Spring naar bijdragen

Feedback en errors bij LeoVegas graag hier melden.


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Op 4-10-2023 om 18:39 zei Peppi:

Wel een vraag:

- Bij Unibet spelers die in het verleden hun account daar hadden gesloten/blokkeren was het niet mogelijk een nieuw account aan te maken op de nieuwe nederlands vergunde versie.

Is dit bij LeoVegas hetzelfde? Mogen mensen die in het verleden hun account hebben gesloten ook weer een nieuw account openen?

Ik heb vandaag een meeting gehad met LeoVegas! Ik heb ook deze vraag gesteld en ze waren hier heel duidelijk in. Nee, doen ze niet, mag niet en iedereen is nieuw voor ze. Dus had je een ban, valsspel of uitgeschreven, iedereen krijgt een check zonder dat ze de geschiedenis gebruiken of weten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vandaag een meeting gehad met LeoVegas! Ik heb ook deze vraag gesteld en ze waren hier heel duidelijk in. Nee, doen ze niet, mag niet en iedereen is nieuw voor ze. Dus had je een ban, valsspel of uitgeschreven, iedereen krijgt een check zonder dat ze de geschiedenis gebruiken of weten. 

Zeer interessant dan, want Unibet doet dit namelijk wel Bedankt voor het uitzetten van de vraag.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Peppi:


Zeer interessant dan, want Unibet doet dit namelijk wel emoji3.pngemoji1303.png Bedankt voor het uitzetten van de vraag.

Klopt, verbaasde mijn extreem dat Unibet dat wel deed (ik kon geen account aanmaken met mijn oude email adres) en dat ze hiervoor (nog) niet op de vingers zijn getikt van de KSA verbaasd mij ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei TheGreatOne:

Klopt, verbaasde mijn extreem dat Unibet dat wel deed (ik kon geen account aanmaken met mijn oude email adres) en dat ze hiervoor (nog) niet op de vingers zijn getikt van de KSA verbaasd mij ook.

Dat vind ik heel vreemd,ik kan namelijk met mijn  emailadres  en wachtwoord inloggen op .nl en tevens nog op de .com site van unibet(kan daar alleen niet spelen )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei pokerinfo:

Dat vind ik heel vreemd,ik kan namelijk met mijn  emailadres  en wachtwoord inloggen op .nl en tevens nog op de .com site van unibet(kan daar alleen niet spelen )

Ik probeer in de chat van Unibet eens meer duidelijkheid te krijgen hieromtrent. Ik ben geenzins van plan om op een van deze casino's te gaan spelen. Laat dat even duidelijk zijn, enige punt wat ik wel erg vervelend vind is dat ze klaarblijkelijk de oude data gewoon hebben overgenomen. En dit mag absoluut niet. 

Reactie Unibet:

Peppi: Ik heb een tijd lang geleden geprobeerd een account te openen, echter kreeg ik de melding vanuit jullie dat dit niet kan. Omdat mijn account permanent was gesloten. Echter dit was uit het tijdperk dat jullie nog geen officiele vergunning hadden. En ook een verzoek vanuit mijzelf. Weten jullie wel dat deze database en gegevens helemaal niet overgenomen mogen worden? Omdat je een nieuw casino bent in Nederland.

Unibet: Timo: Wij gebruiken ook de data van onze casino's om ervoor te zorgen dat iedereen zo veilig mogelijk kan spelen en kunnen dus ook zelf bepalen wie er wel en niet kan spelen bij Unibet

Peppi: Op het moment, dat je in Nederland een vergunning krijgt begin je op 0. De verzamelde gegevens in de "illegale" periode mogen hierin absoluut niet gebruikt worden. Ik ga hier ook een melding van maken bij de KSA. In die tijd mocht Unibet geeneens casino spelen aanbieden voor Nederlanders. Vandaar dat het mij geheel verbaasd dat ik geen account kon openen.

Unibet: Timo: Snap ik maar dat zal vast een goeie reden hebben en doen we niet zomaar, Heb je nog andere vragen waarbij ik je kan helpen?  

Peppi: 
Want je geeft aan data van onze casino's. Welke casino's zijn dat? En ik ga er vanuit, dat jullie net zo goed als mij op de hoogte zijn van het feit dat die gegevens niet gebruikt mogen worden.

