Spring naar bijdragen

Dopey's sportweddenschap tips, voorbeschouwingen, freebets etc...


Dopey

Aanbevolen berichten

Ooeh een quotering van 1.15 is wel een erg lage quote. Uiteraard is het een 'zekerheid' weddenschap maar je weet het nooit. Stel je zet er honderd euro op dan win je 15 euro.

Kan je uitleggen waarop je deze weddenschap hebt gebaseerd en waarom je juist deze hebt gekozen. Daar kunnen wij weer van leren en of jij tips krijgen van ervaren wedders

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei JackPot:

Ooeh een quotering van 1.15 is wel een erg lage quote. Uiteraard is het een 'zekerheid' weddenschap maar je weet het nooit. Stel je zet er honderd euro op dan win je 15 euro.

Kan je uitleggen waarop je deze weddenschap hebt gebaseerd en waarom je juist deze hebt gekozen. Daar kunnen wij weer van leren en of jij tips krijgen van ervaren wedders

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Ik hoef ook niet veel te winnen ik zie het altijd zo 5 euro is toch lekker pilsje en groene ice thea voor de vriendin op het terras aangezien het hier 27 graden is :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk!

Ik speel vaker op Unibet , maar dat is omdat ik op 888 limiet heb als ik grotere bedragen wil spelen. Dan willen ze daar wel eens moeilijk over zitten doen. Maar qua klantenservice heb ik tot op heden nog geen problemen met ze. Voordeel met Unibet is dan wel weer dat de uitbetalingen wat sneller loopt. Bij 888 krijg je wel wat vaker een freebet.

Dan pak ik gewoon Unibet, vind ik net wat lekkerder werken. Storting is gemaakt, kom maar op met die bets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond is het zover, de Finale tussen Portugal vs Frankrijk.

Door een slechte start van Portugal gaf niemand ze een stuiver voor het behalen van de Finale. Met 3 gelijkspelen gingen ze nipt door naar de knock out ronde. Hiermee kan Portugal het eerste land worden dat als nummer 3 in de poule een eindtournooi zou kunnen winnen. Los hiervan zou Portugal een revanche nemen van 2004 toen het verrassend in de finale verloor van Griekenland. De Fransen lijken top favoriet te zijn voor deze Finale. Alles lijkt in elkaar te passen plus dat ze uiteraard het thuisvoordeel hebben. In '84 werden ze thuis ook al Europees Kampioen en 16 jaar later versloegen ze de Italianen in ons land om zo voor de 2de keer Europees kampioen te worden. Nu zijn we wederom 16 jaar later, wie zal zet zeggen...

statistieken Portugal vs Frankrijk:
doelpunten 8 vs 13
schoten op doel 83 vs 78
doelpunten tegen 5 vs 4
overtredingen 81 vs 60
gele kaarten 7 vs 9
corners 11/10/9/2/7/6 vs 5/6/10/9/4/5
 

Mijn bets voor vanavond:

Half time draw @1.86 (4/5)
Corners over 8.5 @1.45
(4/5)
Corners over 9.5 @1.69 (3/5)
Ronaldo over 0.5 offside @1.57 (3/5)
Most balbezit Frankrijk @1.40 (4/5)
Frankrijk balbezit over 54.5% @1.80 (4/5)
Fouls suffered Griezmann over 1.5 @1.68 (4/5)

Ik verwacht een een rustig eerste helft met weinig echte kansen of doelpogingen aan beide kanten.  Een draw lijkt mij dus een prima bet voor de eerste helft. Gezien het spel wat beide landen hebben laten zien verwacht ik ook veel corners. Zowel bij Frankrijk als Portugal gaan veel ballen via de zijkanten, dus kom maar op met de corners. Ronaldo speelt altijd op het randje en staat daardoor dus bijna elke wedstrijd wel 1 of meerdere keren buitenspel. Aangezien ik verwacht dat Frankrijk het spel gaat maken zal Portugal veel op de counter spelen. Daarom zie ik dus Ronaldo daarbij wel weer een keertje buitenspel staan, bovendien zal het mij niet verbazen dat dit al in de eerste helft zal gaan gebeuren. Wat ik al zei zal Frankrijk waarschijnlijk de controle over de wedstrijd gaan bepalen. Met name in de eerste helft verwacht ik een groot aantal balbezit voor Frankrijk. Portugal zal dat wel prima vinden en met een snelle Ronaldo op de counter gaan loeren. Hiermee zal Frankrijk de meeste balbezit gaan krijgen. Dan komen we bij de overtredingen. In deze vorm zal Griezmann moeilijk te stoppen zijn, verwacht tegen een Portugal toch zeker wel 2+ overtredingen die gemaakt worden tegen hem.

