Spring naar bijdragen

Goodbye!


TheMikeyx

Aanbevolen berichten

45 minuten geleden zei FrankK:

Ga je ook weg? Begrijp ik dat goed?

Yep, time to move on. Ik was al weg, maar nog even afkicken en nog even lezen.Toen zag ik ineens deze topic van @TheMikeyx, besloot toen ook even afscheid te nemen. Van wie eigenlijk? ;-)   Maar geen toestanden hoor, ik heb @JackPot als een fijn en betrouwbaar lid van het One Time team leren kennen. Bij mij is het alles of niets, dus nok ik af. :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei FrankK:

 

 

You cowboy! Oké naja wel jammer. Geen Nederland in Beweging achtige topics meer.

Nou ja.....zát andere topics geopend hoor!! haha Ik had er nog een hele hoop in het verschiet, was al een beetje aan het doseren...... Laat andere dames maar eens op de proppen komen in dit mannenwereldje. Ik heb mijn best gedaan! ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

... ik ben benieuwd of het bovenstaande leden @theMickeyx en @MB777 gaat lukken om te "stoppen "  met Onetime . De tijd zal het leren .

Natuurlijk kan iedereen altijd gewoon "kijken " naar Onetime content door niet in te loggen.

Het is jammer dat mensen weg gaan , zeker als dit komt omdat er kritiek is geuit . Maar ik vind de sfeer op Onetime echt heel goed, en veel beter dan dat ik mij in het begin had voorgesteld . Ik postte eerst op een andere website die meer poker gerelateerd was samen met een andere roulette fanaat , en mijn grootste bedenking van de overstap naar Onetime was dat pokerspelers genuanceerder en slimmer zouden zijn . Maar die verdenking werd niet bevestigd.

Meer nog dan dat  , op Pokercity zijn er erg veel studenten en andere wijsneuzen die het belangrijk lijken te vinden om elkaar af te troeven op snelle gedachten en populair zijn .

Er zijn hier op Onetime  ook best wel veel slimme mensen , en dat is belangrijk als we het spelen op kansspelen en het imago van het spelen omhoog willen brengen. Ook heb ik gezien dat veel mensen hier best wel breed geïnteresseerd zijn .

Maar ik begrijp minder goed waarom mensen dingen zo persoonlijk opvatten . Je bent hier behoorlijk anoniem dus als je wordt "afgebrand" omdat je een bepaalde mening verkondigd , dan voel je dat een beetje maar zou je dat ook snel moeten kunnen loslaten...

... je zou het moeten zien als een mooie gelegenheid om te groeien . Je beter leren inleven in wat anderen denken  , daar rekening mee leren houden ( zonder te veel mee te gaan en je eigen mening niet mogen verkondigen ) .

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎5‎-‎7‎-‎2016 om 20:10 zei MB777:

Nou ja.....zát andere topics geopend hoor!! haha Ik had er nog een hele hoop in het verschiet, was al een beetje aan het doseren...... Laat andere dames maar eens op de proppen komen in dit mannenwereldje. Ik heb mijn best gedaan! ;-)

Ik bespeur hier een teleurstelling @MB777 , omdat er niet genoeg werd gereageerd op topics . Heb ik dat goed ?

Onetime en andere kans- en poker forums zijn anders dan forums over bijvoorbeeld sport en hobbies . Hier heb je een grote kans dat er niet wordt gereageerd op een interessant topic dat je opstart  terwijl  een ander topic ineens heel populair wordt .

Je mag altijd terugkeren op Onetime @MB777 , en misschien is dat dan weer een mogelijkheid om iets te doen aan die alles- of niets leefwijze :) .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎5‎-‎7‎-‎2016 om 22:56 zei TheMikeyx:

Wat een topicjatter dit zeg, typisch..

Kijk @theMikeyx , hier laat je je weer teveel gaan .

In plaats dat je even kijkt en relativeert dat jouw topic nu ineens veel gelezen wordt . Dat er wordt nagedacht over de reden waarom nu ineens twee goede en aardige posters het forum verlaten . De dingen positief inzien in plaats van het negatief te beoordelen .

bewerkt door eurobsgame (bekijk bewerkingshistorie)
  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei eurobsgame:

Kijk @theMikeyx , hier laat je je weer teveel gaan .

In plaats dat je even kijkt en relativeert dat jouw topic nu ineens veel gelezen wordt . Dat er wordt nagedacht over de reden waarom nu ineens twee goede en aardige posters het forum verlaten . De dingen positief inzien in plaats van het negatief te beoordelen .

Ik denk dat mikey met die post sarcastisch was.

 

(tenminste dat denk én hoop ik)

bewerkt door Goodfellas (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neehoor, geen afscheidsreceptie voor mij. En een aantal vrienden die ik ontmoet heb via OT hoeven ook geen afscheid te nemen, die zullen me nog vaak genoeg gaan zien. Vanavond bewees dat maar weer, was echt geweldig ;) Dit is dan ook meteen het laatste berichtje dat ik hier post, en nee ik zit niet in de tapatalkchat.

Enne, liever een 43 :) Bye!

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.