Spring naar bijdragen

Dopey's sportweddenschap tips, voorbeschouwingen, freebets etc...


Dopey

Aanbevolen berichten

Vanavond staat de halve finale wedstrijd Duitsland vs Frankrijk op het programma. Wat mij betreft had dit ook een Finale wedstrijd mogen zijn. Twee grote favorieten die vooraf ook getipt werden voor de eindzege in Parijs. Vorig jaar werd er nog vriendschappelijk tegen elkaar geoefend en was het Frankrijk die na 90 minuten met 2-0 de winst in handen had. Maar het is vooral de 1-0 zege van Duitsland die 2 jaar geleden tijdens de WK nog goed in het geheugen staat bij de Fransen. Duitsland heeft tot nu toe nog niet echt weten te overtuigen. Alleen de achtste Finale tegen Slowakije waren ze goed op dreef en wonnen redelijk makkelijk met 3-0. Verder hebben Gotze, Muller en Ozil nog niet echt hun draai weten te vinden. Vooral Muller die vooraf als topscorer kandidaat werd gezien is een teleurstelling. Vooraf deze wedstrijd had ik mijn centen op Duitsland gezet, maar vooral door blessures en schorsingen is dit nu anders geworden. Hummels is door een schorsing afwezig, en Gomez, Khedira zijn geblesseerd uitgevallen tegen Italie. Verder zou Schweinsteiger niet helemaal fit zijn, al met al missen ze een aantal belangrijke schakels. De Franse coach Deschamps kan aan zijn kant over een volledige fitte selectie beschikken. Verder lijken ze met de 5 doelpunten tegen IJsland wel klaar te zijn voor de match.

De tips die ik zou voorstellen zijn:

halftime draw @1.91

Verder verwacht ik een wedstrijd met veel overtredingen. Vooral omdat men zich nou niet hoeft in te houden om bang te zijn om een kaart te vangen. Alleen een rode kaart zou nog een schorsing opleveren voor de finale. Over 2.5 card bij zowel Frankrijk als Duitsland @ 2.30 is dus een mooie. Met name omdat de kans op een verlenging ook behoorlijk aanwezig zal zijn. De wedstrijd is onder leiding van de Italiaan Rizzoli en deze heeft nog geen wedstrijd zonder kaarten uit laten spelen dit EK. 13x geel en één rode kaart in 3 wedstrijden vielen onder zijn leiding. Een scheidsrechter die dus snel kaarten zal uitdelen zal dus ook sneller fluiten voor overtredingen. Gelinkt aan bovenstaande bet kom ik dus uit bij fouls committed eerste helft over 12.5 @1.90. 6 en 7 overtredingen per team de eerste helft moet haalbaar zijn, zeker omdat ik de slag op het middenveld verwacht. Spelers als Ozil, Kroos, Payet en Pogba zullen hierdoor veel overtredingen te verduren krijgen.

Al deze tips zijn op 888sport te spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zonet livebet Kerber to win in 2-0 set vs Venus Williams @2.02 gepakt voor 150,00. Kerber is de favorieten verwacht wel een winst. 2-0 live volgen en laten staan als alles goed loopt. Bij een verlies van bv het eerste set kun je altijd nog met verlies van circa € 50,00 uitcashen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat betreft Dui vs Fra denk ik dat een halftime draw goed mogelijk is. Ik verwacht een rustige eerste helft waar beide teams zullen aftasten, dit omdat er veel op het spel staat. Ook het aantal kaarten >2.5 heeft denk ik een goede kans van slagen. Zoals je al aangeeft hoeft niemand bang te zijn om een kaart te pakken. Ik verwacht ook nog wel 1 of 2 ''domme'' kaarten als een van de 2 teams voorstaat net zoals in de wedstrijd Portugal - Wales. Er staat zoveel op het spel dat een gele kaart extra niet uit maakt als er maar gewonnen wordt.

Fouls commited >12.5, ik heb echt geen idee hoeveel overtredingen er normaal gesproken gemaakt worden. Hier kan ik dus ook niet veel zinnigs over zeggen, maar ik neem je tip wel over het ging gister ook wel aardig ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Dopey:

Ik heb zonet livebet Kerber to win in 2-0 set vs Venus Williams @2.02 gepakt voor 150,00. Kerber is de favorieten verwacht wel een winst. 2-0 live volgen en laten staan als alles goed loopt. Bij een verlies van bv het eerste set kun je altijd nog met verlies van circa € 50,00 uitcashen.