bewerkt door Dopey (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei jordi22:

Ik heb gekeken naar alle andere wedstrijden van Frankrijk en Portugal dit ek. En in elke wedstrijd waren er meer dan 8 corners. Dus dan moet 7 haalbaar zijn denk ik. Ook zijn het 2 aanvallende teams en zulle ze beide op voorsprong willen komen. Hierdoor komen er veel corners schat ik. 

Prima onderbouwing @Jordi22, maar ik zou een odds van 1.15 lekker laten liggen. Je win/verlies verhouding maakt het ontzettend krom met zulke lage odds, tenzij je het in een combi gaat spelen waarin je hoge bedragen inzet. Speel anders een stappen bet met mij mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Dopey:

Vanavond is het zover, de Finale tussen Portugal vs Frankrijk.

Door een slechte start van Portugal gaf niemand ze een stuiver voor het behalen van de Finale. Met 3 gelijkspelen gingen ze nipt door naar de knock out ronde. Hiermee kan Portugal het eerste land worden dat als nummer 3 in de poule een eindtournooi zou kunnen winnen. Los hiervan zou Portugal een revanche nemen van 2004 toen het verrassend in de finale verloor van Griekenland. De Fransen lijken top favoriet te zijn voor deze Finale. Alles lijkt in elkaar te passen plus dat ze uiteraard het thuisvoordeel hebben. In '84 werden ze thuis ook al Europees Kampioen en 16 jaar later versloegen ze de Italianen in ons land om zo voor de 2de keer Europees kampioen te worden. Nu zijn we wederom 16 jaar later, wie zal zet zeggen...

statistieken Portugal vs Frankrijk:
doelpunten 8 vs 13
schoten op doel 83 vs 78
doelpunten tegen 5 vs 4
overtredingen 81 vs 60
gele kaarten 7 vs 9
corners 11/10/9/2/7/6 vs 5/6/10/9/4/5
 

Mijn bets voor vanavond:

Half time draw @1.86
Corners over 8.5 @1.45

Corners over 9.5 @1.69
Ronaldo over 0.5 offside @1.57
Most balbezit Frankrijk @1.40
Frankrijk balbezit over 54.5% @1.80

Fouls suffered Griezmann over 1.5 @1.68

Ik verwacht een een rustig eerste helft met weinig echte kansen of doelpogingen aan beide kanten.  Een draw lijkt mij dus een prima bet voor de eerste helft. Gezien het spel wat beide landen hebben laten zien verwacht ik ook veel corners. Zowel bij Frankrijk als Portugal gaan veel ballen via de zijkanten, dus kom maar op met de corners. Ronaldo speelt altijd op het randje en staat daardoor dus bijna elke wedstrijd wel 1 of meerdere keren buitenspel. Aangezien ik verwacht dat Frankrijk het spel gaat maken zal Portugal veel op de counter spelen. Daarom zie ik dus Ronaldo daarbij wel weer een keertje buitenspel staan, bovendien zal het mij niet verbazen dat dit al in de eerste helft zal gaan gebeuren. Wat ik al zei zal Frankrijk waarschijnlijk de controle over de wedstrijd gaan bepalen. Met name in de eerste helft verwacht ik een groot aantal balbezit voor Frankrijk. Portugal zal dat wel prima vinden en met een snelle Ronaldo op de counter gaan loeren. Hiermee zal Frankrijk de meeste balbezit gaan krijgen. Dan komen we bij de overtredingen. In deze vorm zal Griezmann moeilijk te stoppen zijn, verwacht tegen een Portugal toch zeker wel 2+ overtredingen die gemaakt worden tegen hem.

Hoe ga je dit in een stap verwerken?

