Spring naar bijdragen

Hebben jullie 'm al geproefd?


Aanbevolen berichten

  • 2 maanden later...

Nee! En als niet-visliefhebber blijf ik mij elk jaar verbazen over de hype rondom deze vis :smiley:

Dus ze bestaan? Níet-visliefhebbers..... Zó gezond! Ik vind alle vis lekker, behalve oesters. Hoewel ik daar niet echt over kan oordelen, heb er nog nooit één naar binnen laten glijden. Brrrrrrrrrrrrrr! Het enige wat ik storend vind aan de 'hype' is dat ze de eerste dagen zo duur zijn. :-(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil niet zeuren @Mb777 , maar ik denk dat deze topic meer in de " party pit " thuishoort . 

Komt ie mooi boven mijn "Heineken bier " topic.

Vis en bier horen wel een beetje bij elkaar vind ik . Smiley drinking 19gif Smiley others 206gif

O jee....'party pit'.....dé plek voor smakelijke onderwerpen. Ik zal kijken of ik 't kan veranderen..... Maar jij hebt nog geen zoute haring genuttigd @eurobsgame ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog niet geproefd maar ben heel gek op haring. Vroeger als kind al met mijn moeder op de markt en tegenwoordig met mijn eigen dochter zonuit het vuistje met uitjes. 

Ik vind dat je haring sowieso zonder die vieze rauwe uitjes hoort te eten, zag gister op de tv dat 1 van die chef koks het met mij eens was, maar zelf eet ik het het liefst zoals sushi met soja saus en wasabi :smile:

Dat zou jij ook moeten proberen @TheGreatOne als mede sushi liefhebber :smiley:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog niet geproefd maar ben heel gek op haring. Vroeger als kind al met mijn moeder op de markt en tegenwoordig met mijn eigen dochter zonuit het vuistje met uitjes. 

Ik vind dat je haring sowieso zonder die vieze rauwe uitjes hoort te eten, zag gister op de tv dat 1 van die chef koks het met mij eens was, maar zelf eet ik het het liefst zoals sushi met soja saus en wasabi :smile:

Dat zou jij ook moeten proberen @TheGreatOne als mede sushi liefhebber :smiley:

Ik heb er vanmiddag eentje gehad, hééééérlijk! Met uitjes, die ook van de nieuwe persing waren volgens mij. Morgen weer! :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

> @MB777 zei:

> Tracasse zei:

>

>

> MB777 je zou echt is een oester moeten proeven! Heerlijk!

>

>

>

>

>

>

> De een vindt 'm heerlijk, de ander proeft alleen een beetje zout en de zee. Volgens de een moet je kauwen, volgens de ander juist niet. De structuur staat me tegen...... Wat voor smaaksensatie ervaar jij dan Tracasse ?

Woon vlakbij een oestergebied, (meer van leucate) daar kun je ze vers halen als ze net gevangen zijn. Inderdaad beetje zoute smaak, ik kauw altijd een paar keer en slik hem dan door. Je proeft inderdaad de zee maar daardoor vind ik het zo lekker. Als visliefhebber is het in elk geval iets dat je een keer geprobeerd moet hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tracasse zei:

@MB777 zei:

Tracasse zei:

MB777 je zou echt is een oester moeten proeven! Heerlijk!

De een vindt 'm heerlijk, de ander proeft alleen een beetje zout en de zee. Volgens de een moet je kauwen, volgens de ander juist niet. De structuur staat me tegen...... Wat voor smaaksensatie ervaar jij dan Tracasse ?

Woon vlakbij een oestergebied, (meer van leucate) daar kun je ze vers halen als ze net gevangen zijn. Inderdaad beetje zoute smaak, ik kauw altijd een paar keer en slik hem dan door. Je proeft inderdaad de zee maar daardoor vind ik het zo lekker. Als visliefhebber is het in elk geval iets dat je een keer geprobeerd moet hebben.

Je woont in Frankrijk! Leuk! Wie weet zal ik er tóch nog eens een keer eentje proberen......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

> @MB777 zei:

> SubAqua zei:

>

>

> Hier ook iemand die niet bepaald een visliefhebber is. Ik weet dat het heel gezond is, dus probeer regelmatig vis te eten. Een zure haring af en toe, lekker, maar een zoute, nee dank je.

>

>

>

>

> Hou je ook niet van gerookte makreel of forelfilet SubAqua ?

Nee, vind ik idd niet lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

SubAqua zei:

@MB777 zei:

SubAqua zei:

Hier ook iemand die niet bepaald een visliefhebber is. Ik weet dat het heel gezond is, dus probeer regelmatig vis te eten. Een zure haring af en toe, lekker, maar een zoute, nee dank je.

Hou je ook niet van gerookte makreel of forelfilet SubAqua ?

Nee, vind ik idd niet lekker.

Ok. Móet kunnen! ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.