Unibet: Timo: Dat is verschillend als het in aanmerking is geweest voor een risico dan kunnen we ervoor kiezen om dat niet te accepteren

Peppi: Je kunt er voor kiezen het niet te accepteren, op basis waarvan? Juist van een database die niet gebruikt mag worden. Want je bent een "nieuw" vergund casino op de markt. En ik heb destijds zelf vrijwillig mijn account laten sluiten. Op het moment dat je een licentie krijgt op de Nederlandse markt mag elke Nederlander hier een account openen. En kun je je niet beroepen op de oude gegevens.


Unibet: Timo: Het hoeft niet altijd te maken te hebben met data van een oud of ongebruikt account kan ook een keuze vanuit Unibet zelf zijn geweest op basis van andere risicos, dat kan ik alleen nier inzien sorry

Peppi: Dan blijft het een "keuze" uit data die uit het niet vergunde casino komt. Nogmaals dit is niet toegestaan.

Unibet: Timo: Ik ben zelf niet te bekend met de oude licentie omdat ik dat niet heb meegekregen ik weet dat als iemand over zijn oude account informatie wilt het kan navragen bij onze Unibet.eu site, verder zal ik het voor je doorsturen zodat er nog contact met je zal worden opgenomen om het even goed uit te leggen. Wij bij Unibet.nl kunnen niet in de oude accounts vandaar.

Peppi: Jullie kunnen het niet inzien, maar toch worden de gegevens wel overgenomen. Een vreemde situatie. Ik ga bij de KSA hiervan in elk geval een melding maken, om mijn gegevens te verwijderen. Bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hieronder nog een E-mail ontvangen zojuist:

Beste Peppi,
 
We nemen contact op met betrekking tot je recente contact opname.

We willen je graag op het volgende wijzen:

Als je een permanente zelf-uitsluiting had op Unibet.eu, zal deze blijven gelden op Unibet.nl. Dit betekent dat je je niet zal kunnen registreren op Unibet.nl.

We doen dit om de hoogste standaarden voor verantwoordelijk spelen en spelers bescherming te garanderen.

Let op: zelfuitsluiting en andere verantwoordelijke spel blokkades zullen van toepassing zijn op al onze sites.

Dus als je account permanent gesloten is geweest op EU, dan geldt dit nog altijd op Unibet.nl.

Uiteraard ben je welkom om dit hogerop te brengen echter hebben wij ook de plicht om onze spelers te beschermen als het om een permanente uitsluiting gaat. Voor meer informatie met betrekking tot sluiting van je account kun je contact opnemen met Unibet.EU. 

We hopen je voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Team Unibet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 4-10-2023 om 18:39 zei Peppi:

Wel een vraag:

- Bij Unibet spelers die in het verleden hun account daar hadden gesloten/blokkeren was het niet mogelijk een nieuw account aan te maken op de nieuwe nederlands vergunde versie.

Is dit bij LeoVegas hetzelfde? Mogen mensen die in het verleden hun account hebben gesloten ook weer een nieuw account openen?

Mijn account bij unibet (oude was gesloten vanwege fraude) wat een fout was maar niet meer teruggedraaid kon worden en definitief was.

had gestort via skrill en er was storing mijn transactie code kwam niet overeen met de hune dus ze dachten dat ik een valse storting claim deed.

Weken later via skrill geld terug gekregen, maar mijn fraude ban woiden ze niet opheffen ondanks dat support toegaf dat er een fout was gemaakt...

Heb gewoon weer een account kunnen openen toen ze legaal werden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vroeger ook veel op LeoVegas gespeeld voordat ze uit nederland verdwenen, en sinds kort heb ik een account op de nederlandse website van LeoVegas aangemaakt. Ik vind de welkomst bonus erg tegenvallen. In de meeste casinos krijg je een 100% stortingsbonus gelijk op je account om vervolgens vrij te spelen. Bij LeoVegas moet je eerst je gestorte bedrag rond spelen voordat je de 100% bonus en 25 free spins krijgt. Daar heb je 14 dagen voor. Ik heb 2 keer 25 euro gestort en opgespeeld bij verschillende kasten met een inzet van tussen de 10 en 25 cent en nu staat het vrijspelen op 37%. Terwijl ik maandelijks 50 euro kan/mag storten. Dus eigenlijk heb ik niks aan de bonus gehad.

Daarnaast vind ik het spelaanbod erg beperkt. Providers zoals Hacksaw, PlayNGo, Relax Gaming en NoLimit kon ik nergens terugvinden.

Misschien komt dat nog, maar op dit moment ben ik nog niet erg enthousiast. 

bewerkt door davincy1977 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Feedback over Leovegas: hoera ik kan weer op de beste blackjack tafeltjes online spelen, de LeoVegas sports blackjack
Vanaf EUR 5 per handje en lekker met de native Engels sprekende dealers over sport praten.
Dat is nog wat anders dan Oh Oh Cherso jongelui of halfrussen als dealers.

