetzelfde bestandssysteem. Mag dit wel?

Link to comment
Share on other sites

16 uur geleden zei TheGreatOne:

https://www.onetime.nl/reviews/leovegas/. Lees onze review en als je wilt kan je een account aanmaken bij de Koning van de online casino's.

 

Als er problemen zijn of onduidelijkheden, meldt ze hier in dit topic en nemen ze mee naar deze casino organisatie, ze waarderen het enorm.

Zou je eens willen informeren of ze de oude database bewaard hebben? En mag dit? We hebben hier nog geen duidelijk antwoord op mogen ontvangen.

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Ik kan nog altijd niet storten en ook opent geen enkele game.

Dit maal zowaar iemand op de chat die iets vond en het doorzette naar de verantwoordelijke afdeling.

Dat staat echter 'on hold' omdat die bewuste afdeling blijkbaar niet in het weekend werkt 🤔

Word vervolgt maar weer...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Wat ik bijzonder vind dat er nog best veel bevindingen zijn op de site van LeoVegas als ik kijk naar bovenstaande reacties. Het is een grote partij, met jarenlange ervaring en dan verwacht je dat zij een goed draaiend systeem opleveren. Dat ze dit van te voren goed getest hebben. Hoop voor degene die bij LeoVegas gaan spelen hopelijk dit snel zonder te veel problemen kunnen doen. Zelf maak ik nog geen account aan bij LeoVegas. Misschien ooit. Mijn voorkeur gaat uit naar fysieke casino's en dan het liefst in Vegas 🙂

Edited by LasVegasNic (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Op 8-10-2023 om 11:46 zei Lady_Diamond:

ik vind de website van LeoVegas erg onoverzichtelijk, als er aankomt op slots zoeken... Je hebt bijvoorbeeld nergens een kopje waar je alle spelleveranciers kunt vinden die ze aanbieden. 

Ik snap je punt maar ik verwacht daar zeker een verbetering, ze zitten nog in de opstartfase, het casino is pas een week online, overigens als je de spelleverancier kent krijg je wel alle aanwezige spellen. Ik ben positief over het casino en livecasino gedeelte en ook de App werkt uitstekend voor zowel livespellen als slots. Gelukkig heeft LeoVegas (nog) niet andere concollega's gevolgd v.w.b. het RTP % voorzover ik ervaren heb op alle slots en staan die op het "hoogste nivo".

Uitbetalingen (weekenden weet ik nog niet) gaan zo goed als instant (ook grotere bedragen) en daar wordt menigeen blij van volgens mij.

Mooiste hit tot nu toe kreeg ik vanochtend op Big Bass Splash en dat na slechts 1 spin....😀

https://replay.pragmaticplay.net/ZCNfnQExAC

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...