Ik speel nu in ieder geval 'risk free' even de balbezit 54,5% mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Dopey:

Prima onderbouwing @Jordi22, maar ik zou een odds van 1.15 lekker laten liggen. Je win/verlies verhouding maakt het ontzettend krom met zulke lage odds, tenzij je het in een combi gaat spelen waarin je hoge bedragen inzet. Speel anders een stappen bet met mij mee.

Ga een paar bets plaatsen die je als tip gaf !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Remco86:

Hoe ga je dit in een stap verwerken?

Ik speel nu in ieder geval 'risk free' even de balbezit 54,5% mee.

Niet, dit zijn bets op basis van één wedstrijd. Stappen bets heb ik een ander strategie voor. Als ik er eentje zou uitkiezen zou ik ook de 54,5% bbz pakken. Prima keuze van jou dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Dopey:

Vanavond is het zover, de Finale tussen Portugal vs Frankrijk.

Mijn bets voor vanavond:

Half time draw @1.86 (4/5)
Corners over 8.5 @1.45
(4/5)
Corners over 9.5 @1.69 (3/5)
Ronaldo over 0.5 offside @1.57 (3/5)
Most balbezit Frankrijk @1.40 (4/5)
Frankrijk balbezit over 54.5% @1.80 (4/5)
Fouls suffered Griezmann over 1.5 @1.68 (4/5)

3/4, geen goede uitslag. Wel beetje pech met een snelle uitval van Ronaldo en kwam ik 1 corner te weinig. Qua balbezit begon het prima de eerste helft met 55%, helaas lieten ze Portugal steeds meer komen de tweede helft en zakte dit terug naar 53%. Wel had ik 1-0 voor Portugal voorspeld in de sportapp :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik speel een livebet winst Monteiro vs Zverev M. @1.86 x100 voor de ATP Hamburg. Ranking staan ze redelijk dicht bij elkaar 123 vs 141, maar Monteiro is in mijn ogen de betere gravelspeler. Zijn stats hierin zijn 173/114 terwijl Zverev ver achter staat met 127/148 met 6 seizoenen meer. Even goed in de gaten houden en uitcashen indien nodig, maar heb goede hoop dat Monteiro de wedstrijd gaat winnen. Heeft ook een prima seizoen achter de rug met een tweetal finales op gravel waar hij er eentje van won.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Dopey:

Ik speel een livebet winst Monteiro vs Zverev M. @1.86 x100 voor de ATP Hamburg. Ranking staan ze redelijk dicht bij elkaar 123 vs 141, maar Monteiro is in mijn ogen de betere gravelspeler. Zijn stats hierin zijn 173/114 terwijl Zverev ver achter staat met 127/148 met 6 seizoenen meer. Even goed in de gaten houden en uitcashen indien nodig, maar heb goede hoop dat Monteiro de wedstrijd gaat winnen. Heeft ook een prima seizoen achter de rug met een tweetal finales op gravel waar hij er eentje van won.

En binnen in 2 sets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2-7-2016 om 12:13 zei Dopey:

Stap 1:
Federer wint quarter 2 @1.60
Kyrgios @1.36

Totaal brengt dit op odds @2.18

Stap 2 voor vandaag:

Mayer win vs Robert @1.55
Klizan win vs Sijsling @1.26

maakt het samen @1.95 x 54.50

Zal het gelijk even wat toelichten. Ondanks dat Robert de hogere ranking heeft 83 vs 109, geef ik de voorkeur toch aan Mayer. De odds spreken ook in het voordeel van Mayer die dit tournooi ATP Hamburg in 2014 al eens op zijn naam wist te schrijven. Robert verloor vorig in Buenos Aires al kansloos met 6-1 / 6-0 van Mayer en met zijn 37 jaar zal dat ook nu wel onderhand gaan meespelen. Robert niet echt een ace kanon, heeft pas 303 ATP aces geslagen vs een 1526 van Mayer.