Overig spelaanbod en promo's zijn nog in ontwikkeling. Buiten de signup zag ik vandaag een voorzichtig promootje op sport, niets bijzonders.

 

Bij de LeoVegas signup procedure wordt er gevraagd of er even op je bankrekening meegekeken mag worden naar saldo door middel van IDIN.
Als ik me goed herinner, werd er gevraagd om deze machtiging voor 180 dagen lang af te geven. Het is me nog niet geheel duidelijk of dat deze machtiging doorlopend voor de gehele periode geldt, of eenmalig binnen de periode. Ik kan me voorstellen dat er mensen met het ene geen onoverkomelijke problemen hebben maar met het andere wel.

Ik heb hier een vraag over uitgezet bij reguliere LeoVegas support, laat het jullie weten als ik een goed antwoord krijg.
Redelijke kans dat een kundig antwoord halen even gaat duren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

^^ reeds antwoord gekregen:

We hebben deze toestemming nodig om je bank gegevens en je persoonlijke gegevens te verifiëren, dit wordt gedaan door TrueLayer, die er ook voor zorgt dat alle betalingen en uitbetalingen goed verlopen. Deze toestemming is eenmalig, en andere gegevens dan jouw naam, adres en rekeningnummer worden niet met ons gedeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Feedback: ik heb het donkerbruine vermoeden dat het detectiesysteem op speelgedrag bij LeoVegas veel te gevoelig afgesteld staat.

Ik heb bij Leo voor mijn doen vrijwel niets gespeeld: signup bonus op slots en een paar sportsbetjes en handjes blackjack.
Stortingen EUR 1K en opnames ongeveer EUR 900

Bij inloggen vandaag onderstaande popup, en bij Huidige Aanbiedingen niet langer de (overigens waardeloze) tekstjes die daar stonden.

Ik vraag wel even bij support of er ook hier zo'n interventie zonder notificatie is gepleegd, daar hebben ze bij TOTO en Unibet ook een handje van.

image.png.6410bffd47c934eb2ef06d1e34c68dc5.png

 

image.png.918c697bd6f9f3821726be9382ef3c8f.png

bewerkt door Rudi (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

On 10/22/2023 at 8:28 AM, Rudi said:

Gisteravond laat kreeg ik reeds een reactie van support dat er geen bonus restrictie op mijn account staat.

Dan is het wat mij betreft een vraag waarom ik eerder drie items te zien kreeg onder 'huidige aanbiedingen ' en nu geen meer.

 

Dit issue speelt nog.

 

Ik kan de spin safari promo wel zien als ik met hem ingelogd en nergens als ik niet ben ingelogd.

 

Van support heb ik nogmaals de bevestiging gekregen dat er geen bonus beperking op mijn account staat en het advies gekregen om cookies geschiedenis en cache van de browser te legen/verwijderen.

Dat is het equivalent van een opgestoken dikke middelvinger.

Toch gedaan en issue is niet verholpen.

Issue nogmaals gerapporteerd, zo wordt het niks met Leo. Jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15-10-2023 om 19:21 zei davincy1977:

Daarnaast vind ik het spelaanbod erg beperkt. Providers zoals Hacksaw, PlayNGo, Relax Gaming en NoLimit kon ik nergens terugvinden.

Misschien komt dat nog, maar op dit moment ben ik nog niet erg enthousiast. 

LeoVegas heeft alle bovengenoemde spelproviders nu opgenomen in hun slotsaanbod met het hoogste RTP %. 😉

Het beste zoek je je slot op provider naam, dan krijg je alle aanwezige slots van die provider te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...
On 10/18/2023 at 5:34 AM, Rudi said:

^^ reeds antwoord gekregen:

We hebben deze toestemming nodig om je bank gegevens en je persoonlijke gegevens te verifiëren, dit wordt gedaan door TrueLayer, die er ook voor zorgt dat alle betalingen en uitbetalingen goed verlopen. Deze toestemming is eenmalig, en andere gegevens dan jouw naam, adres en rekeningnummer worden niet met ons gedeeld.

Dit antwoord was voor mij niet voldoende om door te gaan met de registratie, inzicht hebben in iemand zijn saldo, laat dan maar. Toch maar een ander casino.

TrueLayer (Ireland) Limited heeft straks toegang tot:

  • Je saldo
 
 
bewerkt door Timmy31 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.