Spring naar bijdragen

Feedback en errors bij LeoVegas graag hier melden.


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

27 minutes ago, jantje said:

Ik kan niet goed lezen wat er staat, iemand wel?

Ik kan het ook niet goed lezen, maar het is een pop-up die aangeeft dat je per onmiddellijk een verplichte speelpauze van (bijvoorbeeld) 30 seconden hebt.

Die pop-up moet gewoon nooit tijdens een spelletje komen, maar tussen rondes door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Rudi:

Ik kan het ook niet goed lezen, maar het is een pop-up die aangeeft dat je per onmiddellijk een verplichte speelpauze van (bijvoorbeeld) 30 seconden hebt.

Die pop-up moet gewoon nooit tijdens een spelletje komen, maar tussen rondes door.

Deze pop up komt bij meerdere aanbieders... Die wachttijd dan weer niet, frustrerend zeker. Lang leve Holland

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De pop-up van LeoVegas moeten ze inderdaad aanpassen. Mij heeft het laatste wel ruim 50 euro bespaard, dus ik klaag niet. Ik had een roulettespin draaiende, en toen deze melding. Inzet geannuleerd. Als ik overigens een hit had gehad was ik natuurlijk furieus geweest, want dan loop je zo een paar honderd euro mis.


Tweede keer dat ik hem kreeg was op Pirots 2, ik speel met Xtier (hoogste inzet) dus een ronde kan goed een 30-60 seconden ofzo duren voordat ie helemaal uit is gespeeld. Deze werd wel gewoon uitgespeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei jantje:

Ik kan niet goed lezen wat er staat, iemand wel?

Het komt erop neer dat er een 30 seconden cooldown pop-up in het beeld schiet, terwijl een spelbeslissing moeten worden genomen. In dit geval op 'teen patti'; 1x spelen of fold. Eigenlijk speel je altijd in dat spel 😅.
 

10 uur geleden zei Rudi:

^^ die pop-up hoort niet tijdens een speelronde te komen, volstrekt onacceptabel. Heb je dit ook gemeld bij support?

Jazeker, na wat aandringen. Reactie:

''De reden waarom ik contact me u opneem, is om te bevestigen dat wij uw melding officieel hebben geregistreerd. Dit naar aanleiding van uw recente contact met onze Customer Support afdeling. 
 
Vanwege strenge KSA-licentievereisten moeten wij alle meldingen van ongenoegen en/of klachten officieel registreren. 
 
Ik kan bevestigen dat wij deze in zijn geheel hebben onderzocht.
 
Ik begrijp dat het frustrerend is dat u tijdens een live spel niet verder kunt spelen omdat u de verplichte 30 seconden rust opgelegd krijgt. 
 
Om aan onze KSA-licentieverplichtingen te voldoen zijn er diverse hulpmiddelen in het leven geroepen die te maken hebben met Veilig & Verantwoord Spelen. De 30 seconden rust na elk uur dat u achterelkaar hebt gespeeld is er een van.
 
Het spijt ons dat u zich niet bewust bent geweest van het feit dat er een verplichte 30 seconden pauze komt nadat u 1 uur achterelkaar gespeeld hebt, nochtans wordt deze melding, aan de hand van een in-game pop-up bericht, ruim van tevoren aangegeven zodat u bewust geen ronde zou missen.  
 
De verplichte 30 seconden pauze staat beschreven in het 'help' gedeelte van onze website. 
Onder Limieten.
 
Hier staat het volgende vermeld:
 
Waarom moet ik 30 seconden pauze nemen na elk uur spelen?
Om je bewust te maken van de tijdsduur die je hebt gespeeld is er een verplichte pauze van 30 seconden na elk uur dat er achterelkaar gespeeld is. 
Deze verplichte pauze wordt aangekondigd middels een pop-up en is niet te omzeilen. 
Houd hier rekening mee als je aan een live tafel speelt, zodat je niet midden in een spel een inzet zult missen.
 
Tevens informeer ik u hierbij dat er geen compensatie gegeven wordt. Net als gratis bonussen, cashbacks etc. is compensatie niet toegestaan door de KSA.
 
Wij laten u hierbij tevens weten dat, conform onze klachtenprocedure en licentieverplichtingen, wij klachten melden bij de KSA.
 
Het Bedrijf zal de meldingen voorbereiden als genoemd in Artikel 5.1(1) van het Besluit kansspelen op afstand en ze naar de KSA sturen in overeenstemming met de door de KSA te bepalen regels. Deze regels zullen in elk geval relateren aan de vorm en manier waarop de vastlegging is gedaan, tenzij de KSA een kortere termijn van vastlegging specificeert.
 
De bevoegde operationele teams geven in lijn met de KSA-eisen de volgende informatie op jaarbasis door aan het Compliance team binnen tijdsperiodes en wijzen gespecificeerd door het Compliance team:
 

  1. Het totaal aantal ontvangen klachten en per type gespecificeerd in het huidig beleid;
  2. Gemiddelde afhandeltijd van klachten;
  3. Het aantal afgehandelde klachten gesorteerd op het type uitkomsten van de klachten gespecificeerd in het huidig beleid;

 Uw melding is hierbij niet ontvankelijk verklaard.
 
