Spring naar bijdragen

Goodbye!


TheMikeyx

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei MB777:

Eventjes maar hoor, eigenlijk alleen maar om iets te schrijven bij de finale van Solidago. Maar ik was nieuwsgierig naar het vervolg van deze drama queen topic. ;-)

Maar wie is hier op OT nou eigenlijk de echte dramaqueen :huh:

 

ik tast volledig in het duister wat betreft de reden(en) van het plotseling doen besluiten tot stoppen met posten van sommige users.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Goodfellas:

Maar wie is hier op OT nou eigenlijk de echte dramaqueen :huh:

 

ik tast volledig in het duister wat betreft de reden(en) van het plotseling doen besluiten tot stoppen met posten van sommige users.

Wie nou eigenlijk de echte dramaqueen is? Die is er niet meer, ik ben weg immers? ;-) Waarom sommige users gestopt zijn, moet je niet willen weten @Goodfellas, allemaal dramaqueen toestanden! haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei MB777:

En nou ga ik weer pleite, voel me toch niet echt thuis bij het One Time gebeuren. Al helemaal niet na dat filmpje van de sloeptocht in A'dam. Zulke kinderachtige mannetjes en zo vrouwonvriendelijk.

Ik heb video nog eens terug gekeken:

 

Ik snap je niet echt, zeg je dat n.a.v. bovenstaande video? Was er zelf overigens niet bij hoor, dus zie nu alleen een leuke video met een leuk muzieekje eronder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Goodfellas:

Ik heb video nog eens terug gekeken:

 

Ik snap je niet echt, zeg je dat n.a.v. bovenstaande video? Was er zelf overigens niet bij hoor, dus zie nu alleen een leuke video met een leuk muzieekje eronder

Dit filmpje bedoel ik niet @Goodfellas, ik bedoel het filmpje op facebook, van One Time zelf. Niet gezien? Moet je toch eens kijken. Tenenkrommend leuk! ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nog een mooie beeldspraak ( metafoor ) voor je @MB777.  Ik weet  niet of je hem zal begrijpen , zomaar zonder context. 

Uit het boek Spiernaakt .

"Daarom sta ik in het glazen hokje op het schoolplein met een geforceerde glimlach op mijn gezicht .

Maar ik voel me als een giraffe op de Zuidpool die samen met een groepje pinguïns in een mooi  clubhuis  met een enorme kroonluchter zit en continu met zijn kop tegen het plafond stoot.  Een giraffe die zijn hals moet verdraaien om met de vreemde zwart-witte wezens te praten die nooit uitglijden op de ijzige bodem , het nooit koud hebben en zich altijd in gezellige groepjes door de witte wereld van sneeuw voortbewegen alsof er nooit eens een orka door het ijs breekt om een van hen te grazen te nemen. .. "

Mijn vraag aan jou : wat zou de schrijfster bedoelen met " alsof er nooit eens een orka door het ijs breekt om een van hen te grazen te nemen " :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nog een mooie beeldspraak ( metafoor ) voor je@MB777.  Ik weet  niet of je hem zal begrijpen , zomaar zonder context. 

Uit het boek Spiernaakt .

"Daarom sta ik in het glazen hokje op het schoolplein met een geforceerde glimlach op mijn gezicht .

Maar ik voel me als een giraffe op de Zuidpool die samen met een groepje pinguïns in een mooi  clubhuis  met een enorme kroonluchter zit en continu met zijn kop tegen het plafond stoot.  Een giraffe die zijn hals moet verdraaien om met de vreemde zwart-witte wezens te praten die nooit uitglijden op de ijzige bodem , het nooit koud hebben en zich altijd in gezellige groepjes door de witte wereld van sneeuw voortbewegen alsof er nooit eens een orka door het ijs breekt om een van hen te grazen te nemen. .. "

Mijn vraag aan jou : wat zou de schrijfster bedoelen met " alsof er nooit eens een orka door het ijs breekt om een van hen te grazen te nemen " :-)

Mooi!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei jordi22:

Oeh ik heb me beetje misdragen op de boot toen ik een oester at. Echter kon iedereen er mee lachen, zelfs de hogen heren van Jacks.

Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk

@Jordi22, je was niet de enige die erg vrouwonvriendelijk bezig was. Van@TheGreatOne kan men, i.v.m. zijn leeftijd anders verwachten. Maar goed, ik ga er maar van uit dat jouw vriendin en zijn echtgenote dit reuze kunnen waarderen. Ik had je moeder kunnen zijn, dus het volgende advies. Zie niet teveel op tegen "hoge heren", ook niet die van Jack's. Ik las laatst dat je van je opleiding baalde. Maak die toch maar af. Zorg dat je straks een goede c.v. hebt, laat desnoods het filmpje van de sloeptocht verwijderen. Of wil je voor One Time gaan werken? Denk daar eerst nog maar eens héél goed over na. Verder laat ik 't hierbij. Je mag met mijn advies doen wat je wilt.

  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.