Eerste set 6-4 is binnen, alleen blijkt Unibet de cash out optie nu dicht gegooid te hebben. Via de chat hebben ze aangegeven geen garantie te kunnen geven dat ie altijd open staat. Het zal dus een alles of niets match voor me gaan worden. Gelukkig start ze in de tweede set ook goed met een break in de eerste game.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei Dopey:

Ik heb zonet livebet Kerber to win in 2-0 set vs Venus Williams @2.02 gepakt voor 150,00. Kerber is de favorieten verwacht wel een winst. 2-0 live volgen en laten staan als alles goed loopt. Bij een verlies van bv het eerste set kun je altijd nog met verlies van circa € 50,00 uitcashen.

2-0 in sets gewonnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Dopey:

Vanavond staat de halve finale wedstrijd Duitsland vs Frankrijk op het programma. Wat mij betreft had dit ook een Finale wedstrijd mogen zijn. Twee grote favorieten die vooraf ook getipt werden voor de eindzege in Parijs. Vorig jaar werd er nog vriendschappelijk tegen elkaar geoefend en was het Frankrijk die na 90 minuten met 2-0 de winst in handen had. Maar het is vooral de 1-0 zege van Duitsland die 2 jaar geleden tijdens de WK nog goed in het geheugen staat bij de Fransen. Duitsland heeft tot nu toe nog niet echt weten te overtuigen. Alleen de achtste Finale tegen Slowakije waren ze goed op dreef en wonnen redelijk makkelijk met 3-0. Verder hebben Gotze, Muller en Ozil nog niet echt hun draai weten te vinden. Vooral Muller die vooraf als topscorer kandidaat werd gezien is een teleurstelling. Vooraf deze wedstrijd had ik mijn centen op Duitsland gezet, maar vooral door blessures en schorsingen is dit nu anders geworden. Hummels is door een schorsing afwezig, en Gomez, Khedira zijn geblesseerd uitgevallen tegen Italie. Verder zou Schweinsteiger niet helemaal fit zijn, al met al missen ze een aantal belangrijke schakels. De Franse coach Deschamps kan aan zijn kant over een volledige fitte selectie beschikken. Verder lijken ze met de 5 doelpunten tegen IJsland wel klaar te zijn voor de match.

De tips die ik zou voorstellen zijn:

halftime draw @1.91

Verder verwacht ik een wedstrijd met veel overtredingen. Vooral omdat men zich nou niet hoeft in te houden om bang te zijn om een kaart te vangen. Alleen een rode kaart zou nog een schorsing opleveren voor de finale. Over 2.5 card bij zowel Frankrijk als Duitsland @ 2.30 is dus een mooie. Met name omdat de kans op een verlenging ook behoorlijk aanwezig zal zijn. De wedstrijd is onder leiding van de Italiaan Rizzoli en deze heeft nog geen wedstrijd zonder kaarten uit laten spelen dit EK. 13x geel en één rode kaart in 3 wedstrijden vielen onder zijn leiding. Een scheidsrechter die dus snel kaarten zal uitdelen zal dus ook sneller fluiten voor overtredingen. Gelinkt aan bovenstaande bet kom ik dus uit bij fouls committed eerste helft over 12.5 @1.90. 6 en 7 overtredingen per team de eerste helft moet haalbaar zijn, zeker omdat ik de slag op het middenveld verwacht. Spelers als Ozil, Kroos, Payet en Pogba zullen hierdoor veel overtredingen te verduren krijgen.

Al deze tips zijn op 888sport te spelen.