De tweede wedstrijd is Klizan win vs Sijsling. De 7de geplaatste Klizan is in mijn ogen de betere speler. Staat ook op ranking 47 vs 116. Twee jaar terug hebben ze nog in ditzelfde tournooi tegen elkaar gespeeld en win Klizan in 2 sets waaronder een 6-0.  De stats van Klizan zijn ook stuk beter 214/121 vs Sijsling 114/103. De vorm van Sijsling is ook niet top dit moment, verloor de laatste 5 wedstrijden op gravel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Dopey:

Stap 2 voor vandaag:

Mayer win vs Robert @1.55
Klizan win vs Sijsling @1.26

maakt het samen @1.95 x 54.50

Helaas, mijn eerste stap en poging gaat verloren. Mayer begon sterk met 3 breakpunten in de eerste game, maar deze niet te benutten. Vervolgens kreeg hij in de volgende game wederom break kansen, maar ook deze lukte hem niet te benutten.  Eerste set ging verloren na tiebreak 6-7 en de tweede set was Robert te sterk met 6-4.

Klizan wist het nog spannend te houden door de 2de set te verliezen met 1-6 nadat hij de eerste set wel had gewonnen. In de 3de set kwam ie een break achter, maar wist dit terug te trekken door zelf 2 keer terug te breken.

Ik zal morgen kijken of ik iets kan vinden voor een nieuwe stappen poging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Dopey:

Ik speel live ATP Hamburg Struff vs Medvedev. Winst Struff en 2-0 set voor Struff.
2-0 in set @2.22 x 75 en match winst @1.58 x 75. Zal hem zo even toelichten

Struff speelt een thuiswedstrijd in Duitsland en zal extra gemotiveerd zijn om om een goede match te laten zien. Qua ranking zit er ook een behoorlijke verschil met 86 vs 215. Medvedev die pas aan zijn 3de seizoen bezig is heeft nog niet veel op gravel gespeeld 49/19. Struff heeft met 221/119 aardig wat ervaring op gravel. Los daarvan heeft Struff een aardige opslag verkeerd hij in prima vorm. Op gravel won hij dit seizoen 19 vd 27 games. De wedstrijden die hij verloor waren o.a van Tsongo, Thiem, Zverev en del Potro, geen schande dus. Stond overigens in twee challengers finales dit seizoen.

Staat nu 4-3 voor in de eerste set, kwestie van wachten en hopen op een break. Indien deze niet snel komt zal ik moeten overwegen om de 2-0 set uit te moeten cashen.

bewerkt door Dopey (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Dopey:

Hij verliest de eerste set, heb uit gecashed, maar wel 38 euro verlies moeten pakken. Struff maakt veel unforced errors 14/4 en Medvedev  staat gewoon erg goed te spelen. Ik wacht de eerste 3 games even af of ik de winst partij ook met verlies zal uit cashen.

Hij komt op 3-2 voor, maar durf hem niet verder te spelen. Vind Medvedev goed spelen, Struff heeft weinig grip op zijn opslag, zie hem niet veel breekkansen gaan krijgen. Helaas ook deze met 32 verlies moeten nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ongelofelijk wat een wedstrijd. Op het moment dat ik op de cash out knop druk ging Struff daarna de sterren van de hemel spelen. Won de 2de set en daarna besloot ik op Medvedev te zetten aangezien de odds plotseling omhoog schoot naar @3.35. Met de eerste set in gedachte en de hoge odds besloot ik toch een gokje te wagen en plaatste een bet van 150 op @3.24 winst Medvedev. Struff begon sterk aan de derde set en leek geen moeite meer te hebben met Medvedev. Medvedev kon maar moeizaam zijn games behouden en kwam amper tot een breek kans. Einde van de match kwam in zicht, dus begon ik hem weer te knijpen. Ging toch maar uitcashen zodat mijn verlies van hierboven kon verlagen met 25 euro aangezien de odds nu rond de 2 stond. En precies op dat moment sloeg Medvedev  toe en brak eindelijk. Helaas voor mij dus te laat, al met al tot twee keer toe precies op het verkeerde moment uitgecashed. Vooral die laatste was erg zuur aangezien ik daar @3 x120 op had zitten.

Overigens had ik winst Cervantes vs A. Zverev op mijn lijstje, maar die bet vergat ik te plaatsen. Vind Zverev wisselvallig en de odds stond veels te hoog. Wilde een gok wagen, maar vergat hem te plaatsen. Zag daarna dat ie in 2 sets had gewonnen @7, gemiste kans. Dit had een hele grote moeten worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...