Wij begrijpen dat dit niet het antwoord is waarop u hoopte, verdere behandeling zal echter niet plaatsvinden.''


Kortom weer een vreemde interpretatie en volledig vrije invulling van niet-bestaande regelgeving.
Ik heb de klantenservice geattendeerd, dat dit totaal onacceptabel is. Tevens heeft iedereen recht op zijn geld terug als zoiets gebeurd. Kan me niet voorstellen dat een KSA het daarmee oneens is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Jan Alleman:

Om aan onze KSA-licentieverplichtingen te voldoen zijn er diverse hulpmiddelen in het leven geroepen die te maken hebben met Veilig & Verantwoord Spelen. De 30 seconden rust na elk uur dat u achterelkaar hebt gespeeld is er een van.

dit is geen verplichting iig, reality check wel.

Die popup is helemaal prima, maar je kan dit niet op een live spel toepassen. Klant kan actie niet bepalen en verliest. Leo blij, klant ongelukkig. 

Iedereen die door de popup een hand verliest, moet gewoon zn geld terug eisen. Want Leo blokkeert je actie. En de reden om je acties te blokkeren, is geen licentievoorwaarde. 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Jan Alleman

wow dit is een enorme mispeer van LeoVegas, helaas niet de eerste in zijn soort.

In de prelegale periode was Leo een van de topcasino's maar ze zijn ver afgegleden helaas.

De reactie van support bevat veel tekst, maar ze komen uiteindelijk op een onbegrijpelijke en onaanvaardbaar slechte reactie en je wordt met een "niet-ontvankelijk" en dikke middelvinger afgepoeierd .

Melding bij de KSA is kansloos, die snappen helemaal niks van spelers issues.

Tot een tijd geleden stond in de T&C  van LeoVegas dat je bij ontevredenheid van klachtenafhandeling je bij een ADR naar eigen keuze je kwestie kon voorleggen.
Inmiddels staat dat niet meer in de voorwaarden en lees ik dat alleen een gang naar een nederlandse rechtbank mogelijk is.

Superslecht. 

 

   

  • Like 2
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee joh. Wat als jij middenin een blackjack handje zit en een 10 trekt tegen een 5 van de deler? Je wil verdubbelen (volgens de basic blackjack strategie) en precies op dat moment komt net de popup en kan je niet meer inzetten. Je past gedwongen op 10 en vervolgens verlies je de hand. Denk je dat je dan nog zo blij bent met deze verplichte speelpauze van 30 seconden? Heel slecht dat het soms middenin een hand gebeurt en je in wezen uit het spel gepleurd wordt. Prima dat ze het doen, maar het zou altijd pas na een speelronde moeten zijn, niet middenin.


Niks nuance, gewoon heel dom geïmplementeerd van LeoVegas. 9 van 10 spelers negeert al die irritante popups.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei wouter5:

Kan ook wel wat over de speler zeggen als hij/zij de aankondigingspopup over de komende verplichte speelpauze negeert, doorspeelt en vervolgens gaat klagen omtrent zijn eigen gemaakte beslissing. Lees: Gokproblematiek (waarop LeoVegas ook weer kan handelen ivm haar zorgplicht).

#nuance

Zelf tevens nog nooit een pop-up gezien. Misschien pakt adblocker die? Ik zal het eens uitschakelen voor LeoVegas. Deze interventie elk uur lijkt m.i. ook wat overdreven. Vooral als je daarnaast al andere speellimieten hanteert. Dit is een gevalletje doorslaan met negatieve consequenties voor de speler. Zoals hierboven aangegeven kan het leiden tot erg vervelende situaties. Iets wat vast te voorkomen is. Beetje makkelijk om die verantwoordelijkheid op de speler af te schuiven. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had al een tijdje niet meer gespeeld op LeoVegas. Nu was ik van de week weer gaan spelen en had een mooi bedrag van in totaal 1700 euro gewonnen. Later bleek dat ik nog mijn oude bankrekeningnummer voor uitbetaling nog niet had gewijzigd. Ik had een link gevraagd om dit te wijzigen en vervolgens ook gedaan. Nu doen ze moeilijk over de uitbetaling. Ze willen een bewijs van sluiting hebben. Deze bankrekening bestaat niet meer en ik heb geen idee hoe ik een bewijs kan krijgen. Ik wacht nu al 5 dagen op uitbetaling maar zolang ik geen bewijs van sluiting stuur krijg ik mijn geld niet. Dit is toch echt belachelijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei May62:

Ik had al een tijdje niet meer gespeeld op LeoVegas. Nu was ik van de week weer gaan spelen en had een mooi bedrag van in totaal 1700 euro gewonnen. Later bleek dat ik nog mijn oude bankrekeningnummer voor uitbetaling nog niet had gewijzigd. Ik had een link gevraagd om dit te wijzigen en vervolgens ook gedaan. Nu doen ze moeilijk over de uitbetaling. Ze willen een bewijs van sluiting hebben. Deze bankrekening bestaat niet meer en ik heb geen idee hoe ik een bewijs kan krijgen. Ik wacht nu al 5 dagen op uitbetaling maar zolang ik geen bewijs van sluiting stuur krijg ik mijn geld niet. Dit is toch echt belachelijk!

