Spring naar bijdragen

Hebben jullie 'm al geproefd?


Aanbevolen berichten

LMGB024 zei:

Vis, mjammie, daar zijn er een heleboel soorten van die ik echt lekker vind. Sowieso lekker om af en toe een lekkere vette haring te happen met uitjes. Maar ik heb ook een vriend op Urk wonen die af en toe wat vis meeneemt, dat is dan echt genieten met een lekker toastje erbij.LMGB024 zei:

Vis, mjammie, daar zijn er een heleboel soorten van die ik echt lekker vind. Sowieso lekker om af en toe een lekkere vette haring te happen met uitjes. Maar ik heb ook een vriend op Urk wonen die af en toe wat vis meeneemt, dat is dan echt genieten met een lekker toastje erbij.

Doe míj zo'n vriend! Alleen voor de vis dan he? hihihi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MB777 zei:

LMGB024 zei:

Vis, mjammie, daar zijn er een heleboel soorten van die ik echt lekker vind. Sowieso lekker om af en toe een lekkere vette haring te happen met uitjes. Maar ik heb ook een vriend op Urk wonen die af en toe wat vis meeneemt, dat is dan echt genieten met een lekker toastje erbij.LMGB024 zei:

Vis, mjammie, daar zijn er een heleboel soorten van die ik echt lekker vind. Sowieso lekker om af en toe een lekkere vette haring te happen met uitjes. Maar ik heb ook een vriend op Urk wonen die af en toe wat vis meeneemt, dat is dan echt genieten met een lekker toastje erbij.

Doe míj zo'n vriend! Alleen voor de vis dan he? hihihi

Excuses voor het verkeerde quoten..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jawel vandaag twee lekkere haringen met uitjes gegeten. Bij ons in het zuiden betaal je momenteel 10 euro voor 5 nieuwe haringen. Morgen nog twee haringen opeten of het moet zijn dat ik met mijn vrouw moet delen.

Dat is niet duur. Hier in het noorden betaalde ik 2,10 en 2,10 per stuk. Maarre....móet delen? Mág delen! haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

> @MB777 zei:

> Remco86 zei:

>

>

> Ben opgegroeid in een vissersdorpje en heb er tot mijn 26ste gewoond, natuurlijk ben ik een liefhebber. Haring eet je ZONDER uitjes (of andere troep) en MET staart. Uitjes, stukjes en vorkjes zijn voor stedelingen en hipsters...;)

>

>

>

>

>

>

> Mét staart?? Getsie!

Haha, die eet je uiteraard niet op. Maar gaat erom dat je 'm zo lekker naar binnen laat hengelen ipv met een vorkje!;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

> @LMGB024 zei:

> Nette prijs, dat is hier in Gelderland ook. Ik ga er graag voor naar de visboer. Een keer bij de HEMA twee van die haringen meegenomen, goed ziek van geworden. Wellicht had ik pech, maar ik had het idee dat dit niet de nieuwe haring was maar eerder eentje die ze al een jaar in de vriezer hadden liggen haha

Je weet dat alle zoute haring ingevroren is geweest?;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Remco86 zei:

@LMGB024 zei:

Nette prijs, dat is hier in Gelderland ook. Ik ga er graag voor naar de visboer. Een keer bij de HEMA twee van die haringen meegenomen, goed ziek van geworden. Wellicht had ik pech, maar ik had het idee dat dit niet de nieuwe haring was maar eerder eentje die ze al een jaar in de vriezer hadden liggen haha

Je weet dat alle zoute haring ingevroren is geweest?;)

Haha, ben geen vis expert, maar in dit geval ging het me meer om de periode van invriezen, dat ik het gevoel had dat ik het verse niet meer proefbaar was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.