Die kaartenbet met over 2,5 cards geldt volgens mij alleen voor de reguliere speeltijd. In dat geval moet je juist niet willen dat het richting een verlenging gaat, want dan spelen de ploegen voorzichtiger en maken ze minder domme overtredingen. Correct me if I am wrong.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

23 uur geleden zei Dopey:

De tips die ik zou voorstellen zijn:

halftime draw @1.91

Verder verwacht ik een wedstrijd met veel overtredingen. Vooral omdat men zich nou niet hoeft in te houden om bang te zijn om een kaart te vangen. Alleen een rode kaart zou nog een schorsing opleveren voor de finale. Over 2.5 card bij zowel Frankrijk als Duitsland @ 2.30 is dus een mooie. Met name omdat de kans op een verlenging ook behoorlijk aanwezig zal zijn. De wedstrijd is onder leiding van de Italiaan Rizzoli en deze heeft nog geen wedstrijd zonder kaarten uit laten spelen dit EK. 13x geel en één rode kaart in 3 wedstrijden vielen onder zijn leiding. Een scheidsrechter die dus snel kaarten zal uitdelen zal dus ook sneller fluiten voor overtredingen. Gelinkt aan bovenstaande bet kom ik dus uit bij fouls committed eerste helft over 12.5 @1.90. 6 en 7 overtredingen per team de eerste helft moet haalbaar zijn, zeker omdat ik de slag op het middenveld verwacht. Spelers als Ozil, Kroos, Payet en Pogba zullen hierdoor veel overtredingen te verduren krijgen.

 

Helaas een penalty in de 47ste minuut die mijn draw bet verpest. Verder liet de scheids vooral in de eerste helft veel overtredingen toe. Ik kwam hierdoor niet verder dan 10 overtredingen en kwam hiermee 3 te kort. Dat er veel kaarten zouden vallen zat ik qua voorspelling wel goed, maar had er bij Frankrijk eentje meer nodig. Resultaat dus een kleine - verlies voor deze wedstrijd.

bewerkt door Dopey (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag is de eerste klein klimmetje in de tour en dat geeft altijd wel mooie kansen om geld te verdienen. Gisteren had ik de tip van @WouterM overgenomen om Cavendish als winnaar te pakken @5.50, als verzekering had ik ook Kittel gepakt om break even te draaien. Uiteindelijk is het Cavendish gelukt om de etappe te pakken en gaf mij dat weer wat geld om in de Tour terug te plaatsen.

Ik speel vandaag zowel op Betfair Exchange als op 888sport dit vanwege de grote verschillen in odds.  Ik verwacht voor vandaag geen grote klimmers als Froome, Nibali, Quintana, Contador etc. Favoriet voor vandaag is Valverde omdat ie ook erg goed kan dalen en dit een etappe op zijn lijf geschreven is. Toch blijft dit een touretappe voor mooie outsiders als Bardet, Martin, Gallopin en vanwege de hoge odds een mooie kans om wat extra centen binnen te koppen. Mijn paardjes voor vandaag zijn:

Valverde @12,41 x 8 = € 38.99
da Costa @17,94 x 8 = €143.52
Bardet @19 x 8  = 152.00
Cummings @20 x 8 = 152.00
D. Martin @21 x 8 = €160.00
Gallopin @25.46 x 8 = € 203.68
Aru @48 x 2 = 94.00
Vuillermoz @81 x 1.25  = €101.25
Rolland @140 x 2 = €278.00
de Gendt @160 x2 = 320.00
van garderen @180 x 2 = 358.00

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer van die penalty Dopey, beetje pech gisteren.

Voor de tdf wat denk je om nibali ook mee te pakken @21. Nibali beleefd tot nu toe een slechte tour, hij staat 49ste op 9minuten van de favorieten. Dit betekend dat de kans groot is dat ze hem laten rijden. De aankomst berg af is nibali op het lijf geschreven, hij kan natuurlijk goed klimmen, maar is daarnaast de beste daler in het peloton.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Eritto:

Jammer van die penalty Dopey, beetje pech gisteren.

Voor de tdf wat denk je om nibali ook mee te pakken @21. Nibali beleefd tot nu toe een slechte tour, hij staat 49ste op 9minuten van de favorieten. Dit betekend dat de kans groot is dat ze hem laten rijden. De aankomst berg af is nibali op het lijf geschreven, hij kan natuurlijk goed klimmen, maar is daarnaast de beste daler in het peloton.