Contacteer de bank en vraag bewijs van sluiting. Als ze erom vragen gaan ze echt niet opeens uitbetalen omdat jij het belachelijk vind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei May62:

Ik had al een tijdje niet meer gespeeld op LeoVegas. Nu was ik van de week weer gaan spelen en had een mooi bedrag van in totaal 1700 euro gewonnen. Later bleek dat ik nog mijn oude bankrekeningnummer voor uitbetaling nog niet had gewijzigd. Ik had een link gevraagd om dit te wijzigen en vervolgens ook gedaan. Nu doen ze moeilijk over de uitbetaling. Ze willen een bewijs van sluiting hebben. Deze bankrekening bestaat niet meer en ik heb geen idee hoe ik een bewijs kan krijgen. Ik wacht nu al 5 dagen op uitbetaling maar zolang ik geen bewijs van sluiting stuur krijg ik mijn geld niet. Dit is toch echt belachelijk!

Ik had zelfde situatie. Ik stortte overigens wel al van de nieuwe rekening misschien is dat het verschil.

Kreeg ook een link en daarmee was het gewoon gewijzigd. Deden totaal niet moeilijk. En waarom ook, het is toch een wijziging van rekeningnummer. Bewijs van sluiting is toch niet nodig, je moet je rekening tenslotte kunnen wijzigen te allen tijden.

Overigens speel er sinds een paar weken weer. En vindt de site er echt op vooruit gegaan t.o.v. de start. Leuke bonusacties die goed te halen zijn en af en toe gratis spins

bewerkt door stimmer6 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...

Nou de volgende stunt van LeoVegas is hier.

Speelde een promotie van ze, niks bijzonders; 50% tot 100€ bonus (3000€ wager; 30x).
Na 2970/3000€ wager (99%) te hebben voltooid heb ik een cashout gedaan en ben uitgelogd.

Volgende dag log ik in, alle promo's weg. Support gecontact; geen bonus restrictie.
Uiteindelijk toch wel een restrictie, want ik had alle mails en berichten genegeerd blijkbaar.
Nog nooit 1 bericht ontvangen. Promoties kwijt voor 30/60/90 dagen, maar ze weten niet hoeveel

Echt vage, shady dingen dit weer. Hoe moet je zo'n casino nou vertrouwen?

 

Citaat

''het is dus een geautomatiseerd systeem die aan de hand van uw speel gedrag opmaakt of u een check moet krijgen, als u deze check krijgt, krijgt u dit te zien in uw app en wordt er gezegd dat u uw speelgedrag iets moet aanpassen. Na 30 dagen kijkt hij opnieuw er als er niks veranderd is zal hij De Block erop zetten. Dit is niet iets wat wij zelf hebben aangebracht, dit is een regulering vanuit de KSA, waar wij overigens zelf ook helemaal gek van worden.''

Zij verschuilen zich constant achter de KSA en regels van de KSA, net als Comeon.
Maar welke regels bedoelen ze dan? Zij vullen toch zelf de zorgplicht in?

 

Citaat

''U zult een aantal keren gewaarschuwd zijn in uw account en hier is niks mee gedaan, waarna hij automatisch de marketing op uw account heeft geblokkeerd..''

Ook dit is gewoon niet waar. Geen mail, bericht of iets ontvangen.

Zij bieden een bonus aan met tijdsrestricties, maar blijkbaar mag ik geen 3000€ rondspelen in 72 uur.
Zij bieden 24/7 casinospelen aan, maar blijkbaar mag ik niet tussen 01.00 en 09.00 spelen.
...

Zo kan ik wel even doorgaan en misschien ben ik een slecht verliezer in deze, maar ergens moet de grens liggen, toch?
Dit is gewoon machtsmisbruik en zoveel speel ik daar niet eens, laat staan winstgevend.


 

Citaat

''u heeft op 25 april een automatisch bericht ontvangen om even een interactie te houden, dat was tevens ook dezelfde datum dat de ban starten. Helaas kunnen wij na ingang van deze ban deze niet terugdraaien, deze is permanent... Dit komt I.V.M de KSA-licentie.''

Wat..!? Welk bericht..

Mijn vraag trouwens nog:

-Heeft iemand weleens een pop-up gehad?
-Heb je daar screenshot van? speelpauze/safe gambling gerelateerd.

bewerkt door Jan Alleman (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.