Thanks, die pak ik bij betfair @32 x5.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Raonic breekt Federer en de odds van favoriet Federer stijgt naar @2.10. Staat nu 4-1 voor Raonic first set, dus een break terug is hard nodig om deze set binnen te slepen. Heb er 150 op gezet en ga deze live spelen en in de gaten houden. Uiteraard eerst getest of de live uitcash optie running was ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Dopey:

Vandaag is de eerste klein klimmetje in de tour en dat geeft altijd wel mooie kansen om geld te verdienen. Gisteren had ik de tip van @WouterM overgenomen om Cavendish als winnaar te pakken @5.50, als verzekering had ik ook Kittel gepakt om break even te draaien. Uiteindelijk is het Cavendish gelukt om de etappe te pakken en gaf mij dat weer wat geld om in de Tour terug te plaatsen.

Ik speel vandaag zowel op Betfair Exchange als op 888sport dit vanwege de grote verschillen in odds.  Ik verwacht voor vandaag geen grote klimmers als Froome, Nibali, Quintana, Contador etc. Favoriet voor vandaag is Valverde omdat ie ook erg goed kan dalen en dit een etappe op zijn lijf geschreven is. Toch blijft dit een touretappe voor mooie outsiders als Bardet, Martin, Gallopin en vanwege de hoge odds een mooie kans om wat extra centen binnen te koppen. Mijn paardjes voor vandaag zijn:

Valverde @12,41 x 8 = € 38.99
da Costa @17,94 x 8 = €143.52
Bardet @19 x 8  = 152.00
Cummings @20 x 8 = € 152.00
D. Martin @21 x 8 = €160.00
Gallopin @25.46 x 8 = € 203.68
Aru @48 x 2 = 94.00
Vuillermoz @81 x 1.25  = €101.25
Rolland @140 x 2 = €278.00
de Gendt @160 x2 = 320.00
van garderen @180 x 2 = 358.00

Hoppa, Cummmings wint de etappe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-7-2016 om 23:10 zei Dopey:

Het programma voor de halve finales:

Raonic vs Federer
Berdych vs Murray

De vetgedrukte spelers zitten in mijn bet.

Ik wacht nu uiteraard de halve finale wedstrijd tussen Berdych vs Murray af. Winst tournooi Berdych geeft me namelijk 338,00. Tussen Federer 61,50 en Raonic 71,25 maakt het weinig uit. Mocht Murray de wedstrijd winnen zal ik waarschijnlijk de keuze moeten maken om uit te cashen zonder winst of de gok te nemen op 61/71 winst.

Vandaag heeft Raonic de finale bereikt door Federer in 5 sets te verslaan. Voor mijn bet was dit positief, maar had een wat grotere verschuiving verwacht bij de odds. Hij bleef schommelen tussen de 15 en 20. Zit nu live de wedstrijd te volgen van Berdych vs Murrray en ziet er naar uit dat Murray deze niet al te moeilijk gaat winnen. Heb dus besloten om gebruik te maken van de cash out optie en de bet af kunnen sluiten met 12,00 winst. De keuze was niet al te moeilijk aangezien ik Murray in deze vorm niet zo snel zie verliezen van Raonic in de finale. Al met al met winst af kunnen sluiten, maar wel teleurstellend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-7-2016 om 19:16 zei Dopey:

Stap 2:
Berdych wint quarter 3 @1.60
S. Wiliams wint quarter 1 @1.34

@2.14 x 48,25  = 103,45

Klaar voor de laatste stap 3 met een inzet van € 78,45, hiermee kan ik dus  156,42 winst mee maken.

Williams win vs Kerber @1.27
Valverde best finishing position etappe 8 vs da Costa @1.57

Maakt het samen @1.99

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Dopey:

Klaar voor de laatste stap 3 met een inzet van € 78,45, hiermee kan ik dus  156,42 winst mee maken.

Williams win vs Kerber @1.27
Valverde best finishing position etappe 8 vs da Costa @1.57

Maakt het samen @1.99

En eerste poging is gelijk binnen. 156,42 winst.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Remco86:

Hoppa! Ik ga met je meedoen. Wat raad je aan qua aanbieder? 888 of Unibet? Heb op beide al een account overigens.

Leuk!
Ik speel vaker op Unibet , maar dat is omdat ik op 888 limiet heb als ik grotere bedragen wil spelen. Dan willen ze daar wel eens moeilijk over zitten doen. Maar qua klantenservice heb ik tot op heden nog geen problemen met ze. Voordeel met Unibet is dan wel weer dat de uitbetalingen wat sneller loopt. Bij 888 krijg je wel wat vaker een freebet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.